Nowa kampania modelu KONA Hyundai

Wraz z początkiem lutego startuje nowa kampania promująca model nowy SUV KONA marki Hyundai. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Wraz z początkiem lutego startuje nowa kampania promująca model nowy SUV KONA marki Hyundai. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Hyundai Motor Poland rozpoczyna działania promujące model KONA, który jest również dostępny w obecnej wyprzedaży. Kampania promująca SUV Hyundai rozpoczyna się 1 lutego i potrwa do 21 lutego jeśli chodzi o emisję spotów w telewizji oraz na platformach video online. Kampania OOH rozpoczyna się z początkiem lutego i potrwa do końca kwietnia.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Za lokalizację spotu TV oraz kreację OOH odpowiada agencja Opus B.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Y3BctS00saw

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Wherever you are in the world, we have a team near you.