Vogue przywitał się z czytelnikami gorącą czekoladą w całej Polsce

Posted on: Luty 15th, 2018 by admin

Na polskim rynku zadebiutował magazyn Vogue Polska. Z tej okazji wczoraj na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn.

Wczoraj w 15 lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Katowicach i Łodzi na ulicach przechodnie mieli okazję spotkać mobilną kawiarenkę Vogue. Każdy chętny mógł poczęstować się w mroźny dzień gorącą czekoladą oraz zapoznać się z pierwszym polskim wydaniem magazynu. Akcja miała na celu promocję nowego tytułu na naszym rynku, a relację z jej przebiegu można śledzić w mediach społecznościowych pod hashtagiem #voguepolska

Za zaplanowanie i realizację akcji ambientowej odpowiada zespół LuxHub, jednostki Havas Media Group wyspecjalizowanej w komunikacji marek premium.

vogue_osi_21

vogue_osi_20

vogue_osi_19  

Hyundai rozpoczyna kampanię promującą model Kona

Posted on: Styczeń 31st, 2018 by admin

Z początkiem lutego startuje nowa kampania Hyundai promująca model Kona. Zaplanowane działania obejmują media digitalowe oraz radio i telewizję. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Marka Hyundai rozpoczyna promocję modelu SUV – Kona. Zaplanowane działania reklamowe będą realizowane w telewizji (1.02-22.03), radiu (3.03-10.03) oraz w mediach online (1.02-31.03). W kampanii duży nacisk będzie położony również na komunikację Dni Otwartych Hyundai, które odbędą się w dniach 5-10.03.2018 r.

Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego i radiowego jest agencja Opus B.

Spot promujący model Kona można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=iEM_DHAFT3I

Więcej na temat modelu: https://www.hyundai.pl/Samochod/Rekreacyjne/KONA/

Hyundai_KONA

Arena Media dla F-Trust

Posted on: Styczeń 31st, 2018 by admin

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową spółki F-Trust S.A. Dom mediowy jest odpowiedzialny całościowo za planowanie i zakup mediów.

F-Trust S.A. jest jednym z największych niezależnych dystrybutorów produktów inwestycyjnych, który oferuje ponad 1000 funduszy inwestycyjnych. Dzięki F-Trust S.A. klienci mogą nabywać fundusze za pośrednictwem autorskiej Platformy Funduszy, a także podczas spotkań z doświadczonymi doradcami (ideą działania F-Trust jest zapewnienie każdemu klientowi kompleksowej opieki). Firma, niepowiązana kapitałowo z żadną korporacją bankową, oferuje swoim klientom produkty renomowanych polskich towarzystw funduszy inwestycyjnych (AgioFunds TFI, TFI Allianz, BPS TFI, Caspar TFI, Conseq, Esaliens TFI, Ipopema TFI, KBC TFI, NN Investment Partners TFI, Noble Funds TFI, Novo (Opera TFI), Quercus TFI, Skarbiec TFI, Union Investment TFI) oraz zagranicznych firm zarządzających (BlackRock, Fidelity Worldwide Investment, Franklin Templeton Investments, Schroders).

W marcu wystartuje pierwsza kampania mediowa F-Trust, która potrwa do czerwca. Jej celem jest promocja marki, jej usług oraz produktów. Działanie realizowane będą w telewizji i obejmują sponsoring na antenach TVN 24 oraz TVN 24 Biznes i Świat.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media.

 

HMG_F-Trust

Havas Media trzeci rok z rzędu dla Zdrovit

Posted on: Grudzień 20th, 2017 by admin

HMG_Zdrovit

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył trzeci rok z rzędu w przetargu na obsługę mediową kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit.

Havas Media od 2016 roku zajmuje się obsługą mediową marek z portfolio Zdrovit, m.in.: Skrzypovity, Lacalutu Active, Molekinu D3 i wielu innych. W wyniku wygranego przetargu, również w 2018 roku dom mediowy będzie odpowiedzialny za optymalizowanie, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla wymienionych produktów.

Ta wygrana sprawiła nam dużą radość, ponieważ potwierdza, że nasze dotychczasowe działania przyniosły zakładane efekty biznesowe. W przyszłorocznej komunikacji dla marek Zdrovit z pewnością będziemy kontynuować budowanie wizerunku marki w oparciu o filozofię Meaningful Brands, ale wykorzystamy również wnioski płynące z naszych badań dotyczących konsumpcji contentu Havas Soil mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Havas Xmas po raz trzeci!

Posted on: Grudzień 6th, 2017 by admin

 

Havas_Xmas

Havas Media Group trzeci rok z rzędu pomaga najbardziej potrzebującym dzięki aplikacji Havas Xmas.  W tym roku środki zebrane w charytatywnej akcji zostaną przekazane, podobnie jak w zeszłym roku, aż trzem organizacjom – Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Hospicjum „Światło”.

Havas Xmas to cykliczny projekt Havas Media Group, którego celem jest świąteczna pomoc najbardziej potrzebującym. W tym roku akcja realizowana jest już po raz trzeci, a w zabawie mogą wziąć udział wszyscy pracownicy Havas Media Group oraz klienci i partnerzy biznesowi, którzy dzięki zaproszeniu pobiorą darmową aplikację Havas Xmas. Aplikacja, która od dziś jest dostępna w serwisie App Store i Google Play, działa przez cały grudzień na zasadzie kalendarza adwentowego, codziennie odkrywając kolejne pytanie do użytkowników. Dotyczą one zwyczajów związanych z obchodami Bożego Narodzenia oraz ciekawostek ze świata reklamy i są podane w zabawnej i angażującej formule. Każda poprawna odpowiedź jest nagradzana punktami, które następnie zostaną przeliczone na pieniądze. Całkowita zebrana kwota zostanie przekazana Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Hospicjum „Światło”.

Patrząc na dotychczasowe efekty akcji Havas Xmas, również w tym roku nie wahaliśmy się ani chwili i uruchomiliśmy kolejną edycję aplikacji. Chcemy realnie działać i pomagać wykorzystując do tego celu najnowszą technologię. Wystarczy pobrać naszą bezpłatną aplikację aby w prosty, zabawny i co najważniejsze efektywny sposób pomóc tym, którzy tego wsparcia najbardziej potrzebują. Bardzo dziękujemy naszym pracownikom, klientom i partnerom biznesowym za aktywny udział w poprzednich edycjach i serdecznie zapraszamy wszystkich po raz kolejny do wspólnej zabawy i pomagania – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

W ramach dwóch poprzednich edycji akcji Havas Xmas na pomoc potrzebującym zostało przekazane ponad 50 tysięcy złotych, a beneficjentami zostali Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, Fundacja Przystań Ocalenie, Stowarzyszenie „mali bracia Ubogich” oraz Fundacja NAGLE SAMI.

Aplikacja Havas Xmas powstała przy pomocy Mobext Global, jednostce specjalizującej się w strategicznym doradztwie oraz kampaniach komunikacyjnych w kanale mobile ukierunkowanych na uzyskanie wymiernych efektów biznesowych.

Grupa Havas inwestuje w Octoly

Posted on: Listopad 21st, 2017 by admin

Octoly, największa platforma komercyjna zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 000 influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online.

Havas Group, Otium Venture, Twins Partners we współpracy z unijnym programem dla MŚP dedykowanym instrumentom konkurencyjności ogłosili, że zainwestowali łącznie 10 milionów dolarów w finansowanie Octoly, innowacyjnej platformy oferującej markom możliwość dotarcia do wyjątkowej społeczności dzięki influencerom w sumie z ponad 1 mld subskrybentów.

Octoly wystartowało we Francji dwa lata temu i od tego czasu zbudowało zespół składający się z ponad 60 osób w biurach w Paryżu i Nowym Jorku. Platforma działa jako prezentowy marketplace, który łączy silne i rozwijającą się społeczność ponad 10 000 kobiet mikro influencerek specjalizujących się w tematyce beauty z ponad 200 markami, takimi jak Dior, Sephora, Milk Makeup, OPI, Clarins i Urban Decay. Niedawno, pierwotny fokus na branży beauty poszerzył się o marki modowe i lifestylowe. Poprzez Octoly influencer może bezpłatnie testować wybrane produkty w pełnym rozmiarze, a w zamian tworzyć oryginalne treści i publikować recenzje dla swoich followersów na Instagramie lub YouTube. Influencerzy nie otrzymują wynagrodzenia. Społeczność Octoly tworzy w sumie ponad miliard followesów w pięciu krajach: Stanach Zjednoczonych, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Niemczech. W ramach platformy już ponad 200 000 produktów zostało wysłanych do influencerów na całym świecie.

CEO Havas Group, Yannick Bollore powiedział: Postanowiliśmy wesprzeć Octoly, ponieważ dla naszych klientów media earned są coraz ważniejsze w marketing mixie. Mocno wierzymy w potencjał Octoly w dostarczaniu obiektywnych recenzji marek. Autentyczność to kamień węgielny influencer marketingu, który jest obecnie przemysłem wartym miliardy dolarów. Ich unikalna wizja wzniecania pasji i budowania niepowtarzalnego ekosystemu między markami, influencerami i ich fanami przekonały nas do tej inwestycji. Przekonał nas również talent Thomasa Owadenko i jakość jego fantastycznego zespołu.

Jesteśmy dumni, że w ciągu zaledwie dwóch lat dzięki niesamowitemu zespołowi staliśmy się największym marketplacem na świecie łączącym marki i influencerów w mediach społecznościowych z ponad 200 000 recenzjami produktów. Udało nam się wyjątkowo wypozycjonować w szybko zmieniającej się rzeczywistości i naprawdę postrzegam Octoly jako system, który zmienia reguły gry i  pozwoli na rozwój mikro-influencerów – dodaje Thomas Owadenko, założyciel i dyrektor generalny Octoly.

Start OctoPrime.co

Firma Octoly stawia na dalszy rozwój i rozbudowę społeczności fanów, dlatego uruchomiła nowy kanał sprzedaży dla marek i influencerów – OctoPrime. To nowa platforma, na której każdy influencer będzie mógł zbudować własny sklep internetowy i udostępniać swoim followersom produkty, które recenzuje na YouTube czy Instagram. W przeciwieństwie do projektu Amazon Influencer Program, który jest dostępny jedynie dla garstki wpływowych celebrytów, OctoPrime pozwala mikro influencerom i ich fanom na nowe doświadczenie – bezpośredni dostęp do produktów polecanych w kanałach społecznościowych. OctoPrime uruchomiło już 10 000 sklepów internetowych, każdy dla jednego influencera.

Dzięki Octoly udało nam się zmniejszyć przepaść między markami i influencerami, więc oczywistym jest, że to samo należało zrobić między influencerami a ich fanami – dodaje Owadenko.

OctoPrime pozwoli ambitnemu startupowi pozostać wiernym swojej wizji: wzmocnić pozycję społeczności influencerek, aby mogły odnieść sukces jako przedsiębiorcy i zarabiać na życie realizując swoją pasję.

W Otium widzimy przedsiębiorczość i kreatywność jako dwie główne umiejętności kluczowe w przyszłości pracy. Dzięki uruchomieniu OctoPrime, Octoly realizuje swoją misję pomocy influencerkom w uwolnieniu ich kreatywności i zarabianiu na tym, co kochają. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w realizacji tego nowego modelu finansowania i jednocześnie jesteśmy bardzo podekscytowani, żeby zobaczyć jak Octoly pomaga rozwijać się społeczności poprzez tworzenie autentycznego kontentu – powiedział Bruno Raillard, Otium Venture Partner.

Credit Agricole reklamuje konto dla obywateli Ukrainy

Posted on: Listopad 15th, 2017 by admin

Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią kont dla obcokrajowców – promocja kierowana jest przede wszystkim do obywateli Ukrainy i dotyczy konta osobistego za 0 zł. Media wykorzystywane w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.

Rozpoczęła się kampania banku Credit Agricole promująca konta dla obywateli Ukrainy za 0 złotych. Media zaplanowane do tej kampanii zostały dopasowane kontekstowo: sampling ulotek z ofertą na siedzeniach w autokarach dla podróżujących na Ukrainę oraz w pociągach wyjeżdżających z Przemyśla, branding okładek na bilety autokarowe oraz tablice/billboardy ustawione na dedykowanych konstrukcjach przy głównych przejściach granicznych PL-UKR. Ponadto, zaplanowane działania obejmują promocję w prasie skierowanej do obywateli Ukrainy.

Obcokrajowcy z Ukrainy mogą otwierać rachunki we wszystkich placówkach bankowych oraz partnerskich Credit Agricole w całej Polsce. Podstawą do rozpoczęcia współpracy z bankiem jest paszport i dokument potwierdzający legalność pobytu na terenie RP.

Kampania rozpoczęła się w połowie listopada i potrwa do końca roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media, za zakup mediów w internecie CUBE GROUP. Kreację stworzyła Agencja reklamowa JUST. Na jej bazie kreację internetową przygotowała Agencja CUBE GROUP.

Wystartowała kampania VOD marki Sanytol

Posted on: Listopad 15th, 2017 by admin

W tym tygodniu wystartowała kampania VOD promująca markę środków czystości – Sanytol. Media w kampanii, która po raz pierwszy jest prowadzona również na platformach VOD, zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Rozpoczęła się jesienna kampania promująca markę Sanytol, która na polskim rynku oferuje serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Marka Sanytol to gama produktów przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formulacje pozbawione chloru, dzięki czemu w bezpieczny sposób można skutecznie dezynfekować wszystkie miejsca i powierzchnie w domu – usuwając bakterie, wirusy i grzyby.

