Havas Media Group dostarcza pierwsze w pełni transparentne rozwiązanie zakupu programatycznego dla klientów

Posted on: Maj 23rd, 2017 by admin
Photo by: Remy de Klein (www.remydeklein.com)

Photo by: Remy de Klein (www.remydeklein.com)

Havas Media Group ogłasza wprowadzenie na rynek rewolucyjnego rozwiązania zakupu programatycznego, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi: Client Trading Solution (CTS). CTS to w pełni transparentny kliencki panel kontrolny, wyświetlający wszystkie transakcje, co pozwala klientom śledzić i monitorować zakup programatyczny wszystkich kampanii w jednym miejscu.

Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w Havas Media Group, mówi:

Jeśli wziąć pod uwagę, że 75 proc. marketerów twierdzi, że niepokoi ich poziom przejrzystości rozwiązań automatycznych*, Client Trading Solution jest ważnym przełomem. Po raz pierwszy mamy możliwość zaoferowania klientom innowacyjnej platformy zapewniającej markom pełną widoczność kosztów, inwestycji, wyników i zwrotu z inwestycji wszystkich trading desk, platform DSP, powierzchni, dostawców i rynków. Każdy korzystający z niej reklamodawca widzi wyraźnie, co stoi za wszystkimi zautomatyzowanymi rozwiązaniami zakupu programatycznego, a całkowita przejrzystość umożliwia nam ścisłą współpracę z klientami podczas budowania najlepszych strategii dla ich marek.

CTS pełni rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Klienci mają zapewnioną wysoką jakość kampanii podczas realizacji własnych celów (widoczność, kontrola fraudów, bezpieczeństwo marki, koszty, wydatki, produkty, formaty, kanały, kraje, itd.). Platforma zapewnia doskonałą widoczność przepływu pracy na każdym etapie kampanii — programatycznego planowania mediów, negocjacji między partnerami, ad servingu, konfiguracji kampanii, monitorowania, optymalizacji i raportowania — w ramach całkowicie niezależnego ekosystemu, który jest dostępny dla wszystkich partnerów. Innowacyjny produkt opracowali nagradzani naukowcy ds. danych z MFG Labs.

Raphael Mirat, menedżer produktu z MFG Labs, wyjaśnia:

CTS naprawdę sprawdza się, gdy klientom zależy na kontroli swoich działań w zakresie zakupu programatycznego. Zapewnia im nieporównywalną z żadnym innym rozwiązaniem elastyczność podczas podziału budżetu między platformy DSP i trading deski, bez konieczności rezygnacji z nadzoru i raportowania. Po raz pierwszy klienci mają dostęp do wszystkich operacji i powiązanych z nimi danych na jednej platformie, bezpiecznej i wydajnej, opartej na specjalnie do tego celu przeznaczonej infrastrukturze.

Havas Media Group jest pionierem w dziedzinie meta programatycznych architektur. Razem z MFG Labs firma uruchomiła w 2014 roku pierwszą w branży platformę Meta-DSP, a w 2015 roku narzędzie Meta Quality Barometer. CTS to najbardziej zaawansowane rozwiązanie na rynku, umożliwiające klientom uzyskanie pełnej przejrzystości zakupu programatycznego. Z platformy z powodzeniem korzysta już firma Telefonica. Pozytywne opinie o narzędziu wydali też partnerzy technologiczni i wiodące organizacje branżowe.

*(Raport) The Transparency Opportunity: Metamarkets.com

Rozwiązanie Client Trading Solution zostało opracowane przez wiodący na rynku technologiczno-matematyczny podmiot Havas Media Group — MFG Labs. CTS jest już wykorzystywane przez ponad 200 traderów do zarządzania kampaniami klientów za pośrednictwem jednej współdzielonej platformy. Bogaty ekosystem rozwiązania już teraz obejmuje funkcje, takie jak optymalizatory parametrów kampanii (opracowany MFG Labs), funkcjonalność DMP oraz ocena jakości inventory (opracowane przez Artemis Alliance, podmiot Havas Media Group ds. danych) oraz inteligentna segmentacja danych First Party (opracowana przez Constellation).

IAB (International Advertising Bureau) iab.com: Jako branża podwajamy nasze wysiłki zmierzające do zapewnienia wysokiej jakości środowiska reklamowego, spełnienia wymagań reklamodawców oraz dawania wartości Internautom. Przejrzystość stanowi podstawowy wymóg, cieszy nas więc inicjatywa Havas Media Group, która pomoże nam zwiększyć zaufanie reklamodawców i poziom inwestycji oraz wdrożyć najlepsze praktyki na całym rynku.

MediaMath docenia stałe zaangażowanie Havas Media Group w innowacje programowe — CTS to ważne, wyróżniające się osiągnięcie, które zapewni większą przejrzystość, kontrolę i zwrot z inwestycji marketerom – mówi Erich Wasserman, współzałożyciel i dyrektor ds. kluczowych klientów, MediaMath.

Firma Google jest dumna, że może uczestniczyć w tej inicjatywie. Dzięki integracji DBM w rozwiązanie Client Trading Solution Havas Media Group możemy łatwiej współpracować zarówno z agencjami jak i klientami. To innowacyjne rozwiązanie pozwala branży skoncentrować się na wynikach w bardziej przejrzysty i efektywny sposób – mówi James van Thiel, dyrektor ds. partnerstwa strategicznego na region EMEA, Doubleclick by Google.

Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24

Posted on: Maj 17th, 2017 by admin

Tankuj24

 

Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.

Aplikacja Tankuj24, którą można darmowo pobrać na smartfony lub tablety ze sklepów App Store i Google Play, to szereg korzyści dla użytkowników i pierwsza tego typu aplikacja w Europie. Oprócz możliwości tańszego zakupu paliwa, aplikacja umożliwia porównywanie cen na stacjach paliw, wygodną płatność mobilną poprzez znanego operatora, a także jedną zbiorczą fakturę za wszystkie zakupy w miesiącu. Dzięki temu zarówno firmy, jak i indywidualni kierowcy mogą szybko skontrolować koszty paliwa i sprawnie je rozliczyć.

Działania promocyjne aplikacji, która może zmienić sposób funkcjonowania rynku paliwowego w Polsce, wspierają dwie wyspecjalizowane w komunikacji digitalowej agencje Havas Media Group – Mobext (sieci mobilne) i Socialyse (media społecznościowe). W ramach zaplanowanych działań została przygotowana strategia promocyjna oparta o zakup mediów i najlepiej konwertujących formatów w kanałach mobilnych i społecznościowych. Kampania, która potrwa co najmniej do końca roku, ma na celu maksymalizację liczby transakcji zakupowych.

Za przygotowanie kreacji oraz zakup mediów całościowo odpowiadają agencje Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.

Link do filmu przedstawiającego aplikację: https://www.youtube.com/watch?v=hCznlUPJ-e4

Serwis internetowy: http://tankuj24.pl/

Aplikację można pobrać tutaj:

Google Play https://app.appsflyer.com/pl.unimot.tankuj24?pid=PR&c=Premiera

iOS https://appsto.re/pl/JCwGgb.i

Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego Mój bank działa na Moje konto

Posted on: Maj 15th, 2017 by admin

PKO_Pozyczka_750x300

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

PKO Bank Polski rozpoczął działania promujące pożyczkę na rozwój firmy pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO” z przekazem „POŻYCZKA NA ROZWÓJ FIRMY NAWET W 24H”. Oferta obejmuje prostą pożyczkę do 500 tys. zł na dowolny cel związany z prowadzeniem firmy przy 0 zł zapłaty za przyjęcie wniosku.

Kampania obejmuje prasę, internet oraz szeroki pakiet stacji radiowych z wykorzystaniem głównych anten Radia Zet, RMF FM i Polskiego Radia. Działania prowadzone w internecie dotyczą kanałów społecznościowych oraz portali branżowych MŚP, portali aukcyjnych (emisje tylko do przedsiębiorców) i mediów regionalnych. Ponadto, kampanię będą wspierać działania z zakresu SEM, mobile, performance marketingu oraz zakupu programatycznego. Kampania w radiu potrwa do 18 czerwca, a w internecie do 30 czerwca.

Za stworzenie kreacji odpowiada Agencja Warszawa, media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Strona kampanii: https://www.pkobp.pl/lpk/pko-pozyczka-dla-firm-02/

Aleksandra Jędrzejczak w Havas Media

Posted on: Maj 12th, 2017 by admin

Ola Jędrzejczak

Aleksandra Jędrzejczak dołączyła do jednego z klienckich zespołów w Havas Media i objęła stanowisko Digital Communication Managera.

Aleksandra Jędrzejczak będzie pracować jako Digital Communication Manager w zespole klienckim, którym kieruje Krzysztof Sukiennik i pracować m.in. dla marki RedBull. Do obowiązków Aleksandry będzie należeć przygotowywanie strategii mediowych, jak również koordynacja działań online, w tym ścisła współpraca z zakresu m.in. programmatic, social, mobile czy SEM z wyspecjalizowanymi jednostkami w Havas Media Group.

Aleksandra jest absolwentką nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium Tworzenia i Realizacji Strategii Marketingowej na SGH. Swoją karierę rozpoczęła po stronie domów mediowych. Przez 3 lata pracowała w Mediagroup jako Media Planner / Buyer, gdzie współpracowała m.in. z Yves Rocher, Lindab, Amis Medica i Oriflame. Następnie przeszła do OMD, gdzie spędziła półtora roku jako Account, współpracując z klientami z branży FMCG i telekomunikacyjnej i przygotowując dla nich strategie mediowe. W kolejnej firmie, Grupie Starcom Mediavest spędziła 6 lat, początkowo jako Senior Media Planner/ Buyer odpowiedzialny za realizację kampanii we wszystkich mediach, a następnie jako Senior SEM Specialist.

2,5 roku temu Aleksandra przeszła na stronę klienta – jako Digital Media Manager w P4 Play odpowiadała za przygotowanie strategii i optymalizację działań marki Play w internecie. Współpracowała m.in. z agencjami kreatywnymi, pracowała również przy projekcie Red Bull Mobile oraz Red Bull Mobile Collect. Po roku przeszła do Nationale Nederlandem, gdzie objęła stanowisko Managera ds. e-marketingu. Jej głównym zadaniem było przygotowanie i realizacja strategii digitalowej marki, m.in. poprzez działania performance, display, w social mediach oraz mobile.

Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu: Wielki Piknik Australijski

Posted on: Maj 11th, 2017 by admin

Jacobs Creek_Wielki Piknik_Australijski

Wystartowała kampania promująca Wielki Piknik Australijski – sponsorem eventu jest marka Jacob’s Creek. Działania będą prowadzone w social media oraz OOH.

Event jest realizowany w ramach kampanii branded content, w której Jacob’s Creek w przyjazny i intuicyjny sposób edukuje i wprowadza konsumenta w świat wina poprzez m.in. content video z udziałem Mateusza Gesslera, ambasadora projektu.

Kampania promująca event sygnowany marką Jacob’s Creek rozpoczęła się w maju i potrwa do 10 czerwca 2017 r. Na ten dzień zaplanowana jest impreza, która odbędzie się w Muzeum Plakatu w Wilanowie. W programie eventu, którego motywem przewodnim jest wielki grill australijski, znajdzie się wiele atrakcji, m.in. warsztaty kulinarno-sommelierskie z Mateuszem Gesslerem i Wojtkiem Cyranem (ambasadorem marki w Polsce). Więcej szczegółów na www.wielkipiknikaustralijski.pl

Kampania będzie prowadzona w kanałach społecznościowych, obejmie także lokalny OOH z niestandardowymi elementami – symbolami Australii: misiem koala oraz kangurem wyglądającymi z nośników.

Za strategiczno-kreatywną obsługę marki, w tym realizację eventu odpowiada IQ Marketing, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media, działania PR realizuje MSLGROUP.

Tikkurila w programie Postaw na kolor w HGTV Home & Garden

Posted on: Maj 10th, 2017 by admin

HGTV_Postaw_na_kolor

W czwartek 11 maja startuje program Postaw na kolor w stacji HGTV Home & Garden. Tikkurila jest partnerem strategicznym projektu, a format został sprowadzony do Polski i zaadaptowany specjalnie dla tej marki. Tikkurila nie tylko sponsoruje i lokuje w programie swoje produkty, ale również nadzoruje merytorycznie wszystkie matamorfozy. Za realizację projektu i współpracę z Zespołem Sprzedaży Specjalnej TVN Media po stronie Havas Media Group odpowiadają Arena Media i Havas Sports & Entertainment.

Produkty marki Tikkurila, producenta profesjonalnych rozwiązań w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, pojawią się w nowym programie polskiej produkcji Postaw na kolor. Jego premiera w HGTV Home & Garden zaplanowana jest na czwartek 11 maja na godzinę 22:00 i obejmuje w sumie 8 odcinków.

Postaw na kolor to produkcja, w której projektant wnętrz i artysta rzeźbiarz Sławomir Klimek, będzie pokazywać widzom jak odmienić pomieszczenie bez konieczności przeprowadzania kosztownego remontu. Zaprezentowane rozwiązania będą opierać się na odpowiednim doborze kolorów oraz nietuzinkowych drobiazgów, a także będą realizowane w różnych przestrzeniach w domach widzów. W zależności od potrzeb i oczekiwań bohaterów danego odcinka, product placement marki będzie obejmował kolekcję farb Tikkurila.

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group

Posted on: Maj 9th, 2017 by admin

 

HMG_Dorian_Szymański

W maju do zespołu 3i, zajmującego się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group dołączył Dorian Szymański obejmując stanowisko Senior Data & Insight Specialist.

Dorian Szymański będzie pracować jako Senior Data & Insight Specialist w dziale badań konsumenckich 3i, a raportować będzie do Anny Kuropatwy, Data & Insight Director. Do jego obowiązków będzie należało między innymi przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych oraz analiza danych mediowych i social media, będzie również współpracował przy projekcie Meaningful Brands.

Dorian jest absolwentem Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, ukończył specjalizację Badania Marketingowe. Swoją karierę rozpoczął w firmie TNS Polska gdzie przez dwa lata pracował jako badacz ilościowy i jakościowy. Współpracował z klientami takimi jak Samsung, Coca-Cola, Carlsberg, BAT, Nestle, Orange i PZU. Następnie doświadczenie zdobywał w firmie Connectmedica, gdzie jako Strategic Planner współpracował z klientami z branży farmaceutycznej, prowadząc dla nich innowacyjne projekty badawcze, mające na celu zwiększenie efektywności dotarcia do odbiorców ze środowiska medycznego oraz pacjentów. Współpracował z klientami takimi jak USP Zdrowie, Pfizer, AstraZeneca, Amgen, GlaxoSmithKline, Nestle, TEVA. Przez ostatnie dwa lata pracował w firmie Young & Rubicam jako Strategic Planner, gdzie odpowiadał za przygotowywanie strategii komunikacji online i offline dla klientów takich jak Żywiec Zdrój, PLL LOT, Microsoft i LOTOS.

Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej

Posted on: Kwiecień 26th, 2017 by admin

Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości – Sanytol, oferująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Launch produktu wspiera kampania promocyjna w telewizji, do której media zakupił dom mediowy Havas Media.

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka produktów czyszczących i dezynfekujących Sanytol, będąca w portfolio brandów hiszpańskiego koncernu AC Marca. To międzynarodowa grupa – obecna ze swoimi markami w ponad 60 krajach – z siedzibą w Barcelonie, która w zeszłym roku otworzyła swoje przedstawicielstwo w Polsce (10. na świecie). Portfolio marek koncernu obejmuje produkty w kategorii środków gospodarstwa domowego, higieny osobistej, klejów i produktów do DIY oraz dermokosmetyków.

Na polskim rynku dostępne będą produkty dezynfekujące marki Sanytol, przeznaczone do czyszczenia, prania, odświeżania oraz ochrony osobistej. To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formuły pozbawione chloru, dzięki czemu w bezpieczny dla zdrowia sposób można skutecznie dezynfekować wszystkie miejsca w domu, usuwając bakterie, wirusy i grzyby.

– Nasza oferta produktów marki Sanytol idealnie wpisuje się w obecne trendy zdrowego trybu życia. Produkty Sanytol nie tylko skutecznie czyszczą, ale także dezynfekują, zabijając 99,9% bakterii, wirusów i grzybów, a jednocześnie nie zawierają chloru. Dostrzegamy bardzo duży potencjał sprzedaży tej kategorii produktów, a wielkość i wzrosty sprzedaży w wielu krajach Europy tylko nas w tym utwierdzają. Oczywiście zbudowanie świadomości kategorii produktów Sanytol wymaga włączenia w szereg naszych aktywności promocyjnych i  marketingowych także reklamy telewizyjnej. Zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie firmie Havas Media, ponieważ to międzynarodowa firma, z którą realizujemy podobne projekty na innych europejskich rynkach – powiedział Mirosław Micewicz, General Manager AC Marca Poland Sp. z o.o.

W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Link do spotu:

https://drive.google.com/file/d/0B48DwU7hJVJMU0x5cGVrc2NvTmc/view?usp=sharing

Sanytol

Hyundai promuje dwa modele SUV

Posted on: Kwiecień 13th, 2017 by admin

Hyundai rozpoczął kampanię promującą modele SUV – Hyundai Tucson oraz Hyundai Santa Fe dostępne w ofercie wynajmu długoterminowego. Do kampanii pod hasłem „Poznaj SUVy Hyundaia” media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUVów marki Hyundai dostępnych w ofercie wynajmu długoterminowego „Hyundai Fleet Lease już za 1% wartości samochodu miesięcznie.”

W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji oraz internecie.

Za przygotowanie materiałów kreatywnych (internet), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=8CbdyuJc14g

zrjtfjhnyrfjnstyjm

Ruszyła kampania Hyundai Move On. Nowy ideał samochodu

Posted on: Kwiecień 11th, 2017 by admin

Wystartowała nowa kampania promocyjna modelu Hyundai i30 Nowej Generacji pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Marka Hyundai rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu promocję nowego modelu – Hyundai i30 Nowej Generacji oraz oferty Kredyt Easy Move On. W kampanii dodatkowo komunikowana jest loteria „Mistrzowska Promocja”, w której do wygrania jest Hyundai i30 oraz bilety na Mistrzostwa Europy UEFA EURO U21 Polska 2017.

W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji oraz internecie.

Za kreację internetową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Cam2zOyt8XA

egrtyh