Hyundai promuje samochody przyszłości dostępne już dziś

Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

W dobie globalnej troski o środowisko, obniżania emisji dwutlenku węgla oraz zapewnień ze strony branży motoryzacyjnej dotyczących wprowadzenia alternatywnych napędów w przyszłości, marka Hyundai oferuje aktualnie już trzy modele o zerowej emisji dwutlenku węgla. Wśród nich znajdują się: KONA Electric – pierwszy w Europie subkompaktowy SUV-a z napędem elektrycznym o zasięgu do 449 km na jednym ładowaniu, IONIQ Electric dostępny również w wersji hybrydowej oraz hybrydowej z możliwością ładowania z zewnątrz oraz Nexo, samochód elektryczny z wodorowymi ogniwami paliwowymi, który aktualnie nie jest dostępny na polskim rynku ze względu na brak infrastruktury stacji wodorowych.

Hyundai wraz z początkiem lipca rozpoczął kampanię promującą wszystkie trzy modele. Zaplanowane działania reklamowe potrwają do końca sierpnia, a w kampanii wykorzystywane są spoty w TV, online oraz w kanałach social media. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za przygotowanie spotu TV odpowiedzialna jest agencja Opus B.

Link do spotu: https://youtu.be/3aQk5zzmNGM

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę content marketingu i mediów społecznościowych) oraz Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Wherever you are in the world, we have a team near you.