Hyundai ELANTRA w nowej odsłonie

Z początkiem marca rozpoczęła się nowa kampania Hyundai promująca model Elantra. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Z początkiem marca rozpoczęła się nowa kampania Hyundai promująca model Elantra. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Koreański producent będzie promować model Elantra w telewizji oraz w mediach online. Elantra to jeden z flagowych osobowych samochodów Hyundai. Z początkiem marca wystartowała kampania Hyundai Motor Poland, która będzie promować ten model w telewizji oraz mediach online. Kampania będzie obejmować emisję spotów w dniach 1-21 marca na antenach głównych stacji telewizyjnych w Polsce. Działania promocyjne będą również wsparte sponsoringiem, który potrwa do końca marca. Przez cały marzec potrwa także kampania w mediach digitalowych.

Koreański producent będzie promować model Elantra w telewizji oraz w mediach online. Elantra to jeden z flagowych osobowych samochodów Hyundai. Z początkiem marca wystartowała kampania Hyundai Motor Poland, która będzie promować ten model w telewizji oraz mediach online. Kampania będzie obejmować emisję spotów w dniach 1-21 marca na antenach głównych stacji telewizyjnych w Polsce. Działania promocyjne będą również wsparte sponsoringiem, który potrwa do końca marca. Przez cały marzec potrwa także kampania w mediach digitalowych.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Wherever you are in the world, we have a team near you.