Nowa kampania perfum Elizabeth Arden White Tea

W dniu 23 lipca rozpoczęła się nowa kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

 

W dniu 23 lipca rozpoczęła się nowa kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

W ramach kampanii organizowany jest konkurs pt. „Find Your Moment z Elizabeth Arden White Tea” w zamkniętej grupie na FB Panny Młode – organizacja ślubu i wesela | Wedding PL. Uczestniczki konkursu mają za zadanie podzielić się swoim sposobem na romantyczny relaks oraz zrobić zdjęcie, na którym pokażą jak celebrują te chwile. Do wygrania w pierwszym etapie jest 400 miniatur perfum, a w drugim sesja zdjęciowa dla pary oraz perfumy. Konkurs jest promowany na portalu wedding.pl oraz na kanałach społecznościowych platformy – Facebook i Instagram. Poza konkursem na wedding.pl publikowane będą również materiały natywne.

Konkurs potrwa do 25 sierpnia, ale akcja promocyjna toczyć się będzie do jesieni, a w grudniu zostaną opublikowane zdjęcia z sesji fotograficznej zwycięzcy. Za media w kampanii odpowiada Havas Media oraz Socialyse, wyspecjalizowana w kontent marketingu agencja Havas Media Group. Kreacje przygotował portal wedding.pl.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę content marketingu i mediów społecznościowych) oraz Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Wherever you are in the world, we have a team near you.