Informacje prasowe

Rodolphe Rodrigues dołącza do Havas Media Group jako Global Head of Data

Havas Media Group ogłosiło, że Rodolphe Rodrigues, były Global Media Director w AXA, współzałożyciel Weboramy i doktor fizyki molekularnej, objął nowo utworzone stanowisko Global Head of Data w Havas Media Group.

Rodolphe poprowadzi wszystkie nowe projekty związane z danymi, obejmie nadzór nad inwestycjami i zespołami specjalistów w zakresie analizy, zarządzania danymi oraz tworzenia nowych modeli biznesowych. Do jego zadań będzie należało również zarządzanie oraz globalny rozwój DBI, jednostki wyspecjalizowanej w data driven marketingu.

 Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w efektywnym rozwoju ekosystemów danych dla wiodących marek, Rodolphe zajmie się opracowaniem behawioralnej segmentacji odbiorców i strategii kontentowych dla klientów Havas Media Group na całym świecie. Pozwoli to klientom na implementację szytych na miarę strategii marketingowych, które napędzają sukces firmy.

 Stéphanie Marie, Chief Transformation Officer w Havas Media Group: Pozyskiwanie tak prestiżowych, globalnych innowatorów jak Rodolphe, ma kluczowe znaczenie dla naszego rozwoju i działalności naszych klientów. Głębokie zrozumienie danych i odbiorców mediów pozwala nam zaoferować klientom najlepsze rozwiązania na rynku. Rodolphe doskonale rozumie wartość naszego zintegrowanego modelu Havas Village i korzyści, jakie efektywne zarządzanie ekosystemem danych może przynieść naszym klientom.

HMG_Rodolphe Rodrigues

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail