Informacje prasowe

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji

Wystartowała kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do kierowców, którzy stanowią grupę szczególnie potrzebującą energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie.

Komunikacja zaplanowana jest na cały okres ferii, kiedy ruch samochodowy jest wzmożony. Ze względu na grupę docelową, jaką są kierowcy, w kampanii zostaną wykorzystane nośniki OOH zlokalizowane przy trasach, a także radio oraz media digital. Komunikacja w kanałach radiowych będzie składać się zarówno z  kampanii spotowej, jak i działań contentowych. Digital obejmuje media społecznościowe, kanał mobilny – wykorzystanie aplikacji dedykowanych kierowcom oraz targetowany display.

Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów agencja Bimers.

Red Bull Driving

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail