Informacje prasowe

Ruszyła kampania skierowanej do biznesu oferty SUV-ów Kia

KIA_SUV-y

Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Marka KIA wystartowała z kampanią reklamową dwóch modeli SUV-ów: KIA Sportage i KIA Sorento. Obecnie są one dostępne z dedykowanym pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line oraz na atrakcyjnych warunkach leasingu.

Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media. W ramach zaplanowanych działań realizowana jest kampania video oraz szeroka akcja promocyjna w internecie, której zadaniem jest dotarcie do biznesowej grupy docelowej. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do 16 lipca 2017 r.

Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=4omcCfh1-6Y

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail