Badania & Raporty

Rozumienie zjawisk zachodzących w kulturze, narzędzi rewolucji technologicznej czy trendów dotyczących nawyków konsumpcyjnych odbiorców sprawia, że możemy zaoferować naszym klientom unikalne rozwiązania. Rozwiązania budujące meaningful connections między markami a ich konsumentami.

Meaningful Brands

Meaningful Brands to pierwsza globalna inicjatywa analityczna pozwalająca ocenić związek między jakością życia konsumentów, a marką na poziomie biznesowym.

Badamy korzyści jakie marka wnosi w życie konsumentów. Oceniamy wpływ marki na 12 różnych dziedzin życia warunkujących nasze szeroko rozumiane szczęście. Między innymi pytamy o kwestie zdrowia, szczęścia, stabilną sytuację materialną, relacje międzyludzkie i funkcjonowanie w społeczności.

→ Napisz do nas

Badanie Connect

Dzięki nowym kanałom komunikacja wciąż się zmienia. Badanie Connect to ilościowy projekt badawczy pozwalający określić optymalny schemat komunikacji w danej kategorii produktowej.

Badanie określa schemat ścieżki decyzyjnej dzięki wskazaniu kluczowych touchpointów na etapie consumer journey

→ Napisz do nas

Badanie Havas Soil

Badanie Havas Soil to pierwsze w Polsce jednoźródłowe badanie konsumenckie dotyczące nawyków korzystania z szeroko pojętych treści we wszystkich mediach. Pozwala ono na  dedykowaną segmentację odbiorców kampanii storytellingowych.

Badanie odpowiada na pytania jakie preferencje dotyczące treści mają respondenci w poszczególnych aspektach swojego życia takich jak zdrowie, rodzina, praca.

Havas Soil sprawdza również motywacje w poszukiwaniu treści (rozrywka, emocje, edukacja, informacja, pomoc), a także aspekt kulturowy komunikacji do poszczególnych grup odbiorców.

→ Napisz do nas

Badanie Concept Box

Cykliczne badanie najbardziej atrakcyjnych treści i trendów internetowych. Stanowi nieocenione źródło potwierdzonych inspiracji dla wszelkich działań marketingowych.

Wyniki publikowane są w postaci kwartalnych raportów przygotowanych pod konkretnego klienta oraz jego grupę celową.

→ Napisz do nas

Raport Lux Hub

Badanie atrakcyjności treści w branży luksusowej, czyli co i dlaczego podoba się polskiemu odbiorcy dóbr premium.

Raport określa 10 kluczowych motywów i form komunikacji wykorzystywanych przez marki luksusowe pod kątem ich dopasowania do kategorii premium, ich atrakcyjności oraz potencjału dla earned mediów.

→ Napisz do nas

Raport e‑Sport „Welcome To The World Of e‑Sport”

Czy wiesz, że na świecie jest już ok. 335 mln graczy e-sportu?

Raport „Welcome to the world of e-sport” to wyczerpujące źródło wiedzy na temat e-sportu w kontekście globalnym oraz krajowym, pozwalające w przystępny sposób zapoznać się z najszybciej rosnącą gałęzią branży rozrywkowej.

→ Napisz do nas

Wherever you are in the world, we have a team near you.