Małgorzata Węgierek

CEO Havas Group Media

Pod jej kierownictwem Havas Group Media nie tylko powiększyło portfolio klientów, ale również wzmocniło strategiczne kompetencje agencji mediowej w oparciu o autorskie badanie i filozofię Meaningful Brands. Do grupy włączone zostały jednostki wyspecjalizowane w szerokiej komunikacji digitalowej – Ecselis, Mobext, Socialyse czy Affiperf. Małgorzata Węgierek ma na swoim koncie sukcesy związane z wprowadzeniem dedykowanej markom luksusowym jednostki LuxHub, 18 Havas Warsaw, która skupia się na innowacjach w komunikacji czy Havas Story Plantation wyspecjalizowanej w tworzeniu kompleksowych strategii kontentowych. Pod jej zarządem, w 2017 r. do struktury Havas Group Media został włączony dom mediowy Fullsix Media, a w 2018 r. jednostka technologiczno-analityczna DBI wyspecjalizowana w data driven marketingu.

Małgorzata Węgierek jest również współautorką sukcesu konferencji branżowej Havas Group Media Conference i zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Bierze aktywny udział w budowaniu standardów rynku mediowego – w 2017 r. współtworzyła i podpisała w imieniu Havas Group Media, Białą Księgę branży komunikacji marketingowej.

Kierowana przez nią sieć zdobyła w roku 2018 roku dla swoich klientów cztery nagrody Effie: dwie srebrne statuetki: dla FullSix Media za kampanię „Bądź naszym gościem!” (Polskie Linie Lotnicze „LOT”), dla Arena Media za kampanię „Dekrety Napoleona!” (Carrefour Polska). I dwie brązowe statuetki dla Havas Media za kampanię „SOR-owe rewolucje” w kategorii B2B (Philips HTS) oraz za LED EyeComfort (Philips Lighting)! Dom mediowy Havas Media, wchodzący w skład Havas Group Media, został nagrodzony tytułem Sukces Roku 2017 w raporcie Panorama Reklamy magazynu Press oraz otrzymał wyróżnienie Strategiczny Partner w 2017 r. oraz Wysoka Skuteczność w 2018 r. w dorocznym raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” miesięcznika Media i Marketing Polska.

Wherever you are in the world, we have a team near you.