Zaplanowane działania obejmują standardową kampanię telewizyjną oraz wsparcie platformami VOD TVP i IPLA. Dodatkowo kampania jest również kupowana w modelu programmatic przez Affiperf, jednostkę HMG specjalizującą się w automatycznym zakupie powierzchni reklamowej. Kampania potrwa do grudnia 2017 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Link do spotu VOD: https://drive.google.com/open?id=1YU6sPPoPzoDA-31l8_Fs3xjigzTx034x

Sanytol

Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona

Posted on: Listopad 14th, 2017 by admin

Rozpoczęła się kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai – KONA. Launch modelu wspiera kampania promująca w kinie oraz mediach online. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

W połowie listopada wystartowała kampania marki Hyundai, która ma na celu reklamę nowego modelu KONA  reprezentującego segment B-SUV. W ramach promocji zaplanowane są działania w kinach sieci Helios, NAM, Multikino oraz Kinads, które potrwają do 28 grudnia oraz w mediach online, które potrwają do 30 grudnia. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (online), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu kinowego jest agencja Opus B.

Więcej na temat nowego modelu Hyundai można znaleźć tutaj https://www.hyundai.pl/Samochod/Rekreacyjne/KONA/

 

KONA

Wybierz pliki

Sponsoring sportu wart ponad 800 mln zł

Posted on: Listopad 6th, 2017 by admin

Według szacunków zawartych w raporcie „Rynek sponsoringu sportowego 2017”, wydatki przedsiębiorstw w 2016 roku związane z zakupem praw sponsoringowych wyraźnie przekroczyły pułap 800 mln zł. Partnerem raportu jest Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group).

Według szacunkowych danych, w 2016 roku rynek sponsoringu sportowego w Polsce osiągnął wartość 832 400 000 złotych. Prognozy zakładają, że jego wartość na przestrzeni najbliższych lat będzie systematycznie rosnąć, a w roku 2020 osiągnie on poziom zbliżony do miliarda złotych.

Raport wskazuje, że prawie połowa środków inwestowanych przez sponsorów w sport trafia do klubów sportowych. Wśród najbardziej skomercjalizowanych dyscyplin wiodącą pozycję mają: piłka nożna (26,3%) oraz siatkówka (22,1%). Natomiast jako podmioty sponsorujące największy udział w rynku mają branże: energetyczna (19,7%), paliwowa (18,7%) i chemiczna (7,9%).

W raporcie szacujemy wartość tegoż rynku na około 832 miliony złotych. To suma wszystkich kontraktów sponsoringowych zawartych w minionym roku. I mimo, iż notujemy niemal stały wzrost i nic nie zapowiada zmiany tej tendencji, to ta kwota jednak nie jest duża. Stanowi zaledwie 10% wydatków reklamowych, a dodatkowo firmy, których wydatki reklamowe są największe, nie znajdują się na liście największych sponsorów. Na sponsoring sportu zdecydowanie najwięcej wydają spółki z udziałem Skarbu Państwa, w Top 20 sponsorów sportu w naszym zestawieniu aż 11 firm to właśnie takie spółki. Jednocześnie mamy tutaj klasyczny przykład długiego ogona, bo 20 największych sponsorów odpowiada za aż 67,8% wydatków. To pokazuje, że biznes prywatny nie może lub nie chce wziąć na siebie ciężaru finansowania sportu w znacznym stopniu – komentuje Aleksandra Marciniak, dyrektor zarządzająca Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group.

Wydatki na zakup praw sponsoringowych w ramach branż

Wydatki na zakup praw sponsoringowych w ramach branż 2016-1

Raport „Rynek sponsoringu sportowego 2017” powstał dzięki kooperacji firm świadczących usługi dla właścicieli praw sponsoringowych oraz sponsorów, tj. EVolutio, Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group), Sponsoring Insight, SportWin.

Opracowanie zawiera kluczowe informacje nt. rynku praw sponsoringowych, m.in. jego szacunkową wartość w roku 2016, dystrybucję wolumenu rynku pomiędzy: dyscypliny sportu, kategorie kontrahenta oraz rodzaj zawartych kontraktów sponsoringowych. Autorzy raportu podjęli również próbę oceny perspektyw rozwoju rynku. Istotną część raportu stanowią dane bazujące na deklaracjach uczestników rynku sponsoringu sportu, takie jak np. postrzegana dynamika jego rozwoju, czynniki decydujące o wyborze aktywów sponsoringowych czy też ocena atrakcyjności praw sponsoringowych.

Raport miał swoją premierę podczas konferencji „Sponsoring i marketing sportowy”, a całość opracowania można pobrać na stronie www.sponsoringinsight.pl.