Informacje prasowe

Havas Media zwyciężyło w przetargu na obsługę mediową Złotych Tarasów

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu organizowanym przez Centrum Handlowe Złote Tarasy i od marca br. zajmuje się strategicznym planowaniem i zakupem mediów dla marketera. O decyzji klienta zadecydowały przede wszystkim „atrakcyjna oferta, niestandardowe propozycje komunikacji, zaangażowanie zespołu i profesjonalne podejście do klienta od samego rozpoczęcia przetargu”.

Działania reklamowe będą obejmować szerokozasięgowe kanały offline oraz precyzyjnie dobrane media cyfrowe. W ramach działań niestandardowych przewidziana jest stała współpraca z popularną blogerką modową Cajmel, a także wspieranie lokalnych eventów organizowanych przez Złote Tarasy. Najbliższy z nich – Urodziny magazynu Glamour – odbędzie się 16.05 i jest połączony z koncertem Margaret. Wydarzenie poprzedza majowy konkurs na Facebooku na najlepszą stylizację.

W prace przetargowe oraz całoroczną obsługę marketera została zaangażowana nowootwarta struktura grupy Havas – LuxHub Polska.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail