Bot pomoże wybrać kredyt w Credit Agricole

Posted on: Lipiec 19th, 2017 by admin

HMG_KrEdytka

Credit Agricole uruchomił dla swoich klientów specjalnego chatbota, który pomoże w zbieraniu wniosków kredytowych na platformie Facebook Messenger. Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw, wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej jednostka Havas Media Group oraz startup Wandlee.

Boty coraz śmielej wkraczają w naszą rzeczywistość, a wraz z nowym narzędziem stworzonym dla Credit Agricole będą pomagać również w zbieraniu wniosków kredytowych. 18 Havas Warsaw, jednostka działająca w ramach Havas Media Group, której zadaniem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych i biznesowych m.in. we współpracy ze startupami, wykorzystała sztuczną inteligencję w bankowości.

Eksperci 18 Havas Warsaw wraz z firmą Wandlee stworzyli dla banku chatbota o nazwie KrEdytka. Użytkownicy platformy Facebook Messenger będą mogli porozmawiać z wirtualnym doradcą Credit Agricole, określając swoje potrzeby w zakresie kredytów gotówkowych. Bot zapyta ich o cel kredytowy, wysokość kredytu oraz preferowany okres spłaty – po czym przekaże te informacje do działu obsługi klienta w banku. Dzięki temu konsultanci Credit Agricole otrzymają pełniejszy zestaw informacji o potencjalnym kliencie i będą mogli lepiej dopasować propozycję kredytową do jego oczekiwań. KrEdytka przyjmie również zgłoszenia problemów, które przekieruje natychmiast do działu obsługi.

– Media społecznościowe to przestrzeń, w której klienci poszukują obecnie nie tylko rozrywki, ale również informacji i bezpośredniego dostępu do usług. Uruchamiając KrEdytkę wchodzimy w obszar tzw. conversational commerce, który jest wciąż jeszcze stosunkowo nowy. KrEdytka to dla nas nie tylko potencjalny nowy kanał sprzedaży naszych produktów, ale też narzędzie, które dostarczy nam wiedzy i informacji o grupie docelowej mówi Anna Płachta, dyrektor ds. digital marketingu w banku Credit Agricole. Platforma Facebook Messenger to nowe medium dla biznesu, które m.in. dzięki takim narzędziom jak chatboty staje się coraz bardziej popularne, wpisując się idealnie w trend conversational commerce. Wg obecnych danych platforma Messenger ma 1,2 mld użytkowników globalnie, a internauci korzystają z komunikatorów częściej niż z aplikacji społecznościowych.

Conversational Commerce, czyli handel konwersacyjny, polega na wykorzystaniu chatów, komunikatorów oraz innych interfejsów opartych o język naturalny (także poprzez głos) w celu komunikacji z klientem. Najbardziej rozpoznawanym reprezentantem tej kategorii jest Amazon Echo – inteligentny asystent głosowy marki Amazon, umożliwiający zamawianie zakupów, obsługę urządzeń domowych czy… czytanie ebooków.

Cechami charakteryzującymi ten trend są:

  1. Skala (możliwa do uzyskania dzięki automatyzacji)
  2. Konwersacje (boty umożliwiają zaangażowany kontakt z marką w formie rozmowy)
  3. Dostępność (boty są aktywne i responsywne 24 godziny na dobę)
  4. Uczenie (boty usprawniają się na bazie kolejnych interakcji z użytkownikami)
  5. Adaptacja (treść przekazywana przez bota jest dopasowana do potrzeb rozmówcy i jego skłonności do interakcji)

