Marka Hyundai z kampanią „Wakacyjne Promocje Hyundai”

W mediach online oraz radio wystartowała kampania wyprzedażowa Hyundai pod hasłem „Wakacyjne Promocje Hyundai”. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

W mediach online oraz radio wystartowała kampania wyprzedażowa Hyundai pod hasłem „Wakacyjne Promocje Hyundai”. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

Koreański producent samochodów Hyundai rozpoczął promocję wyprzedażową na polskim rynku. Zaplanowane działania reklamowe są realizowane od początku miesiąca, w ramach kampanii pojawią się spoty w radio oraz działania w mediach online komunikujące wyjątkową ofertę wakacyjną na nowoczesne modele Hyundai, m.in.: i30, KONA, TUCSON czy SANTA FE.

Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za przygotowanie spotu radiowego odpowiedzialna jest agencja Opus B.

Więcej na temat kampanii: https://www.hyundai.pl/Promocje/Wakacyjne_Promocje/

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę content marketingu i mediów społecznościowych) oraz Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Wherever you are in the world, we have a team near you.