Havas Media Domem Mediowym Roku 2018

Nagrody MIXX są wręczane za najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Zwycięskie projekty są reprezentatywne dla rynku pod kątem najlepszych praktyk, konceptów, inspiracji czy trendów w branży digitalowej.

Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 roku, będąc równocześnie drugą najstarszą edycją MIXX Awards w Europie. Jury MIXX Awards ocenia w nim wszystkie aspekty marketingu internetowego, w tym: strategię, realizacę, umiejętność wykorzystania mediów, efektywność i ROI.

W tym roku Havas Media otrzymał tytuł Domu Mediowego Roku, co jest ogromnym wyróżnieniem i docenieniem naszej pracy . To najważniejsza digitalowa nagroda roku, z której jesteśmy bardzo dumni.

Do tego w tym samym konkursie mamy dwa srebra dla Arena Media w kategorii Brand Awareness and Positioning oraz w kategorii Cross Media Integration za Credit Agricole – cały bank dla Ciebie, a także dwa wyróżnienia: jedno dla  Arena Media za kampanię DKMS Twins oraz jedno dla Havas Media za kampanię PKO Konto dla Młodych. „Maciej musiał, a Ty możesz”?

 

Wherever you are in the world, we have a team near you.