Dominik Komar, Head of 18 Havas w Havas Media Group komentuje: Boty konwersacyjne mogą znaleźć zastosowanie w obsłudze klienta, wyręczając konsultantów w wykonywaniu prostych i powtarzalnych prac – takich jak informacje o produktach i usługach, rezerwacja wizyt, obsługa reklamacji czy informacje o statusie zamówień. Przetwarzanie takich zapytań jest zwykle czasochłonne i stanowi wysoki udział kosztów contact center. Wedle naszych obliczeń chatboty mogą zmniejszyć koszty obsługi klienta blisko 30-krotnie, co wydaje się argumentem nie do pominięcia, zwłaszcza w tak dynamicznie rosnących branżach, jak e-commerce. Jesteśmy cały czas na początku drogi wykorzystującej ten kanał komunikacji na szeroką skalę, musimy więc być świadomi tego, że w wielu obszarach automaty nie są jeszcze w stanie zastąpić człowieka. Bez prób jednak niczego się nie nauczymy, warto więc stawiać pierwsze kroki, wspólne zbierać doświadczenia oraz dzielić się wiedzą. W najbliższych latach częstotliwość kontaktu klientów z inteligentną technologią, czy to za pośrednictwem komunikacji tekstowej, czy głosowej, będzie cały czas rosnąć. Jest zatem duża szansa, że wiedza zebrana dzisiaj szybko zaprocentuje.

Możliwości bota można wypróbować logując się do Facebook Messenger przy pomocy tego linka https://www.credit-agricole.pl/kredytka

Czy na pewno wiesz do kogo mówisz?

Posted on: Lipiec 18th, 2017 by admin

Havas Story Plantation, interdyscyplinarna jednostka w Havas Media Group, zbadała preferencje Polaków dotyczące korzystania z treści w mediach, wykorzystując pierwsze w Polsce jednoźródłowe badanie konsumenckie Havas Soil.

Badanie Havas Soil powstało z potrzeby pozyskania danych ilościowych i jakościowych dotyczących korzystania z treści, które pozwoliłyby na dedykowaną segmentację odbiorców kampanii storytellingowych. Badanie odpowiada na pytania jakie preferencje dotyczące treści mają respondenci w poszczególnych aspektach swojego życia takich jak zdrowie, rodzina, praca. Havas Soil sprawdza również motywacje w poszukiwaniu treści (rozrywka, emocje, edukacja, informacja, pomoc), a także aspekt kulturowy komunikacji do poszczególnych grup odbiorców.

Najciekawsze wnioski z badania

Kontent to nie tylko digital. W Polsce media offlinowe mają się bardzo dobrze nawet w młodszych grupach wiekowych. Szczególnie w przypadku poszukiwania informacji liczą się media, które darzymy zaufaniem – albo konkretna stacja TV, albo ulubiona stacja radiowa lub też zaufany portal horyzontalny.

Istnieje dwukrotnie większe zróżnicowanie zainteresowań treściami między płciami niż między grupami wiekowymi, co oznacza, że budowanie komunikacji kontentowej dla całej generacji mija się z celem. Analiza zainteresowań respondentów udowadnia, że każda kampania kontentowa wymaga osobno zdefiniowanych grup celowych, ponieważ preferencje dotyczące treści zmieniają się nie tylko w zależności od płci i wieku, ale także zainteresowań, etapu życia czy nawet konkretnych życiowych doświadczeń. Budując strategię kampanii nie można opierać się tylko na obserwacji zachowań w internecie takich jak polubienie czy udostępnienie, ponieważ są one elementem budowania wizerunku szczególnie w młodszych grupach wiekowych i nie odzwierciedlają rzeczywistych zainteresowań respondentów.

Rola treści

Własny rozwój intelektualny, finanse osobiste i sprawy dotyczące kraju to dziedziny najbardziej interesujące pod kątem treści dla zdecydowanej większości badanych. Poszukiwanie treści dotyczących decyzji zakupowych jest dopiero na szóstym miejscu pod względem ważności, 48 proc. RS szuka ich często lub bardzo często. W każdej dziedzinie życia najczęściej ludzie poszukują informacji, ale interesując się kategorią produktów lub usług które są dla nich równocześnie pasją lub hobby znacznie większe znaczenie zyskuje poszukiwanie inspiracji. Na przykład w kategorii odzież najwięcej badanych (41 proc.) poszukuje przede wszystkim inspiracji, a następnie informacji i edukacji. W kategorii podróże 31 proc. badanych szuka inspiracji, ale 21 proc. RS poszukuje rozrywki, co jest wynikiem wysokim w porównaniu do innych badanych kategorii. Tymczasem w żywności, która jest bardzo ważna dla Polaków, w odróżnieniu od innych kategorii, ważniejsza staje się edukacja, 24 proc. RS szuka jej często lub bardzo często.

Havas Soil_rola treści

Pomiędzy poszczególnymi grupami badanych istnieją różnice w typie treści poszukiwanych w kategoriach produktowych. W motoryzacji w grupie wiekowej osób do 24 r.ż. 49 proc. RS poszukuje informacji, 16 proc. inspiracji, a 22 proc. rozrywki, podczas gdy w tej samej kategorii 65 proc. osób w wieku 35-49 poszukuje informacji, a tylko 9 proc. inspiracji i 13 proc. rozrywki. Osoby które stać na zakup samochodu są bardziej zorientowane na poszukiwanie informacji o produktach, podczas gdy osoby młode, dla których motoryzacja często jest pasją, częściej poszukuje inspiracji i rozrywki.

Rola mediów

Treści to nie tylko kanały digitalowe. Najwięcej respondentów (51 proc.) często lub bardzo często w poszukiwaniu informacji kieruje się do dużych stacji TV. Kolejne media, gdzie poszukuje się informacji to stacje tematyczne (48 proc.), radio (47 proc.), internet (45 proc.), prasa (34 proc.) oraz magazyny kolorowe (26 proc.). W poszukiwaniu edukacji 41 proc. respondentów często lub bardzo często kieruje się do tematycznych kanałów TV i jest to najwyższy wskaźnik wśród wszystkich mediów. Następnymi źródłami edukacji są kolejno duże stacje TV (33 proc.) oraz strony internetowe (30 proc.). Z kolei pomocy badani poszukują głównie w internecie (32 proc.) oraz stacjach tematycznych (23 proc.). Co ciekawe w poszukiwaniu emocji królują duże stacje TV, to tam zwraca się aż 33 proc. badanych, niewiele niższy wynik uzyskały stacje tematyczne (31 proc.). Wg respondentów emocji najmniej poszukuje się w prasie (17 proc.).

Havas Soil_rola mediów

Atrakcyjność treści

Wnioski z badania Havas Soil jednoznacznie wskazują, że tworzenie treści dla całych generacji (np. millenialsi) nie jest podejściem trafnym, ponieważ niektóre zmienne różnicują zainteresowania dużo bardziej niż wiek. Dobrym przykładem jest płeć respondenta.

Havas Soil_treści_płeć

Można to zaobserwować na przykład analizując zainteresowanie treściami oferowanymi przez markę. Jeśli spojrzymy na młodych mężczyzn i kobiety, widać że oprócz porad związanych z użyciem produktu, kobiety bardziej poszukują inspiracji, np. porad ekspertów, unikalnych zdjęć, a także ułatwiania procesu zakupu podczas gdy mężczyźni wolą konkretne benefity – transmisje wydarzeń sportowych, tworzenie gier, a także fakty – informacje o marce, treści dokumentalne.

Analiza atrakcyjności memów w grupach odbiorców pokazuje, że jest znaczna różnica między memami, które się podobają, a tymi, które zostają udostępnione w mediach społecznościowych. Zróżnicowanie to jest szczególnie mocno widoczne w młodszych grupach wiekowych, gdzie respondenci, w poszukiwaniu akceptacji rówieśników, znacznie bardziej selektywnie dobierają treści, które publikują. Obserwacja zachowań w internecie nie powinna być zatem jedyną przesłanką do budowania strategii komunikacji, ponieważ – jak pokazuje badanie Havas Soil – treści, które są dla odbiorców rzeczywiście atrakcyjne, nie są tymi, które są publikowane w kanałach społecznościowych.

Badanie Havas Soil, jest badaniem założycielskim nowej, interdyscyplinarnej jednostki działającej w ramach Havas Media Group – Havas Story Plantation, która zajmuje się planowaniem strategii komunikacyjnych opartych o treści (kontent) na podstawie własnych badań. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami zajmującymi się tworzeniem kontentu z Havas Warsaw i Havas PR.

Metodologia badania:  Cawi N=2000

Badanie będzie cyklicznie powtarzane w celu stałego monitoringu treści pod kątem jakościowym i ilościowym.

Więcej informacji na storyplantation.havasmedia.pl

Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS

Posted on: Czerwiec 23rd, 2017 by admin

DKMS

Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na białaczkę. W ramach akcji, powstała specjalna, limitowana linia skarpet, które w przewrotny sposób zwracają uwagę na nowotwory krwi.

Misją Fundacji DKMS jest znalezienie Dawcy, czyli osoby o identycznej zgodności tkankowej, dla podopiecznych fundacji, czyli wszystkich pacjentów na całym świecie potrzebujących przeszczepienia szpiku lub komórek macierzystych. Zespół Ecselis, czyli agencji performance marketingu w HMG wraz z domem mediowym Arena Media, zaplanował specjalną kampanię promującą ideę poszukiwania bliźniaka genetycznego. Akcja promująca misję fundacji polega na stworzeniu przez firmę Many Mornings dedykowanej linii skarpet, przedstawiającej na jednej skarpecie: kreskówkową postać lekarza, czerwone krwinki i kod genetyczny, a na drugiej: kombinację kodu genetycznego wraz z czerwonymi krwinkami.

Many Mornings w trakcie akcji będzie wspierać DKMS poprzez przekazanie 25 proc. ze sprzedaży tej linii skarpet na rzecz Fundacji oraz propagowanie akcji rejestracyjnej do bazy dawców szpiku. Materiały promujące akcje zostały przygotowane we współpracy z dwoma blogerkami, Siostrami ADiHD.

Havas Media z kampanią nowej KIA Picanto

Posted on: Czerwiec 14th, 2017 by admin

KIA_picanto

 

Trwa kampania promująca nowy model KIA Picanto, samochodu który miał premierę podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Działania w mediach pod hasłem „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” mają na celu promocję nowego modelu z portfolio samochodów KIA. Kia Picanto trzeciej generacji wyróżnia się na tle konkurentów bardziej młodzieńczym i energicznym charakterem niż model poprzedni. To właśnie na tych wyróżnikach skupia się kampania.

Kampanię „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” w mediach zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. W kampanii skierowanej do młodej grupy docelowej nie uwzględniono mediów tradycyjnych, dlatego komunikacja prowadzona jest wyłącznie online.

Kia jest także sponsorem Eska Music Awards – w trakcie gali, która odbędzie się 17 czerwca 2017 r. będzie można wygrać samochód KIA Picanto.

Za adaptację kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do końca lipca.

Link do wideo: https://www.youtube.com/watch?v=QMKcNwCmrnc

Ruszyła kampania skierowanej do biznesu oferty SUV-ów Kia

Posted on: Czerwiec 12th, 2017 by admin

KIA_SUV-y

Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Marka KIA wystartowała z kampanią reklamową dwóch modeli SUV-ów: KIA Sportage i KIA Sorento. Obecnie są one dostępne z dedykowanym pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line oraz na atrakcyjnych warunkach leasingu.

Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media. W ramach zaplanowanych działań realizowana jest kampania video oraz szeroka akcja promocyjna w internecie, której zadaniem jest dotarcie do biznesowej grupy docelowej. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do 16 lipca 2017 r.

Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=4omcCfh1-6Y

Havas Media Group powołuje Havas Story Plantation

Posted on: Czerwiec 2nd, 2017 by admin

Havas_Story_Plantation_logo

 

W Havas Media Group powstała nowa, interdyscyplinarna jednostka Havas Story Plantation, która  zajmuje się planowaniem strategii treści (kontent) w oparciu o własne badania. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami z Havas Warsaw i Havas PR, którzy zajmują się tworzeniem treści (kontent).

Metodologia Havas Story Plantation bazuje na danych z unikatowego, jednoźródłowego badania Havas Soil dotyczącego nawyków w konsumpcji szeroko pojętych treści przez odbiorców. Dzięki temu tworzone strategie komunikacyjne odpowiadają na preferencje konsumentów dotyczące roli treści w poszczególnych aspektach ich życia.

Havas Story Plantation powstało z potrzeby jak najlepszego poznania i określenia konsumenta pod kątem treści, które go zaangażują. Wnioski z badania Havas Soil, utwierdzają nas w przekonaniu, że wiedza w tym obszarze jest wciąż znikoma – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Havas Soil, będące podwaliną nowej jednostki w strukturze Havas Media Group, bada konsumenckie preferencje dotyczące treści w poszczególnych aspektach życia takich jak zdrowie, rodzina czy praca. Badanie daje również odpowiedź, jakie są motywacje w poszukiwaniu treści (rozrywka, emocje, edukacja etc.) oraz które touchpointy pasują do poszczególnego typu treści.

– Havas Story Plantation jest kontynuacją filozofii Meaningful Brands, badania które analizowało oczekiwania konsumentów w stosunku do kategorii i marek oraz ich roli w ich życiu. Havas Story Plantation w badaniu Havas Soil analizuje motywacje i potrzeby ludzi w stosunku do treści we wszystkich mediach. 61 proc. respondentów twierdzi, że tak długo jak długo treść jest nich interesująca, nie obchodzi ich czy została stworzona przez markę czy nie. Kluczem zatem do angażującej  komunikacji jest zrozumienie specyfiki zainteresowań odbiorców kontentu. Jest to zupełnie nowe podejście na rynku polskim, które pozwala nam doradzać klientom zarówno na poziomie insightów, targetowania, strategii komunikacji jak i pomiaru efektywności marketingu treści, we wszystkich mediach na podstawie danych – komentuje Alicja Cybulska, koordynator projektu w Havas Media Group.

Projekt Havas Story Plantation wystartował z początkiem czerwca, a wnioski płynące z badania Havas Soil zostaną przedstawione podczas Forum IAB 8 czerwca. Pracę nowoutworzonej jednostki będzie koordynować Alicja Cybulska, Strategy Director w Havas Media Group

Więcej informacji na storyplantation.havasmedia.pl

LuxHub prezentuje wyniki badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce

Posted on: Maj 24th, 2017 by admin

LuxHub, dedykowana komunikacji marek luksusowych struktura w Havas Media Group, przeprowadził unikalne badanie jakościowe dotyczące polskich affluentów. Wyniki badania zostały dziś przedstawione podczas konferencji Polish Luxury Market Summit 2017.

Celem badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce jest poznanie i zrozumienie polskiego „affluenta” z perspektywy prowadzenia skierowanej do niego komunikacji marketingowej. Badanie obejmuje takie zagadnienia jak sposób spędzania wolnego czasu i korzystania z mediów, stosunek do luksusu i jego wyznaczników, stosunek do marek luksusowych czy czynniki związane z wyborem dóbr tego segmentu wśród osób będących potencjalnymi klientami marek luksusowych oraz premium.

Najważniejsze wnioski z badania

Polscy affluenci w swoim zachowaniu w i życiowych postawach w coraz większym stopniu przypominają zachodnie klasy wyższe (oczywiście bez spełniania kryterium urodzenia). Ważniejsze niż klasycznie ostentacyjne symbole statusu stają się wartości postmaterialne, rodzina, czas oraz doświadczenia w kontrze do posiadania. Najwięcej spośród badanych osób (45%), definiowało luksus jako dysponowanie własnym czasem i możliwość cieszenia się życiem.

LuxHub_wydatki affluentów

 

Dla największego odsetka badanych (41%) marki luksusowe to przede wszystkim gwarancja wysokiej jakości. Informacje na temat marek luksusowych polscy zamożni klienci czerpią od znajomych (90%), z czasopism i gazet (60%), a także z wystaw sklepowych. Topowe marki utożsamiane z luksusem to Luis Vuitton, Ferrari, BMW czy Mercedes.

Jeśli chodzi o konsumpcję mediów jest to grupa korzystająca z nich w dosyć tradycyjny sposób. Od ogółu populacji odróżnia ją bardzo regularne czytanie prasy codziennej. W przypadku kolorowych magazynów wśród badanych wyjątkowo popularne okazały się być Wysokie Obcasy (zwłaszcza wśród kobiet), a także Newsweek, Polityka, Przekrój oraz Forbes i Harvard Business Review.LuxHub_konsumpcja prasy

 

Treści prasowe, które są szczególnie interesujące w tej grupie to: artykuły/reportaże o tematyce społecznej, artykuły o tematyce gospodarczej/ekonomicznej, artykuły o tematyce związanej z wykonywanym zawodem, podróże oraz wywiady.

LuxHub_konsumpcja treści prasowych

 

Połowa badanych codziennie ogląda TV, a najchętniej oglądane stacje oraz platformy to TVN, TVN24 oraz YouTube. Nieregularnie, średnio raz w tygodniu badani oglądają takie kanały tematyczne jak: Discovery, Planete, Canal +, Canal + sport, Netflix, Kuchnia + czy Domo. Tradycyjne radio jest nadal bardzo ważne i słuchane najczęściej w samochodzie, podczas przemieszczania się po mieście oraz drogi z lub do pracy. Wymienione w badaniu stacje radiowe to TOK FM, RMF, ZET, Chili ZET oraz RMF Classic.

Warto zwrócić uwagę na rosnącą rolę kanałów społecznościowych w procesie zakupowym marek z segmentu premium. 57% badanych poszukuje porady u znajomych z FB przed zakupem, a 33% dzieli się opiniami o produkcie w social media. Ważny jest również internet, gdzie witryny www zaczynają przypominać witryny sklepowe. Wg badania oficjalna strona marki zajmuje trzecie miejsce pod względem istotności w ścieżce decyzyjnej konsumenta. 55% badanych wskazało ją jako najważniejszy element procesu zakupowego.

 

LuxHub_witryny www

 

Musimy pamiętać, że ważność poszczególnych kanałów komunikacji zmienia się w zależności od etapu ścieżki zakupowej. Na przykład, w budowaniu świadomości kluczowe są media Paid, zaś im bliżej samego zakupu, tym ważniejsze okazują się być Owned i Earned

 

LuxHub_touchpointy

 

Metodologia: Badanie Obraz Zamożnego Konsumenta 2017 składało się z dwóch części, ilościowej CAWI n=300 oraz jakościowej w formie IDI.

Havas Media Group dostarcza pierwsze w pełni transparentne rozwiązanie zakupu programatycznego dla klientów

Posted on: Maj 23rd, 2017 by admin
Photo by: Remy de Klein (www.remydeklein.com)

Photo by: Remy de Klein (www.remydeklein.com)

Havas Media Group ogłasza wprowadzenie na rynek rewolucyjnego rozwiązania zakupu programatycznego, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi: Client Trading Solution (CTS). CTS to w pełni transparentny kliencki panel kontrolny, wyświetlający wszystkie transakcje, co pozwala klientom śledzić i monitorować zakup programatyczny wszystkich kampanii w jednym miejscu.

Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w Havas Media Group, mówi:

Jeśli wziąć pod uwagę, że 75 proc. marketerów twierdzi, że niepokoi ich poziom przejrzystości rozwiązań automatycznych*, Client Trading Solution jest ważnym przełomem. Po raz pierwszy mamy możliwość zaoferowania klientom innowacyjnej platformy zapewniającej markom pełną widoczność kosztów, inwestycji, wyników i zwrotu z inwestycji wszystkich trading desk, platform DSP, powierzchni, dostawców i rynków. Każdy korzystający z niej reklamodawca widzi wyraźnie, co stoi za wszystkimi zautomatyzowanymi rozwiązaniami zakupu programatycznego, a całkowita przejrzystość umożliwia nam ścisłą współpracę z klientami podczas budowania najlepszych strategii dla ich marek.

CTS pełni rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Klienci mają zapewnioną wysoką jakość kampanii podczas realizacji własnych celów (widoczność, kontrola fraudów, bezpieczeństwo marki, koszty, wydatki, produkty, formaty, kanały, kraje, itd.). Platforma zapewnia doskonałą widoczność przepływu pracy na każdym etapie kampanii — programatycznego planowania mediów, negocjacji między partnerami, ad servingu, konfiguracji kampanii, monitorowania, optymalizacji i raportowania — w ramach całkowicie niezależnego ekosystemu, który jest dostępny dla wszystkich partnerów. Innowacyjny produkt opracowali nagradzani naukowcy ds. danych z MFG Labs.

Raphael Mirat, menedżer produktu z MFG Labs, wyjaśnia:

CTS naprawdę sprawdza się, gdy klientom zależy na kontroli swoich działań w zakresie zakupu programatycznego. Zapewnia im nieporównywalną z żadnym innym rozwiązaniem elastyczność podczas podziału budżetu między platformy DSP i trading deski, bez konieczności rezygnacji z nadzoru i raportowania. Po raz pierwszy klienci mają dostęp do wszystkich operacji i powiązanych z nimi danych na jednej platformie, bezpiecznej i wydajnej, opartej na specjalnie do tego celu przeznaczonej infrastrukturze.

Havas Media Group jest pionierem w dziedzinie meta programatycznych architektur. Razem z MFG Labs firma uruchomiła w 2014 roku pierwszą w branży platformę Meta-DSP, a w 2015 roku narzędzie Meta Quality Barometer. CTS to najbardziej zaawansowane rozwiązanie na rynku, umożliwiające klientom uzyskanie pełnej przejrzystości zakupu programatycznego. Z platformy z powodzeniem korzysta już firma Telefonica. Pozytywne opinie o narzędziu wydali też partnerzy technologiczni i wiodące organizacje branżowe.

*(Raport) The Transparency Opportunity: Metamarkets.com

Rozwiązanie Client Trading Solution zostało opracowane przez wiodący na rynku technologiczno-matematyczny podmiot Havas Media Group — MFG Labs. CTS jest już wykorzystywane przez ponad 200 traderów do zarządzania kampaniami klientów za pośrednictwem jednej współdzielonej platformy. Bogaty ekosystem rozwiązania już teraz obejmuje funkcje, takie jak optymalizatory parametrów kampanii (opracowany MFG Labs), funkcjonalność DMP oraz ocena jakości inventory (opracowane przez Artemis Alliance, podmiot Havas Media Group ds. danych) oraz inteligentna segmentacja danych First Party (opracowana przez Constellation).

IAB (International Advertising Bureau) iab.com: Jako branża podwajamy nasze wysiłki zmierzające do zapewnienia wysokiej jakości środowiska reklamowego, spełnienia wymagań reklamodawców oraz dawania wartości Internautom. Przejrzystość stanowi podstawowy wymóg, cieszy nas więc inicjatywa Havas Media Group, która pomoże nam zwiększyć zaufanie reklamodawców i poziom inwestycji oraz wdrożyć najlepsze praktyki na całym rynku.

MediaMath docenia stałe zaangażowanie Havas Media Group w innowacje programowe — CTS to ważne, wyróżniające się osiągnięcie, które zapewni większą przejrzystość, kontrolę i zwrot z inwestycji marketerom – mówi Erich Wasserman, współzałożyciel i dyrektor ds. kluczowych klientów, MediaMath.

Firma Google jest dumna, że może uczestniczyć w tej inicjatywie. Dzięki integracji DBM w rozwiązanie Client Trading Solution Havas Media Group możemy łatwiej współpracować zarówno z agencjami jak i klientami. To innowacyjne rozwiązanie pozwala branży skoncentrować się na wynikach w bardziej przejrzysty i efektywny sposób – mówi James van Thiel, dyrektor ds. partnerstwa strategicznego na region EMEA, Doubleclick by Google.

Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24

Posted on: Maj 17th, 2017 by admin

Tankuj24

 

Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.

Aplikacja Tankuj24, którą można darmowo pobrać na smartfony lub tablety ze sklepów App Store i Google Play, to szereg korzyści dla użytkowników i pierwsza tego typu aplikacja w Europie. Oprócz możliwości tańszego zakupu paliwa, aplikacja umożliwia porównywanie cen na stacjach paliw, wygodną płatność mobilną poprzez znanego operatora, a także jedną zbiorczą fakturę za wszystkie zakupy w miesiącu. Dzięki temu zarówno firmy, jak i indywidualni kierowcy mogą szybko skontrolować koszty paliwa i sprawnie je rozliczyć.

Działania promocyjne aplikacji, która może zmienić sposób funkcjonowania rynku paliwowego w Polsce, wspierają dwie wyspecjalizowane w komunikacji digitalowej agencje Havas Media Group – Mobext (sieci mobilne) i Socialyse (media społecznościowe). W ramach zaplanowanych działań została przygotowana strategia promocyjna oparta o zakup mediów i najlepiej konwertujących formatów w kanałach mobilnych i społecznościowych. Kampania, która potrwa co najmniej do końca roku, ma na celu maksymalizację liczby transakcji zakupowych.

Za przygotowanie kreacji oraz zakup mediów całościowo odpowiadają agencje Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.

Link do filmu przedstawiającego aplikację: https://www.youtube.com/watch?v=hCznlUPJ-e4

Serwis internetowy: http://tankuj24.pl/

Aplikację można pobrać tutaj:

Google Play https://app.appsflyer.com/pl.unimot.tankuj24?pid=PR&c=Premiera

iOS https://appsto.re/pl/JCwGgb.i

Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego Mój bank działa na Moje konto

Posted on: Maj 15th, 2017 by admin

PKO_Pozyczka_750x300

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

PKO Bank Polski rozpoczął działania promujące pożyczkę na rozwój firmy pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO” z przekazem „POŻYCZKA NA ROZWÓJ FIRMY NAWET W 24H”. Oferta obejmuje prostą pożyczkę do 500 tys. zł na dowolny cel związany z prowadzeniem firmy przy 0 zł zapłaty za przyjęcie wniosku.

Kampania obejmuje prasę, internet oraz szeroki pakiet stacji radiowych z wykorzystaniem głównych anten Radia Zet, RMF FM i Polskiego Radia. Działania prowadzone w internecie dotyczą kanałów społecznościowych oraz portali branżowych MŚP, portali aukcyjnych (emisje tylko do przedsiębiorców) i mediów regionalnych. Ponadto, kampanię będą wspierać działania z zakresu SEM, mobile, performance marketingu oraz zakupu programatycznego. Kampania w radiu potrwa do 18 czerwca, a w internecie do 30 czerwca.

Za stworzenie kreacji odpowiada Agencja Warszawa, media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Strona kampanii: https://www.pkobp.pl/lpk/pko-pozyczka-dla-firm-02/