Informacje prasowe

Hyundai promuje model Tucson

Hyundai_Tucson

W październiku rozpoczęła się kampania Hyundai Motor Poland, której celem jest wsparcie sprzedaży i wyprzedaży modelu z rocznika 2017. Za zakup mediów i kreację digital odpowiada dom mediowy Havas Media.

Nowy Tucson łączy znakomite właściwości jezdne z funkcjonalnością i stylem. Swoją odważną i muskularną sylwetkę zawdzięcza płynnym liniom nadwozia oraz zrównoważonym proporcjom. Jego przestronne, bogate wnętrze dostępne jest w czarnym lub beżowym wykończeniu. Szeroko otwierające się panoramiczne okno dachowe wypełnia kabinę światłem. Jest w nim też mnóstwo przestrzeni bagażowej dostępnej dzięki automatycznej, bezdotykowej tylnej klapie.

Mocna i zwarta sylwetka nowego Tucsona ujawnia silny, sportowy charakter samochodu, który aż rwie się do jazdy. Charakter Tucsona widać w każdym szczególe – począwszy od atrakcyjnych reflektorów LED, płynnie wkomponowanych w górne naroża heksagonalnego grilla, przez dynamicznie zarysowane linie boczne, aż po szeroki, wyrazisty tył.

Kampania komunikacyjna, oparta o atrakcyjną ofertę wyprzedażową potrwa do końca roku. Zaplanowane działania obejmują media online oraz telewizję. Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail