Aleksandra Bujnowska

Chief Digital Officer, Havas Group Media

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w internecie. Aleksandra rozpoczęła pracę w grudniu 2008 jako Strategic Media Manager i od tego czasu z sukcesem rozwijała swoją wiedzę i kompetencje w strukturach grupy. Wprowadziła na polski rynek pierwszą specjalistyczną komórkę zajmującą się mobile marketingiem – Mobext oraz Socialyse, odpowiedzialną za strategie komunikacji marek w mediach społecznościowych. W Havas  Group Media odpowiada za tworzenie, rozwój i wdrażanie strategii digitalowej HMG, współpracę z globalną siecią Havas, wymianę wiedzy i wdrażanie sieciowych narzędzi. Jej pasją jest integracja świata realnego z digitalem, wprowadzanie i testowanie najnowszych rozwiązań mediowych. Aleksandra odpowiada za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas  Group Media, a także koordynację, kontrolę i wsparcie merytoryczne w zakresie digital wszystkich klientów grupy. Do jej obowiązków należy również podnoszenie kompetencji digitalowych wszystkich pracowników HMG, wyznaczanie standardów pracy i procesów w tym zakresie.

Wherever you are in the world, we have a team near you.