Informacje prasowe

Credit Agricole startuje z kampanią „Ulubione raty Polaków”

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa Credit Agricole, której celem jest promocja systemu ratalnego banku – Credit Agricole Raty. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.

Kampania ma na celu promocję wizerunkową banku, który otrzymał nagrodę Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2017 w kategorii systemy ratalne za: niskie koszty, sprawną obsługę, minimalne formalności oraz dużą dostępność oferty. Ponadto, kampania ma promować Credit Agricole Raty, jako najchętniej wybierany przez Polaków system ratalny.

Kampania, realizowana w prasie, wystartowała 30 października i potrwa do 12 grudnia 2017 r. Działania obejmują 10 emisji w czterech tytułach: Tele Tydzień, To&Owo, Polityka i Angora. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media.

Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: Carrefour Polska, LG Electronics, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Tikkurila, Svarovsky, AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, ABB. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail