Informacje prasowe

Greg James Globalnym Dyrektorem ds. Strategii w Havas Media Group

Greg James, były CSO North America został awansowany na stanowisko Global Chief Strategy Officer w Havas Media Group. Znany w branży ze swoich wybitnych wyników w zdobywaniu nowego biznesu w Stanach Zjednoczonych i zarządzania wielokrotnie nagradzanymi, globalnymi kampaniami dla LVMH, Vodafone, Nintendo, Coca-Cola i Unilever.

Greg James dołączył do grupy po przejęciu Cake przez Havas w 2008 roku, gdzie był partnerem i zajmował stanowisko Head of Content. Został awansowany na stanowisko Managing Directora Cake Group w USA w 2010 roku i dołączył do Havas Media w 2013 roku jako Chief Strategy Officer w Ameryce Północnej. Greg jest wielkim zwolennikiem zintegrowanej strategii #Together Havas Media Group i filozofii opartej o badanie Meaningful Brands®. Niedawno powołał zespół zarządzający, który doprowadził Havas Media North America do osiągnięcia rekordowego poziomu wzrostu, a agencji przyniósł tytuły Agencji Roku 2017 zarówno w AdWeek, jak i MediaPost.

Greg będzie raportować do Petera Mearsa, globalnego CEO Havas Media Group.

– Greg jest charyzmatyczny, chętny do współpracy i kreatywny, z doskonałymi wynikami w obszarze new business i zarządzaniu zespołem. Jest intuicyjnym strategiem i ekspertem jeśli chodzi o kontent. Był naszym pierwszym wyborem, ponieważ uwielbiają go zarówno klienci, jak i nasze teamy czy kadra managerska. W ciągu ostatnich kilku lat umocniliśmy pozycję biznesową na rynku i wiem z doświadczenia, że ​​Greg poprowadzi nas do dalszych sukcesów w nadchodzących latach – powiedział Peter Mears, globalny CEO Havas Media Group.

 

Greg James photo

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail