Informacje prasowe

Wystartowała kampania VOD marki Sanytol

W tym tygodniu wystartowała kampania VOD promująca markę środków czystości – Sanytol. Media w kampanii, która po raz pierwszy jest prowadzona również na platformach VOD, zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Rozpoczęła się jesienna kampania promująca markę Sanytol, która na polskim rynku oferuje serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Marka Sanytol to gama produktów przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formulacje pozbawione chloru, dzięki czemu w bezpieczny sposób można skutecznie dezynfekować wszystkie miejsca i powierzchnie w domu – usuwając bakterie, wirusy i grzyby.

Zaplanowane działania obejmują standardową kampanię telewizyjną oraz wsparcie platformami VOD TVP i IPLA. Dodatkowo kampania jest również kupowana w modelu programmatic przez Affiperf, jednostkę HMG specjalizującą się w automatycznym zakupie powierzchni reklamowej. Kampania potrwa do grudnia 2017 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Link do spotu VOD: https://drive.google.com/open?id=1YU6sPPoPzoDA-31l8_Fs3xjigzTx034x

Sanytol

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail