Prasa

Havas Media Group i Quattro Por Quattro dla Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI)

Konsorcjum w składzie Havas Media Group i Quattro Por Quattro przeprowadzi kampanię promującą Europejskie Forum Nowych Idei, którego szósta edycja odbędzie się w Sopocie w dniach 28-30 września. EFNI to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych organizowany przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Sopotem, instytucjami i partnerami biznesowymi, do których w tym roku dołączyło Havas Media Group [...]

Czytaj więcej

Awanse w Havas Sports & Entertainment

Havas Sports & Entertainment, jednostka Havas Media Group specjalizująca się w budowaniu zaangażowania marek w marketing sportowy i rozrywki, inwestuje w swoje talenty. W ramach rozwoju struktury powołano nowe stanowiska: Account Directora, które objął Jędrzej Hugo-Bader i Senior Account Managera, które zajął Maciej Sikorski. Do zespołu na stanowisku Event Managera dołączył Szymon Kot. Jędrzej Hugo-Bader dotychczas [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group z nowymi budżetami i zespołami klienckimi

Sieć agencji komunikacji marketingowej Havas Media Group w pierwszym kwartale 2016 r. wygrała siedem przetargów na obsługę marek z branży farmaceutycznej, spożywczej, odzieżowej i automotive. Wraz z nowymi klientami do agencji dołączyli nowi specjaliści, wzmacniając kompetencje grupy w obszarze digitalu, performance’u i social media. Pod koniec marca przetarg na obsługę mediową rozstrzygnął Lidl Polska, wybierając Havas [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group z nowym Digital Business Development Directorem

  Bartosz Sikora obejmie od 1 lipca 2016 r. stanowisko Digital Business Development Directora w agencji mediowej Havas Media Group, zastępując Roberta Bernaciaka. Bartosz Sikora w branży mediowej pracuje od blisko 10 lat. Od 2008 r. związany był z agencją Mindshare Poland, gdzie na stanowisku Director, Invention odpowiadał za realizację kampanii łączących najnowsze trendy i kanały komunikacji [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra, którego europejska premiera po raz pierwszy odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu. Hyundai Elantra to już szósta generacja modelu, który zbudował globalną pozycję marki i jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia na świecie. Model ten jest o 20 mm dłuższy i 25 mm szerszy w [...]

Czytaj więcej

Tomasz Szulkowski na stanowisku Head of Mobext w Havas Media Group

Z początkiem maja do zespołu Middle Office w agencji mediowej Havas Media Group dołączy Tomasz Szulkowski, który obejmie stanowisko Head of Mobext. Tomasz Szulkowski jest absolwentem kierunku Zarzadzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej. Od 17 lat pracuje w branży mediowej, karierę rozpoczął w Lord Media (obecnie Posterscope), gdzie zajmował się reklamą OOH. Następnie swoje doświadczenie [...]

Czytaj więcej

Małgorzata Węgierek w gronie finalistów AdMan 2015

Małgorzata Węgierek, CEO agencji mediowej Havas Media Group, zajęła 5. miejsce w konkursie AdMan 2015 organizowanym cyklicznie przed redakcję miesięcznika Press. Wczoraj wieczorem, podczas gali magazynu Press zostały ogłoszone wyniki konkursu na AdMana 2015. W wyniku głosowania, w którym mogły brać udział agencje reklamowe, interaktywne i domy mediowe, 5. miejsce zajęła Małgorzata Węgierek, stojąca na czele [...]

Czytaj więcej

Hyundai ponownie komunikuje nowego Hyundaia Tucson

W gamie modeli pojawił się Hyundai Tucson z nowym, mocniejszym silnikiem Diesla 1.7 ze skrzynią DCT. Tucson to najlepiej sprzedający się model Hyundaia w tym roku oraz jeden z najlepiej sprzedających się SUVów z segmentu C. Nowy Tucson dodatkowo dostępny jest w programie Hyundai Abonament, systemie kredytowym Hyundai Non-Stop Auto, a także w unikalnej wersji Go! [...]

Czytaj więcej

Izabela Derda w jury Cannes Lions

Izabela Derda, Head of Entertainment and Content w Havas Sports&Entertainment (Havas Media Group) weźmie udział w obradach jury podczas 63. edycji Cannes Lions Festival. Tegoroczna edycja Cannes Lions, największej imprezy branży kreatywnej na świecie, obfituje w kilka nowości. Jedną z nich są dwie nowe kategorie konkursowe, Entertainment Lions (która zastąpi Branded Content & Entertainment Lions) oraz [...]

Czytaj więcej

Pierwsze spotkanie z cyklu Innovation Lab 2016 już 7 kwietnia

W kwietniu odbędzie się pierwsze tegoroczne spotkanie z cyklu Innovation Lab firmowane przez agencję mediową Havas Media Group. Tematem przewodnim warsztatów będzie Mixed Reality.   Innovation Lab to wyspecjalizowana jednostka Havas Media Group, dostarczająca rozwiązań komunikacyjnych na styku nowych mediów, technologii i sztuki. To odpowiedź na coraz szybsze zmiany w otaczającym nas świecie, gdzie internet i technologia [...]

Czytaj więcej