Prasa

Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego Mój bank działa na Moje konto

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. PKO Bank Polski rozpoczął działania promujące pożyczkę na rozwój firmy pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO” z przekazem „POŻYCZKA NA ROZWÓJ FIRMY NAWET W [...]

Czytaj więcej

Aleksandra Jędrzejczak w Havas Media

Aleksandra Jędrzejczak dołączyła do jednego z klienckich zespołów w Havas Media i objęła stanowisko Digital Communication Managera. Aleksandra Jędrzejczak będzie pracować jako Digital Communication Manager w zespole klienckim, którym kieruje Krzysztof Sukiennik i pracować m.in. dla marki RedBull. Do obowiązków Aleksandry będzie należeć przygotowywanie strategii mediowych, jak również koordynacja działań online, w tym ścisła współpraca z [...]

Czytaj więcej

Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu: Wielki Piknik Australijski

Wystartowała kampania promująca Wielki Piknik Australijski – sponsorem eventu jest marka Jacob’s Creek. Działania będą prowadzone w social media oraz OOH. Event jest realizowany w ramach kampanii branded content, w której Jacob’s Creek w przyjazny i intuicyjny sposób edukuje i wprowadza konsumenta w świat wina poprzez m.in. content video z udziałem Mateusza Gesslera, ambasadora projektu. Kampania promująca [...]

Czytaj więcej

Tikkurila w programie Postaw na kolor w HGTV Home & Garden

W czwartek 11 maja startuje program Postaw na kolor w stacji HGTV Home & Garden. Tikkurila jest partnerem strategicznym projektu, a format został sprowadzony do Polski i zaadaptowany specjalnie dla tej marki. Tikkurila nie tylko sponsoruje i lokuje w programie swoje produkty, ale również nadzoruje merytorycznie wszystkie matamorfozy. Za realizację projektu i współpracę z Zespołem [...]

Czytaj więcej

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group

  W maju do zespołu 3i, zajmującego się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group dołączył Dorian Szymański obejmując stanowisko Senior Data & Insight Specialist. Dorian Szymański będzie pracować jako Senior Data & Insight Specialist w dziale badań konsumenckich 3i, a raportować będzie do Anny Kuropatwy, Data & Insight Director. Do jego obowiązków będzie należało między innymi przeprowadzanie [...]

Czytaj więcej

Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej

Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości – Sanytol, oferująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Launch produktu wspiera kampania promocyjna w telewizji, do której media zakupił dom mediowy Havas Media. Na polskim rynku pojawiła się nowa marka produktów czyszczących i dezynfekujących Sanytol, będąca w portfolio brandów hiszpańskiego koncernu AC Marca. To międzynarodowa [...]

Czytaj więcej

Hyundai promuje dwa modele SUV

Hyundai rozpoczął kampanię promującą modele SUV – Hyundai Tucson oraz Hyundai Santa Fe dostępne w ofercie wynajmu długoterminowego. Do kampanii pod hasłem „Poznaj SUVy Hyundaia” media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUVów marki Hyundai dostępnych w ofercie wynajmu długoterminowego „Hyundai Fleet Lease już za 1% [...]

Czytaj więcej

Ruszyła kampania Hyundai Move On. Nowy ideał samochodu

Wystartowała nowa kampania promocyjna modelu Hyundai i30 Nowej Generacji pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Marka Hyundai rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu promocję nowego modelu – Hyundai i30 Nowej Generacji oraz oferty Kredyt Easy Move On. W kampanii dodatkowo komunikowana jest loteria „Mistrzowska [...]

Czytaj więcej

Havas Media dla Skrzypovity

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna produktów Natur Produkt Zdrovit – Skrzypovita PRO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Natur Produkt Zdrovit poszerza portfolio produktowe marki Skrzypovita o nową serię Skrzypovita PRO, w której skład wchodzą szampon oraz serum przeciw wypadaniu włosów oparte na innowacyjnej formule BAICAPIL. Równocześnie w mediach startuje kampania promocyjna produktów, którą [...]

Czytaj więcej

Havas Media i Interactive Partners dla Kia Motors Polska

W marcu wystartowała kampania reklamowa modelu Kia Rio czwartej generacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Nowa Kia Rio, której światowy debiut miał miejsce podczas zeszłorocznego salonu samochodowego w Paryżu, od I kwartału 2017r. jest dostępna również w Polsce. Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Nowa Kia Rio. Twój czas. Twoje zasady”. Za zaplanowanie i [...]

Czytaj więcej