Informacje prasowe

Havas Media zwycięża w przetargu na obsługę BGŻ BNP Paribas

Od 30 kwietnia 2015 roku, agencja mediowa Havas Media jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediową Banku BGŻ BNP Paribas, w zakresie działań offline. Agencja wygrała w przetargu na zaplanowanie i zakup mediów, w którym uczestniczyły 4 domy mediowe.

Havas Media wykazało się wiedzą i doświadczeniem w kategorii finansowej, planując ciekawe, niestandardowe  rozwiązania w odpowiedzi na nasz brief. Dodatkowo przedstawiło szereg analiz i wniosków oraz zaprezentowało  ciekawe badania (Meanigful Brands,  HM Connect/TouchPoints). Agencja wykazała się kreatywnością, dlatego wiążemy duże nadzieje na ich wsparcie w kampanii launchującej nową markę oraz w kolejnych ambitnych działaniach banku. Dodatkowo oferta cenowa Havas była konkurencyjna – powiedziała Małgorzata Nycz Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki.

Havas Media współpracuje z BNP Paribas od maja 2011 roku, a od teraz będzie obsługiwać Bank BGŻ BNP Paribas.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail