Parlament Europejski zachęca kampanią do głosowania w wyborach

Z racji zbliżających się wyborów, na zlecenie Parlamentu Europejskiego, agencja mediowa Havas Media prowadzi kampanię zachęcającą do aktywizacji społecznej i wzięcia udziału w wyborach.

Z racji zbliżających się wyborów, na zlecenie Parlamentu Europejskiego, agencja mediowa Havas Media prowadzi kampanię zachęcającą do aktywizacji społecznej i wzięcia udziału w wyborach.

Wielkimi krokami zbliżają się wybory do Parlamentu Europejskiego, które w tym roku odbędą się 26 maja. W ramach działań aktywizujących i promujących inicjatywę wzięcia udziału w głosowaniu Parlament Europejski prowadzi kampanię promocyjną o ogólnopolskim charakterze.

Kampania jest podzielona na dwie fazy, pierwsza z nich jest już realizowana online za pośrednictwem mixu formatów linkując do strony tymrazemglosuje.eu, która zachęca do zaangażowania się w działalność prospołeczną – przekonywania innych do wzięcia udziału w wyborach. Realizacja drugiej fazy odbędzie się w maju i potrwa do 24 maja. W ramach zaplanowanych działań za pośrednictwem radiowych spotów Polacy usłyszą przypomnienie oraz „call to action” w kontekście nadchodzących wyborów. Emisja spotów zaplanowana jest  w szerokich i ogólnokrajowych stacjach m.in. Polskim Radiu, stacjach RMF, ZET, Radiu Złote Przeboje, Eska i wielu innych. Kampania wspierana jest również artykułami eksperckimi w prasie oraz publikacjami z eksperckimi komentarzami w mediach online i radiu, z których dowiedzieć się można szeregu faktów o znaczeniu i funkcji Parlamentu Europejskiego.

Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada Havas Media, jeden z trzech niezależnych domów mediowych wchodzących w skład Havas Media Group.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Wherever you are in the world, we have a team near you.