Informacje prasowe

Tikkurila w programie Postaw na kolor w HGTV Home & Garden

HGTV_Postaw_na_kolor

W czwartek 11 maja startuje program Postaw na kolor w stacji HGTV Home & Garden. Tikkurila jest partnerem strategicznym projektu, a format został sprowadzony do Polski i zaadaptowany specjalnie dla tej marki. Tikkurila nie tylko sponsoruje i lokuje w programie swoje produkty, ale również nadzoruje merytorycznie wszystkie matamorfozy. Za realizację projektu i współpracę z Zespołem Sprzedaży Specjalnej TVN Media po stronie Havas Media Group odpowiadają Arena Media i Havas Sports & Entertainment.

Produkty marki Tikkurila, producenta profesjonalnych rozwiązań w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, pojawią się w nowym programie polskiej produkcji Postaw na kolor. Jego premiera w HGTV Home & Garden zaplanowana jest na czwartek 11 maja na godzinę 22:00 i obejmuje w sumie 8 odcinków.

Postaw na kolor to produkcja, w której projektant wnętrz i artysta rzeźbiarz Sławomir Klimek, będzie pokazywać widzom jak odmienić pomieszczenie bez konieczności przeprowadzania kosztownego remontu. Zaprezentowane rozwiązania będą opierać się na odpowiednim doborze kolorów oraz nietuzinkowych drobiazgów, a także będą realizowane w różnych przestrzeniach w domach widzów. W zależności od potrzeb i oczekiwań bohaterów danego odcinka, product placement marki będzie obejmował kolekcję farb Tikkurila.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail