Credit Agricole reklamuje konto dla obywateli Ukrainy

Posted on: Listopad 15th, 2017 by admin

Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią kont dla obcokrajowców – promocja kierowana jest przede wszystkim do obywateli Ukrainy i dotyczy konta osobistego za 0 zł. Media wykorzystywane w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.

Rozpoczęła się kampania banku Credit Agricole promująca konta dla obywateli Ukrainy za 0 złotych. Media zaplanowane do tej kampanii zostały dopasowane kontekstowo: sampling ulotek z ofertą na siedzeniach w autokarach dla podróżujących na Ukrainę oraz w pociągach wyjeżdżających z Przemyśla, branding okładek na bilety autokarowe oraz tablice/billboardy ustawione na dedykowanych konstrukcjach przy głównych przejściach granicznych PL-UKR. Ponadto, zaplanowane działania obejmują promocję w prasie skierowanej do obywateli Ukrainy.

Obcokrajowcy z Ukrainy mogą otwierać rachunki we wszystkich placówkach bankowych oraz partnerskich Credit Agricole w całej Polsce. Podstawą do rozpoczęcia współpracy z bankiem jest paszport i dokument potwierdzający legalność pobytu na terenie RP.

Kampania rozpoczęła się w połowie listopada i potrwa do końca roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media, za zakup mediów w internecie CUBE GROUP. Kreację stworzyła Agencja reklamowa JUST. Na jej bazie kreację internetową przygotowała Agencja CUBE GROUP.

Wystartowała kampania VOD marki Sanytol

Posted on: Listopad 15th, 2017 by admin

W tym tygodniu wystartowała kampania VOD promująca markę środków czystości – Sanytol. Media w kampanii, która po raz pierwszy jest prowadzona również na platformach VOD, zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Rozpoczęła się jesienna kampania promująca markę Sanytol, która na polskim rynku oferuje serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Marka Sanytol to gama produktów przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formulacje pozbawione chloru, dzięki czemu w bezpieczny sposób można skutecznie dezynfekować wszystkie miejsca i powierzchnie w domu – usuwając bakterie, wirusy i grzyby.

Zaplanowane działania obejmują standardową kampanię telewizyjną oraz wsparcie platformami VOD TVP i IPLA. Dodatkowo kampania jest również kupowana w modelu programmatic przez Affiperf, jednostkę HMG specjalizującą się w automatycznym zakupie powierzchni reklamowej. Kampania potrwa do grudnia 2017 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Link do spotu VOD: https://drive.google.com/open?id=1YU6sPPoPzoDA-31l8_Fs3xjigzTx034x

Sanytol

Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona

Posted on: Listopad 14th, 2017 by admin

Rozpoczęła się kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai – KONA. Launch modelu wspiera kampania promująca w kinie oraz mediach online. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

W połowie listopada wystartowała kampania marki Hyundai, która ma na celu reklamę nowego modelu KONA  reprezentującego segment B-SUV. W ramach promocji zaplanowane są działania w kinach sieci Helios, NAM, Multikino oraz Kinads, które potrwają do 28 grudnia oraz w mediach online, które potrwają do 30 grudnia. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (online), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu kinowego jest agencja Opus B.

Więcej na temat nowego modelu Hyundai można znaleźć tutaj https://www.hyundai.pl/Samochod/Rekreacyjne/KONA/

 

KONA

Wybierz pliki

Sponsoring sportu wart ponad 800 mln zł

Posted on: Listopad 6th, 2017 by admin

Według szacunków zawartych w raporcie „Rynek sponsoringu sportowego 2017”, wydatki przedsiębiorstw w 2016 roku związane z zakupem praw sponsoringowych wyraźnie przekroczyły pułap 800 mln zł. Partnerem raportu jest Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group).

Według szacunkowych danych, w 2016 roku rynek sponsoringu sportowego w Polsce osiągnął wartość 832 400 000 złotych. Prognozy zakładają, że jego wartość na przestrzeni najbliższych lat będzie systematycznie rosnąć, a w roku 2020 osiągnie on poziom zbliżony do miliarda złotych.

Raport wskazuje, że prawie połowa środków inwestowanych przez sponsorów w sport trafia do klubów sportowych. Wśród najbardziej skomercjalizowanych dyscyplin wiodącą pozycję mają: piłka nożna (26,3%) oraz siatkówka (22,1%). Natomiast jako podmioty sponsorujące największy udział w rynku mają branże: energetyczna (19,7%), paliwowa (18,7%) i chemiczna (7,9%).

W raporcie szacujemy wartość tegoż rynku na około 832 miliony złotych. To suma wszystkich kontraktów sponsoringowych zawartych w minionym roku. I mimo, iż notujemy niemal stały wzrost i nic nie zapowiada zmiany tej tendencji, to ta kwota jednak nie jest duża. Stanowi zaledwie 10% wydatków reklamowych, a dodatkowo firmy, których wydatki reklamowe są największe, nie znajdują się na liście największych sponsorów. Na sponsoring sportu zdecydowanie najwięcej wydają spółki z udziałem Skarbu Państwa, w Top 20 sponsorów sportu w naszym zestawieniu aż 11 firm to właśnie takie spółki. Jednocześnie mamy tutaj klasyczny przykład długiego ogona, bo 20 największych sponsorów odpowiada za aż 67,8% wydatków. To pokazuje, że biznes prywatny nie może lub nie chce wziąć na siebie ciężaru finansowania sportu w znacznym stopniu – komentuje Aleksandra Marciniak, dyrektor zarządzająca Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group.

Wydatki na zakup praw sponsoringowych w ramach branż

Wydatki na zakup praw sponsoringowych w ramach branż 2016-1

Raport „Rynek sponsoringu sportowego 2017” powstał dzięki kooperacji firm świadczących usługi dla właścicieli praw sponsoringowych oraz sponsorów, tj. EVolutio, Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group), Sponsoring Insight, SportWin.

Opracowanie zawiera kluczowe informacje nt. rynku praw sponsoringowych, m.in. jego szacunkową wartość w roku 2016, dystrybucję wolumenu rynku pomiędzy: dyscypliny sportu, kategorie kontrahenta oraz rodzaj zawartych kontraktów sponsoringowych. Autorzy raportu podjęli również próbę oceny perspektyw rozwoju rynku. Istotną część raportu stanowią dane bazujące na deklaracjach uczestników rynku sponsoringu sportu, takie jak np. postrzegana dynamika jego rozwoju, czynniki decydujące o wyborze aktywów sponsoringowych czy też ocena atrakcyjności praw sponsoringowych.

Raport miał swoją premierę podczas konferencji „Sponsoring i marketing sportowy”, a całość opracowania można pobrać na stronie www.sponsoringinsight.pl.

Credit Agricole startuje z kampanią „Ulubione raty Polaków”

Posted on: Listopad 6th, 2017 by admin

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa Credit Agricole, której celem jest promocja systemu ratalnego banku – Credit Agricole Raty. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.

Kampania ma na celu promocję wizerunkową banku, który otrzymał nagrodę Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2017 w kategorii systemy ratalne za: niskie koszty, sprawną obsługę, minimalne formalności oraz dużą dostępność oferty. Ponadto, kampania ma promować Credit Agricole Raty, jako najchętniej wybierany przez Polaków system ratalny.

Kampania, realizowana w prasie, wystartowała 30 października i potrwa do 12 grudnia 2017 r. Działania obejmują 10 emisji w czterech tytułach: Tele Tydzień, To&Owo, Polityka i Angora. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media.

Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: Carrefour Polska, LG Electronics, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Tikkurila, Svarovsky, AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, ABB. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”.

Havas Media wygrywa przetarg mediowy Perfetti Van Melle

Posted on: Październik 27th, 2017 by admin

Havas Media Group

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową dwóch marek z portfolio Perfetti Van Melle. Współpraca rozpocznie się od listopada 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów.

W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos i Chupa Chups. Havas Media zajmie się całościowym planowaniem oraz zakupem kampanii w telewizji, internecie, radiu, prasie oraz na outdoorze. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

– Ogromnie się cieszymy z wygranej. Praca dla takich marek jak Mentos czy Chupa Chups pozwala nam wykorzystać know-how naszych unikatowych jednostek i zaproponować klientowi efektywną komunikację w mediach. Innowacyjne rozwiązania technologiczne z wykorzystaniem kompetencji 18 Havas Warsaw oraz jakościowa strategia kontentowa oparta na wnioskach z naszego najnowszego badania Havas Soil to główne filary zaplanowanych działań komunikacyjnych – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Rozpoczęcie współpracy z HMG to nowy rozdział w mediowej historii Perfetti Van Melle Polska. Wierzę, że kreatywne podejście zaprezentowane w trakcie przetargu, poparte bogatym doświadczeniem i zapleczem technologicznym Agencji przyczynią się do skutecznego wzrostu naszych marek – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager PVM Polska.

Hyundai promuje model Tucson

Posted on: Październik 25th, 2017 by admin

Hyundai_Tucson

W październiku rozpoczęła się kampania Hyundai Motor Poland, której celem jest wsparcie sprzedaży i wyprzedaży modelu z rocznika 2017. Za zakup mediów i kreację digital odpowiada dom mediowy Havas Media.

Nowy Tucson łączy znakomite właściwości jezdne z funkcjonalnością i stylem. Swoją odważną i muskularną sylwetkę zawdzięcza płynnym liniom nadwozia oraz zrównoważonym proporcjom. Jego przestronne, bogate wnętrze dostępne jest w czarnym lub beżowym wykończeniu. Szeroko otwierające się panoramiczne okno dachowe wypełnia kabinę światłem. Jest w nim też mnóstwo przestrzeni bagażowej dostępnej dzięki automatycznej, bezdotykowej tylnej klapie.

Mocna i zwarta sylwetka nowego Tucsona ujawnia silny, sportowy charakter samochodu, który aż rwie się do jazdy. Charakter Tucsona widać w każdym szczególe – począwszy od atrakcyjnych reflektorów LED, płynnie wkomponowanych w górne naroża heksagonalnego grilla, przez dynamicznie zarysowane linie boczne, aż po szeroki, wyrazisty tył.

Kampania komunikacyjna, oparta o atrakcyjną ofertę wyprzedażową potrwa do końca roku. Zaplanowane działania obejmują media online oraz telewizję. Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

Hyundai Sellout 2017

Posted on: Październik 25th, 2017 by admin

Hyundai_sellout

W październiku Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2017, która potrwa do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Wyprzedaż obejmuje większość modeli producenta, w tym Tucson, Santa Fe, i30, i20 oraz Elantra. W zależności od modelu i jego wersji wyposażeniowej, ta niezwykle interesująca oferta może zawierać m.in. upust aż do 24 000 zł czy premię za odkup. Wszystkie oferowane przez markę modele objęte są programem 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów.

Działania promocyjne są prowadzone w mediach online oraz w radiu. Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu radiowego jest agencja Opus B.

Havas Media promuje drugi sezon BELFER

Posted on: Październik 19th, 2017 by admin

Belfer2

Trwa kampania promująca drugi sezon serialu BELFER, oryginalnej produkcji CANAL+. Media do kampanii częściowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

22 października o godzinie 21:30 startuje drugi sezon najchętniej oglądanego serialu emitowanego na antenie CANAL+, BELFER. Pierwsza część produkcji, emitowana w ubiegłym roku zgromadziła przed telewizorami rekordową widownię, a finał serii oglądało blisko 462 000 widzów. W drugim sezonie, tytułowy BELFER, czyli polonista Paweł Zawadzki zostaje wysłany do Wrocławia, gdzie znów będzie musiał rozwiązać tajemniczą sprawę związaną ze szkolną młodzieżą.

Dom mediowy Havas Media zaplanował i zakupił media do kampanii promującej drugi sezon serialu. Planowane wsparcie promocyjne obejmuje telewizję, kino, prasę, OOH oraz media online. Za kreację odpowiada agencja 2012 oraz CANAL +.

Havas Media partnerem mediowym LOT-u

Posted on: Październik 16th, 2017 by admin

FullSix_logo

 

LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.

FullSix Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa polski przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii i Korei Południowej). Do najważniejszych zadań domu mediowego należą: opracowanie strategii mediowej dla LOT, obsługa medialna kampanii reklamowych, koordynowanie działań podwykonawców w Polsce i za granicą, przygotowanie analiz rynku mediów, monitorowanie działań konkurentów i inne usługi dodatkowe.

Zgodnie z ustalonymi warunkami współpracy, Havas Media Group powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłącznie obsługą Polskich Linii Lotniczych LOT. – Poprzez utworzenie spółki celowej zapewniamy naszemu klientowi najlepszy zespół i całkowitą wyłączność – mówi Małgorzata Węgierek, prezes FullSix Media (Havas Media Group).

Od początku 2016 r. LOT uruchomił 42 połączenia, w tym z Warszawy do Los Angeles, Newark, Tokio, Seulu i Astany, z Krakowa do Chicago oraz z czterech polskich portów regionalnych do Tel Awiwu. Tym samym w 2016 r. LOT stał się najszybciej rozwijającą się linią lotniczą w Europie. Dzisiaj przewoźnik ma w swojej siatce 72 połączenia do portów w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W 2016 r. LOT przewiózł na pokładach swoich samolotów rekordową liczbę ponad 5,5 mln pasażerów. Z prognoz przewoźnika wynika, że w tym roku liczba pasażerów przekroczy 6,6 mln. LOT konsekwentnie rozbudowuje flotę. Jeszcze w tym roku zaczną się dostawy pierwszych z sześciu zamówionych wąskokadłubowych samolotów Boeing 737 MAX 8, a w 2018 r. do floty dołączą trzy z czterech zamówionych szerokokadłubowych Dreamlinerów, czyli Boeingów 787.

Liczymy na dobrą współpracę z nową agencją, która zapewni nam kompleksowe wsparcie w realizacji naszej strategii mediowej w Polsce i na świecie – mówi Adrian Kubicki, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej LOT – Nasza strategia zakłada, że do 2020 r. LOT będzie liderem przewozów lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, obsługując ponad 10 milionów pasażerów łącznie i na blisko 90 trasach – dodaje.

Proces wyboru domu mediowego wspierał niezależny zewnętrzny audytor mediowy, firma STARS.

FullSix Media – dom mediowy działający w strukturach Havas Media Group od lipca 2016 r., po zakupieniu przez sieć Havas w 2015 r. i połączeniu struktur FullSix Media z Forward Media. Od września 2016 r. działa jako globalna sieć pod nazwą FullSix Media ze 150 biurami na rynkach EMEA, Ameryki Łacińskiej i Północnej oraz Azji i Pacyfiku. FullSix Media to autonomiczna jednostka pod względem innowacji, wizji i zasobów handlowych, jednak z zapleczem w pełni zintegrowanym z globalnymi możliwościami Havas Media Group. Agencja specjalizuje się w dedykowanych strategiach marketingowych opartych o onlinowy i offlinowy zakup programatyczny i rozwiązaniach digitalowych bazujących na danych. Portfolio klientów FullSix Media obejmuje: Pernod Ricard, Telefonica, PSA, Affinity, Bayer, Bein Sports, Coyote, Samsonite czy Invivo.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Polskie Linie Lotnicze LOT – nowoczesna linia łącząca Europę Środkowo-Wschodnią ze światem. Poprzez nasz hub w Warszawie LOT zapewnia najkrótszą i najbardziej komfortową podróż w ramach 72 kierunków na świecie. Jako jedyny przewoźnik w regionie oferuje bezpośrednie loty do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Chin, Japonii i Korei Południowej. W 2016 r. przewiózł ponad 5,5 mln pasażerów. Przewoźnik dysponuje jedną z najmłodszych flot w Europie. Wszystkie połączenia dalekiego zasięgu obsługuje nowoczesnymi Boeingami B787 Dreamliner. LOT liczy sobie 88 lat, będąc tym samym jedną z najstarszych linii lotniczych na świecie. Jesteśmy najbardziej międzynarodową polską marką. Więcej aktualnych informacji dla mediów – http://corporate.lot.com/pl/pl/biuro-prasowe