Prasa

Quattro por Quattro i Havas Media dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Konsorcjum Quattro por Quattro i Havas Media zwyciężyło w przetargu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na zaplanowanie i zakup mediów dla kampanii społecznej „Zwolnij!”. Kampania pod hasłem „10 mniej ratuje życie. Zwolnij!” ma na celu kształtowanie bezpiecznych zachowań wśród uczestników ruchu drogowego. Działania promocyjne w TV i radio będą miały miejsce od 16 czerwca do [...]

Czytaj więcej

Najnowsza kampania wizerunkowa PwC

W czerwcu br. ruszyła kampania wizerunkowa PwC. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku PwC jako firmy oferującej usługi doradztwa strategicznego. Przy promocji wykorzystano touch pointy w postaci nośników w parkach biznesowych oraz nośniki na lotniskach. Kampania jest obecna w prasie, internecie i OOH. Za zaplanowanie i zakup mediów OOH odpowiada dom mediowy Havas Media.

Czytaj więcej

Atlantic ruszył z kampanią efektywnościową

Celem kampanii efektywnościowej firmy Atlantic jest zachęcenie konsumentów do pobrania kuponu rabatowego o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach offline i online. Kupon promocyjny można pobrać ze strony: http://www.atlantic.pl/bon50zl/. Działania online rozpoczęły się 29 maja i potrwają do 12 czerwca, zaś zakończenie akcji promocyjnej związane z realizacją kuponów zaplanowano na 15 czerwca. Realizację kampanii oparto [...]

Czytaj więcej

„Kia. Droga do Rio” – Kia Motors inwestuje w branded content

W związku z odbywającymi się w tym roku Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, Kia Motors zrealizowała serial telewizyjny „Kia. Droga do Rio”. Bohaterami serialu są dwaj komicy Mark Watson i Henning Wehn, których łączy jedna rzecz – miłość do piłki nożnej. Obaj odbywają szaloną, kilkumiesięczną podróż życia po Ameryce Południowej, której celem jest Brazylia – [...]

Czytaj więcej

Sephora wspiera 3 linie produktów w nowej kampanii

Sephora niebawem zakończy działania reklamujące 3 produkty: perfumy, paletę cieni Sephora oraz Clarisonic, które przez cały okres kampanii dostępne są w promocyjnych cenach. W trakcie działań promocyjnych są jednocześnie emitowane 3 spoty o długości 15s. Każdy z nich jest poświęcony innemu produktowi: palecie cieni Sephora, perfumom oraz Clarisonic – specjalnemu urządzeniu do czyszczenia twarzy, które jest [...]

Czytaj więcej

Podwójna nominacja dla Mobext w europejskim konkursie MIXX Awards

Mobext (Havas Media Group) jest jedyną polską agencją, która zdobyła 2 nominacje w tegorocznym europejskim konkursie MIXX Awards. Kampania Durex w aplikacji Listonic została wytypowana w 2 kategoriach: Best brand / product launch oraz Mobile Platform or App. Do tej pory kampania zdobyła IAB MIXX Awards w kategorii Mobile/Apps/Tablets oraz Mobile Trends Awards 2013 w [...]

Czytaj więcej

Wsparcie kredytów dla firm w BNP Paribas

BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna kampanię promującą nowy kredyt gotówkowy dla małych firm. Za zakup mediów odpowiada Havas Media. Działania reklamowe będą prowadzone w prasie branżowej, w takich tytułach jak m.in.: „Gazeta Lekarska”, „Gazeta Farmaceutyczna”, „Gazeta Podatkowa” czy „Radca Prawny”, oraz internecie (Onet.pl, Wp.pl, Forbes.pl, Newsweek.pl). Ich adresatem są właściciele przedsiębiorstw handlowo-usługowych, a także osoby wykonujące wolne [...]

Czytaj więcej

Mobext uruchamia w Polsce program ATOM

Mobext (Havas Media Group) uruchamia w Polsce program ATOM, który został stworzony, aby promować innowacyjne rozwiązania wśród firm planujących inwestycje w obszarze Mobile Marketingu. W ramach programu ATOM Mobext oferuje podwojenie wkładu finansowego przedsiębiorstwa (do 10 tys. PLN) w formie usług takich jak doradztwo strategiczne, hosting, projektowanie User Experience czy działania PR. Program został już z powodzeniem [...]

Czytaj więcej

Rozpoczyna się kampania Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna, jedna z najszybciej rozwijających się stref przemysłowych w kraju, rusza z promocją w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Kampania obejmuje 30- i 10-sekundowe spoty telewizyjne, których emisja odbędzie się na kanałach o profilu news’owo-biznesowym Grupy TVN i Polsatu.

Czytaj więcej

Kampania nowego zapachu Caroliny Herrery – 212 VIP ROSÉ

W przeddzień Święta Zakochanych wystartuje kampania nowego, kobiecego zapachu Caroliny Herrery – 212 VIP ROSÉ. Kampania prasowa ma długofalowy charakter wykorzystując wysokiej jakości miesięczniki oraz obecność w dwutygodnikach people. Zapach 212 VIP ROSÉ – określany jako młodzieńczy i spontaniczny – stanowi kwintesencję najlepszych nowojorskich imprez. Na ambasadorkę kampanii wybrana została topmodelka Gisele Bündchen, która nadaje marce [...]

Czytaj więcej