Trendy

GLOBALNE TRENDY MEDIOWE

Seria materiałów wideo Global Media Trends, ze współudziałem najbardziej innowacyjnych firm i fachowców z branży, zgłębia rozwijające się w zawrotnym tempie trendy mediowe, które pokazują, jak za pomocą nowych i bardziej znaczących sposobów marketingowcy trafiają do konsumentów.

W Havas Media dokonujemy kompleksowego przeglądu rynku, aby zidentyfikować najbardziej istotne obszary możliwości dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Wierzymy, że w tym nowym dynamicznym środowisku istnieje wiele dostępnych możliwości i musimy nieustannie rozwijać nasze podejście do planowania komunikacyjnego względem stale zmieniających się relacji pomiędzy firmami, markami, konsumentami i społecznościami.

Filmy wideo będą publikowane regularnie przez cały rok, gdyż ich tematyka jest istotna dla specjalistów ds. marketingu.

Obecne trendy obejmują ekrany progresywne (progressive screens), zakupy społecznościowe (social shopping), marketing oparty na geolokalizacji (location-based marketing), handel bezgotówkowy, współtworzenie/opiekowanie się treścią, rozszerzona nauka (augmented learning), analizy Big Data i analizy prognostyczne, inteligentniejsze wyszukiwanie i śledzenie życia (life tracking) oraz materiały z zakresu experiential video.