Arena Media dla Hermès Paris

Arena Media, agencja mediowa należąca do Havas Media Group, rozpoczęła współpracę z marką ekskluzywnych butików Hermès Paris. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.

Arena Media, w ramach globalnej współpracy Grupy Havas z marką Hermès Paris, rozpoczęła obsługę mediową klienta na rynku polskim. Współpraca rozpoczęła się w pierwszym kwartale 2019 r. i obejmuje planowanie, zakup i optymalizację kampanii marki w mediach tradycyjnych i digitalowych. Hermès Paris to luksusowa marka butików z odzieżą oraz galanterią, ekskluzywnymi perfumami, a także akcesoriami wyposażenia wnętrz premium, która istnieje na rynku od 1837 r. W 2019 r. planowane jest otwarcie pierwszego butiku Hermès Paris w Polsce.

Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: Carrefour Polska, LG Electronics, Grupa Tikkurila, Svarovsky, AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, ABB. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”, agencja mediowa została również trzykrotnie nagrodzona nagrodą Effie.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Wherever you are in the world, we have a team near you.