Informacje prasowe

LuxHub Polska – nowa struktura w grupie Havas dedykowana markom luksusowym

HAV_0310_Lux_Hub_part_of_logos_rgb_black

W piątek 27 marca br. nastąpiła oficjalna inauguracja polskiego oddziału globalnego projektu LuxHub – unikalnej struktury marketingowej dedykowanej markom luksusowym i premium. Podczas spotkania uczestnicy poza prezentacją zespołu, mieli okazję poznać wyniki autorskiego badania segmentu dóbr luksusowych w Polsce, przeprowadzonego przez Havas Media Group oraz nadchodzące, światowe trendy.

Badanie pokazało, że w naszym kraju luksus to nadal raczej przepych i ekskluzywne dobra, a cenione marki luksusowe muszą być dobrze rozpoznawalne. Polacy nie są jeszcze biegli w odczytywaniu znaczenia niszowych marek lub postmaterialnych wartości, które w Europie zachodniej są coraz bardziej popularnymi wyróżnikami statusu materialnego. Symbolami luksusu w naszym kraju są marki takie jak Chanel, Rolex, Mercedes Benz, Dior czy Lexus. Badanie zostało przeprowadzone w lutym br. na grupie 1028 osób.

Polski oddział LuxHub jest częścią globalnego projektu, zapoczątkowanego przez Havas Media Group we Włoszech. Obecnie funkcjonują już 4 biura i są one zlokalizowane na kluczowych dla segmentu dóbr luksusowych rynkach – w Mediolanie, Londynie, Paryżu i Dubaju. Do końca 2015 roku planowane jest uruchomienie kolejnych 13 oddziałów w kolejnych krajach. Liderem projektu jest Isabelle Harvie-Watt, LuxHub Global CEO, która posiada ponad 15 letnie doświadczenie w marketingu wiodących marek luksusowych.

LuxHub Polska to jednostka skupiająca wszystkie kompetencje grupy Havas w obrębie jednej agencji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb wymagającego sektora dóbr luksusowych. W gronie Klientów LuxHub Polska znajdują się m.in.: Louis Vuitton, Siroscan, PUIG Perfumes (Prada, Carolina Herrera, Paco Rabanne, Valentino), Emirates, Pandora, Sephora, Hugo Boss.

W zakres usług LuxHub Polska wchodzą przede wszystkim: efektywne planowanie i jakościowy zakup mediów, wykorzystanie szerokich możliwości digital marketingu; kompleksowa organizacja eventów i akcji specjalnych, sponsoring, marketing natywny, zaplecze produkcyjne, wsparcie PR, dobór i realizacja kontraktów ambasadorskich oraz badania segmentu i konsumentów.

LuxHub Polska to nie tylko narzędzie efektywnej komunikacji marketingowej. To również źródło szeroko pojętej wiedzy nt. segmentu dóbr luksusowych. Dzięki globalnemu zasięgowi i oddziałom zlokalizowanym na kluczowych dla segmentu premium rynkach, LuxHub Polska umożliwia swoim klientom dostęp do najlepszych światowych praktyk.

LuxHub Polska jest odpowiedzią na rosnący potencjał rynku premium w Polsce i potrzebę dedykowanej, zintegrowanej struktury marketingowej wyspecjalizowanej w segmencie dóbr i klientów  luksusowych.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail