Greg James Globalnym Dyrektorem ds. Strategii w Havas Media Group

Posted on: Maj 11th, 2018 by admin

Greg James, były CSO North America został awansowany na stanowisko Global Chief Strategy Officer w Havas Media Group. Znany w branży ze swoich wybitnych wyników w zdobywaniu nowego biznesu w Stanach Zjednoczonych i zarządzania wielokrotnie nagradzanymi, globalnymi kampaniami dla LVMH, Vodafone, Nintendo, Coca-Cola i Unilever.

Greg James dołączył do grupy po przejęciu Cake przez Havas w 2008 roku, gdzie był partnerem i zajmował stanowisko Head of Content. Został awansowany na stanowisko Managing Directora Cake Group w USA w 2010 roku i dołączył do Havas Media w 2013 roku jako Chief Strategy Officer w Ameryce Północnej. Greg jest wielkim zwolennikiem zintegrowanej strategii #Together Havas Media Group i filozofii opartej o badanie Meaningful Brands®. Niedawno powołał zespół zarządzający, który doprowadził Havas Media North America do osiągnięcia rekordowego poziomu wzrostu, a agencji przyniósł tytuły Agencji Roku 2017 zarówno w AdWeek, jak i MediaPost.

Greg będzie raportować do Petera Mearsa, globalnego CEO Havas Media Group.

– Greg jest charyzmatyczny, chętny do współpracy i kreatywny, z doskonałymi wynikami w obszarze new business i zarządzaniu zespołem. Jest intuicyjnym strategiem i ekspertem jeśli chodzi o kontent. Był naszym pierwszym wyborem, ponieważ uwielbiają go zarówno klienci, jak i nasze teamy czy kadra managerska. W ciągu ostatnich kilku lat umocniliśmy pozycję biznesową na rynku i wiem z doświadczenia, że ​​Greg poprowadzi nas do dalszych sukcesów w nadchodzących latach – powiedział Peter Mears, globalny CEO Havas Media Group.

 

Greg James photo

Are you ready to change? – 11. konferencja Havas Media Group

Posted on: Maj 10th, 2018 by admin

Już 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii odbędzie się 11. edycja Havas Media Group Conference. W tym roku wydarzenie odbywa się pod hasłem Are you ready to change?, a zaproszeni goście będą rozmawiać o zmianie w komunikacji związanej z globalną transformacją digitalową.

 

Zbliża się 11. edycja konferencji Havas Media Group, która w tym roku będzie skupiać się wokół zmiany w komunikacji, nie tylko marketingowej. W dobie transformacji digitalowej, na styku nowych technologii, narzędzi i przestrzeni komunikacyjnych marki stają wciąż przed nowymi wyzwaniami, aby angażować konsumentów i efektywnie przyciągać ich uwagę. Zmianie ulegają również oczekiwania konsumentów wobec marek. Dlatego właśnie nowa komunikacja będzie tematem przewodnim Havas Media Group Conference. Podczas konferencji w tematykę zmiany w biznesie wprowadzi gości Anna Jakubowski, specjalistka od strategii oraz rozwoju biznesu z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Następnie Alicja Cybulska, Intelligence Director w Havas Media Group opowie o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płynące z badań. Sagi Chemetz z Havas Blink, jeden z pierwszych aktywistów social mediowych w Izraelu, będzie mówić o wielkim potencjale kontentu w społecznościach. Wśród zaproszonych prelegentów są również Frédéric Josué, globalny dyrektor 18 Havas, który opowie o technologii voice search, zmieniającej podejście do wyszukiwania informacji w środowisku digitalowym czy Lawrence Taylor (Global Managing Director), odpowiedzialny za globalny rozwój wszystkich digitalowych jednostek w grupie Havas.

Podczas konferencji odbędą się także trzy tematyczne panele dyskusyjne. Pierwszy z nich, Historie, które wszyscy kochamy, poprowadzi Anna Kuropatwa (Strategy&Insights Director) i będzie dotyczyć storytellingu oraz wartości angażującego kontentu. Drugi, Biznes, który mówi, poprowadzi Dominik Komar, Head of 18 Havas Warsaw i będzie związany z technologią voice search. Ostatni z nich poprowadzi Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland pod hasłem: Niecodzienne opowieści o danych.

Na zakończenie, wszystkich do działania nakręci Jurek Owsiak, a Manuel Hubauld z Universal Music opowie o angażującej komunikacji marketingowej w obszarze muzyki. Zgromadzonych gości muzycznie pożegna występ Natalii Nykiel.

– Tematem przewodnim naszej konferencji w tym roku jest zmiana. Zmiana, nie tylko w komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim zmiana w dobie globalnej, digitalowej transformacji biznesu. Nowe narzędzia, technologie czy przestrzenie komunikacyjne powodują, że marki, marketerzy i specjaliści od komunikacji stają przed trudnym wyzwaniem stworzenia jednego, sprawnie działającego ekosystemu komunikacyjnego. Mam nadzieję, że nasi goście, rozmowy i wystąpienia zainspirują wszystkich uczestników konferencji do tworzenia jakościowej komunikacji na miarę XXI wieku. Serdecznie zapraszamy! – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Konferencja Havas Media Group Are you ready to change? odbędzie się 23 maja 2018 r. w Hali Gwardii przy Placu Żelaznej Bramy 1 w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu oraz uczestnictwie można znaleźć tutaj: http://hmgc.pl

HMGC zaproszenie (2)

Awanse w Havas Media Group

Posted on: Maj 9th, 2018 by admin

Z początkiem maja w Havas Media Group nastąpiły trzy zmiany na kluczowych stanowiskach. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko Chief Digital Officer, Alicja Cybulska Intelligence Director, a Anna Kuropatwa Strategy and Insights Director.

Havas Media Group w ramach wewnętrznych zmian strukturalnych, zgodnych z biznesową strategią agencji mediowej, utworzyło trzy nowe, kluczowe stanowiska. Aleksandra Bujnowska, związana z Havas Media Group od 2008 r., z sukcesem rozwija swoją karierę w strukturach agencji, poszerzając swoje kompetencje digitalowe. Dotychczas Digital Director, obecnie obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Digital Officer. Do zadań Aleksandry będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, zarządzanie oraz koordynacja wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital. Aleksandra zajmie się również rozwojem oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group.

 

HMG_Aleksandra_Bujnowska web

Alicja Cybulska obejmie funkcję Intelligence Directora w Intelligence Team, w który zmieni się dotychczasowy dział badań 3i. Alicja będzie całościowo odpowiedzialna za strategię i badania dla klientów agencji mediowej oraz za bieżącą współpracę z siecią oraz innymi jednostkami Havas Media Group. Alicja związana jest z HMG od 2002 r.

HMG_Alicja Cybulska_net

Od maja zmienia się również rola i stanowisko Anny Kuropatwy na Strategy and Insights Director. Anna będzie odpowiadać za projekty badawcze i strategię, w tym tworzenie strategii digitalowych z użyciem narzędzi i badań oferowanych przez Intelligence Team, takich jak Havas Story Plantation czy Concept Box.

HMG_Anna Kuropatwa

Rodolphe Rodrigues dołącza do Havas Media Group jako Global Head of Data

Posted on: Maj 7th, 2018 by admin

Havas Media Group ogłosiło, że Rodolphe Rodrigues, były Global Media Director w AXA, współzałożyciel Weboramy i doktor fizyki molekularnej, objął nowo utworzone stanowisko Global Head of Data w Havas Media Group.

Rodolphe poprowadzi wszystkie nowe projekty związane z danymi, obejmie nadzór nad inwestycjami i zespołami specjalistów w zakresie analizy, zarządzania danymi oraz tworzenia nowych modeli biznesowych. Do jego zadań będzie należało również zarządzanie oraz globalny rozwój DBI, jednostki wyspecjalizowanej w data driven marketingu.

 Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w efektywnym rozwoju ekosystemów danych dla wiodących marek, Rodolphe zajmie się opracowaniem behawioralnej segmentacji odbiorców i strategii kontentowych dla klientów Havas Media Group na całym świecie. Pozwoli to klientom na implementację szytych na miarę strategii marketingowych, które napędzają sukces firmy.

 Stéphanie Marie, Chief Transformation Officer w Havas Media Group: Pozyskiwanie tak prestiżowych, globalnych innowatorów jak Rodolphe, ma kluczowe znaczenie dla naszego rozwoju i działalności naszych klientów. Głębokie zrozumienie danych i odbiorców mediów pozwala nam zaoferować klientom najlepsze rozwiązania na rynku. Rodolphe doskonale rozumie wartość naszego zintegrowanego modelu Havas Village i korzyści, jakie efektywne zarządzanie ekosystemem danych może przynieść naszym klientom.

HMG_Rodolphe Rodrigues

Hyundai promuje konkurs dla kibiców Mundialu

Posted on: Kwiecień 24th, 2018 by admin

Hyundai World Footbal Heritage

Hyundai – Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 rozpoczął promocję Wielkiego Konkursu Kibiców Piłkarskich. Kampania wystartowała 16 kwietnia, a za zakup mediów oraz kreację odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.Rozpoczął się międzynarodowy konkurs piłkarski marki Hyundai oraz Muzeum Piłki Nożnej FIFA promujący różnorodne sposoby kibicowania na świecie. Jego ambasadorami są legendy światowego futbolu: Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu, którzy przywołując swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcają do udziału we wspólnym budowaniu historii kibicowania.

Kampania promująca konkurs wystartowała 16 kwietnia i potrwa do 13 maja. Zaplanowane działania obejmują media digitalowe. Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Szczegóły konkursu można poznać na oficjalnej stronie: https://worldcup.hyundai.com/pl/

Hyundai_konkurs

Havas Media Group powołuje DBI

Posted on: Kwiecień 17th, 2018 by admin

DBI

Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
DBI to zespół doświadczonych diagnostów zajmujących się danymi, którzy doradzają klientowi w zrozumieniu pełnej wartości potencjału digitalowego ich firmy. Jednostka, na czele której stoi Wiola Łada-Szewczenko, wykorzystując analitykę oraz narzędzia data driven marketingu, wydobywa insighty służące do optymalizacji biznesu klienta oraz tworzenia strategii marketingowych.
– Dane i technologia mają szczególne znaczenie w komunikacji marek. Ich zbieranie i przetwarzanie stanowi wyzwanie dla marketerów z uwagi na między innymi silosową budowę struktur większości firm. DBI to zespół 8 ekspertów z zakresu analityki, ekonometrii, implementacji technologicznej. Jako specjaliści posiadający różnorodne doświadczenie budujemy dla naszych klientów zintegrowany ekosystem danych generowanych przez markę i tworzonych o marce – mówi Wiola Łada-Szewczenko, Head of DBI w Havas Media Group.
– Wraz ze startem DBI wkraczamy w nowy obszar biznesowy, poszerzamy kompetencje digitalowe całej grupy, a co za tym idzie portfel usług konsultingowych opartych na analizie danych. Na bieżąco obserwujemy rynek i dostosowujemy się do jego wymogów, widzimy, że klienci oczekują pomocy w zarządzaniu danymi i w całym procesie transformacji technologiczno-digitalowej swojego biznesu. Bardzo ważne jest dla nas w związku z tym wspieranie marek i zwiększanie ich rentowności, m.in. dzięki zdefiniowaniu potrzeb w zakresie gromadzenia danych, określeniu optymalnego sposobu ich zbierania, a następnie wdrażaniu rozwiązań i konkretnych narzędzi – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group.

Nowa kampania Dobenox Forte – Stop żylakom i zakrzepom

Posted on: Kwiecień 17th, 2018 by admin

Ruszyła kampania reklamowa leku Dobenox Forte z portfolio Hasco-Lek.  Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media.

Skierowana do kobiet kampania uświadamia, że problemy żylne nóg nasilają się z wiekiem i mogą prowadzić do zakrzepów. Dobenox Fotre to silny lek w podwójnej dawce*, który nie tylko leczy nasilające się z upływem lat obrzęki i żylaki, ale przede wszystkim zapobiega zastojom i zakrzepom.

Za scenariusz spotu odpowiada dział marketingu Hasco-Lek. Materiał zrealizowała Agencja Reklamowa Piotr Krzemieniewski. Za działania reklamowe, w tym przygotowanie strategii oraz realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media we współpracy z Hasco-Lek. Kampania promująca Dobenox Forte wystartowała 16 kwietnia. Spoty emitowane są na ogólnopolskich i tematycznych kanałach TVP, TVN i Polsatu.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=6H66pe1vyHM

Dobenox

*w stosunku do Dobenox, 250mg calcium dobesilate.

DOBENOX FORTE, 500mg, tabletki powlekane. Skład: 1 tabletka zawiera 500mg wapnia dobezylanu jednowodnego (Calcii dobesilas monohyricus). Postać farmaceutyczna: Tabletka powlekana. Wskazania do stosowania: Objawy przewlekłej niewydolności krążenia żylnego kończyn dolnych (bóle i nocne kurcze nóg, uczucie ciężkości nóg, parastezje, obrzęk, zmiany skórne na tle zastoju krwi), żylaki kończyn dolnych. Objawowe leczenie żylaków odbytu. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Podmiot odpowiedzialny: PPF Hasco-Lek S.A. 51-131 Wrocław, ul. Żmigrodzka 242E

Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Concept Box – pierwsze badanie treści i motywów internetowych

Posted on: Kwiecień 16th, 2018 by admin

Havas Story Plantation, wyspecjalizowana w komunikacji kontentowej jednostka Havas Media Group, przeprowadziła pierwsze w Polsce badanie potencjału treści i motywów internetowych – Concept Box. Jego wyniki, a wraz z nimi duża ilość insightów i gotowych inspiracji dla działań marketingowych, pokazują, m.in. że treści związane z potrzebą bycia blisko natury czy dbania o jakość powietrza mają bardzo wysoki potencjał komunikacyjny. Badanie pokazało również, że co piąty polski internauta usłyszał o Vogue dzięki memom.

W ciągu ostatnich 3 miesięcy Havas Story Plantation przebadało ponad 50 rodzajów kontentu, który zwrócił uwagę internautów – od artykułów sponsorowanych na temat podróży, po memy związane z premierą Vogue na polskim rynku. W efekcie na rynku pojawiło się jedno z największych źródeł informacji o tym co i dlaczego interesuje Polskich internautów.

Co o polskich internautach mówią pierwsze fale badania potencjału treści i motywów internetowych?

Dotychczasowa analiza treści pokazuje ogromną potrzebę Polaków do bycia blisko natury oraz dbania o jakość powietrza w domu a potencjał działań marketingowych mających realny, pozytywny wpływ na życie konsumentów.

 

HSP_Parki kieszonkowe

Pod względem demograficznym warto nadmienić różnice w charakterze najbardziej potencjałowych treści. Mężczyźni zdecydowanie bardziej nastawieni są na kontent czysto rozrywkowy. Kobiety zaś preferują treści praktyczne i relaksujące. Wiek również znacząco różnicuje potrzeby kontentowe. Analiza korelacji potrzeb z zainteresowaniem pokazuje, że z wiekiem diametralnie spada zainteresowanie treściami o charakterze naukowym a rośnie chęć konsumpcji materiałów motywujących. Młodzi z kolei są zdecydowanie bardziej otwarci na treści budzące wstyd i zażenowanie, jak popularnie ostatnio patostreamy. Ciekawostką może być również fakt, że treści o charakterze patriotycznym charakteryzują się najwyższym potencjał w segmencie…młodych mam.

 

HSP_Patriotyzm w reklamie

 

Co piąty polski internauta usłyszał o Vogue w sposób wiralowy – poprzez memy

HSP_Vogue

 

Dzięki memom odnoszącym się do premierowej okładki magazynu Vogue, wiadomość o debiucie tego tytułu na polskim rynku dotarła do ok. 19% internautów. Kontakt z memami nieznacznie częściej deklarowali mężczyźni (23%), respondenci w wieku 15-24 lata (24%), mieszkańcy wsi (21%) oraz osoby deklarujące dochód poniżej średniej (25%). Ten rodzaj kontentu bardziej podobał się jednak kobietom (23%), internautom w wieku 45-54 lata oraz mieszkańcom dużych miast (24%). W wymienionych grupach istotnie wyższy był również wskaźnik potencjału wiralowego („Chciałbym pokazać to moim znajomym”).

 

HSP_Memy o Vogue

Zakładając, że grupą celową Vogue są kobiety w wieku 25-54, drugie, „memowe” życie kampanii promocyjnej pozwoliło dotrzeć do około 14% targetu, a dodatkowo do ponad 5 000 000 innych osób, przede wszystkim mężczyzn.

Jakie jest realne zastosowanie Concept Box w marketingu?

Wyniki badania pozwalają z dużą precyzją określić rodzaj i charakter treści, które cieszą się największym potencjałem wśród konkretnych grup konsumentów. Dzięki temu możliwe jest stworzenie konkretnych, całościowych rozwiązań komunikacyjnych o dowolnym charakterze, np. sprzedażowym czy wizerunkowym.

 

HSP_linie lotnicze

 

W jaki sposób analizowany jest potencjał treści i skąd bierze się kontent do badania?

Proces realizacja każdej fali badania przebiega 3-etapowo:

  1. 600-osobowa grupa panelistów raz w miesiącu dzieli się z nami treściami, które zwróciły ich uwagę
  2. Zespół badaczy z Havas Media Group selekcjonuje kontent i przygotowuje go do badania ilościowego.
  3. W kolejnym etapie, treści poddawane są ocenie przez 1000-osobową próbę kwotowaną zgodnie z rozkładem płci, wieku i miejsca zamieszkania wśród polskich internautów.

HSP_realizacja badania

 

Przygotowane treści podlegają analizie na 4 wymiarach

  • Czy jest to to dla mnie coś nowego?
  • Czy to mi się podoba?
  • Czy chciałbym zobaczyć więcej tego typu treści?
  • Czy te treści mogłyby spodobać się moim znajomym?
  • Czy chciałbym pokazać te treści moim znajomym?

Respondenci oceniają również treści przez pryzmat emocji jakie dana treść wywołuje oraz potrzeb, które realizuje.

 

HSP_wymiary analizy

Przedstawione wyniki pochodzą z pierwszego w Polsce badania potencjału treści internetowej „Concept Box”. Badanie przeprowadzono w marcu 2018 roku na reprezentatywnej (wiek, płeć, miejsce zamieszkania, dochód) próbie 1000 polskich internautów.

Ulgix Wzdęcia z nową ambasadorką marki

Posted on: Kwiecień 3rd, 2018 by admin

Wzdęcia to krępująca przypadłość, z którą boryka się wiele osób. Wie o tym także Agnieszka Pilaszewska, która została ambasadorką marki Ulgix Wzdęcia. Popularną aktorkę można zobaczyć w spocie reklamowym od 1 kwietnia.

Agnieszka Pilaszewska znana jest widzom głównie jako Alina z Miodowych lat czy Jadwiga z serialu Barwy Szczęścia. Ostatnio serca widzów podbiła rolą Premier Beaty w popularnym Uchu Prezesa. Kampania promująca Ulgix Wzdęcia wystartowała 1 kwietnia. Za produkcję spotu odpowiada warszawska agencja San Markos. Spoty emitowane będą na ogólnopolskich i tematycznych kanałach TVP, TVN i Polsatu. Do zadań Havas Media należy planowanie i zakup mediów.

Ulgix Wzdęcia to wyrób medyczny z portfolio PPF Hasco – Lek S.A. Stosowany jest w łagodzeniu objawów takich jak: uczucie pełności, wzdęcia, odbijanie, które związane są z nagromadzeniem gazów w żołądku i jelitach.

 

Ulgix_wzdecia

Wystartowała kampania Mistrzowska Loteria Hyundai 2018

Posted on: Marzec 22nd, 2018 by admin

Hyundai wystartował z nową kampanią Mistrzowska Loteria Hyundai 2018, nawiązującą do zbliżającego się Mundialu. W ramach kampanii można wygrać samochód Hyundai i30, a także piłki i bilety na mecze. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

W ramach kampanii marka Hyundai przygotowała specjalne wersje GO! modeli i10, i20, i30 oraz Tucson, które dostępne są m.in. w dedykowanym kolorze Champion Blue. Na specjalnie stworzonej stronie konkursowej, każdy kto przetestuje lub kupi jeden z modeli GO! może wziąć udział w loterii. Do wygrania są repliki oryginalnej piłki meczowej adidas Telstar 18, bilety na mecz Polska – Senegal oraz na mecz finałowy, a osoby, które zdecydują się na zakup samochodu, mają szansę na wygranie Hyundaia i30 GO! Plus.

Zaplanowane działania digitalowe rozpoczęły się 15 marca, a kampania telewizyjna startuje 27 marca podczas emisji meczu Polska – Korea. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

Wyjątkowe wersje GO! Champion Blue

Wersje GO! wyróżniają się elementami wyposażenia w bardzo korzystnej cenie, oferowanymi do tej pory w wyższych specyfikacjach. Takie podejście jest zgodne z polityką marki Hyundai, zakładającą powszechną dostępność nowych rozwiązań i elementów wyposażenia premium. Dodatkowo, samochody w wersjach GO! zyskały także dedykowane elementy stylistyczne. W zależności od modelu mogą to być czarne, błyszczące lusterka, czarna podsufitka, tapicerka z niebieskimi dodatkami. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowość modeli GO!, samochody oferowane są w stworzonym specjalnie dla tych wersji, metalizowanym lakierze Champion Blue.

Specyfikacja wersji GO! różni się w zależności od modelu. Klienci planujący zakup modelu Tucson w średniej wersji wyposażenia, decydując się na droższą o 4 tysiące wersję GO!, otrzymują dodatkowo: nawigację z 8-calowym, kolorowym ekranem dotykowym i 10-letnim programem aktualizacji MapCare, system informacji o znakach i ograniczeniach prędkości (SLIF), system utrzymania pasa ruchu (LKAS), wykończenie w kolorze ciemnego metalu, skórzaną kierownicę częściowo perforowaną, składane elektrycznie, czarne (błyszczące) lusterka boczne, dedykowaną tapicerkę oraz czarną podsufitkę. Z kolei przy zakupie Tucsona w wersji GO! Plus, zamiast w wersji Style, klient zapłaci 4 500 PLN więcej, ale samochód będzie wyposażony w elementy, których łączna wartość wynosi 11 000 PLN np. inteligentną klapę bagażnika otwieraną elektrycznie czy dwupanelowy dach panoramiczny. Oznacza to realną korzyść w wysokości 6 500 PLN.

Szczegóły loterii można znaleźć tutaj https://mistrzowski.hyundai.pl/, a specjalne wersje modeli Hyundai można obejrzeć na stronie http://www.hyundai.pl/GO/

Hyundai GO_loteria