Informacje prasowe

Hyundai rozpoczął promocję rodziny SUVów

HYUNDAI Motor Poland, dystrybutor samochodów największego koreańskiego producenta, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii promującej wspólnie dwa modele ze swojej oferty SUVów – Tucson oraz Santa Fe. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Tucson, to najlepiej sprzedający się model Hyundaia w Polsce i Europie oraz jeden z najlepiej sprzedających się SUVów z segmentu C. Santa Fe łączy charakter sportowego SUVa z wyrafinowaniem luksusowej limuzyny i jest przeznaczony dla segmentu D. Oba modele dostępne są w specjalnej, atrakcyjnej ofercie leasingowej i podobnie jak wszystkie pozostałe modele marki, objęte są 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, w skład której wchodzą także: 5 lat Assistance i 5 lat kontroli technicznej pojazdu.

Kampania ruszyła we wrześniu i prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji oraz online. Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, za przygotowanie kreacji offline odpowiada agencja reklamowa Opus B.

Tucson:

  • W gamie modeli pojawił się Hyundai Tucson z nowym, mocniejszym silnikiem Diesla 1.7 ze skrzynią DCT. Tucson to najlepiej sprzedający się model Hyundaia oraz jeden z najlepiej sprzedających się SUVów z segmentu C.
  • Nowy Tucson dostępny jest także w programie Hyundai Abonament oraz systemie kredytowym Hyundai Non-Stop Auto.

Santa Fe:

  • MOCNE POŁĄCZENIE SIŁY I STYLU – nowy Santa Fe łączy charakter sportowego SUVa z wyrafinowaniem luksusowej limuzyny.
  • ODWAŻNY DESIGN – o stylu modelu Santa Fe decydują odważne kształty i dynamicznie poprowadzone linie.
  • 0 CRDi 6AT 185KM – nowy, zoptymalizowany silnik Diesla, spełniający normę Euro 6, generuje maksymalną moc 185 KM przy 4000 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy na poziomie 400 nm osiągany w zakresie 1750 ~ 2750 obr./min.

 

 

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail