Prasa

Nowe produkty marki VIFON w kampanii medialnej

Na początku stycznia ruszyła kampania nowych produktów z portfolio marki VIFON. W pierwszej części kampanii telewizyjnej i internetowej promowane będą zupy błyskawiczne w saszetkach „KUBEK VIFONA”, w kolejnej części dania błyskawiczne VIFON Lunch Box, które można zjeść prosto z pudełka. Na potrzeby kampanii Agencja H zrealizowała dwa spoty reklamowe z Neandertalczykami zmagającymi się z naturą [...]

Czytaj więcej

Havas Media rozbudowuje zespół digital

Wraz z początkiem 2015 r. Stefan Sawicki jako Digital Communication Manager dołaczył do zespołu Havas Media. Będzie odpowiedzialny za wsparcie strategiczne kluczowych klientów agencji, oparte na wykorzystaniu specjalistycznych jednostek Havas Media Group: Mobext, Socialyse, Affiperf i Ecselis oraz działania new business. Poprzednio od 2010 r. związany z domem mediowym Mediacom. Stefan jest absolwentem University of Wales [...]

Czytaj więcej

Havas Media globalnym domem mediowym DEMB

Od 1 stycznia 2015 roku Havas Media będzie odpowiadał za globalną obsługę mediową D.E MASTER BLENDERS 1753. Zakres obsługi obejmie szeroki wachlarz marek DEMB na świecie, do których zalicza się Douwe Egberts, Senseo, L’OR, Merrild, Marcillia, Moccona and Pickwick. Na rynku polskim Havas Media będzie współpracować z Prima Poland Sp. z o.o., która jest spółką [...]

Czytaj więcej

Blogerki ambasadorkami konkursu marki Clarks

Ruszają działania promocyjne konkursu pod nazwą „Clarks shoesie” W tym roku marka Clarks po raz pierwszy zaprosiła do współpracy przy promocji swojego konkursu wybrane blogerki modowe. Jego ambasadorkami zostały: Paulina Jagodzińska (www.beauty-fashion-shopping.pl), Karolina Baszak (www.karolinabaszak.com) oraz Katarzyna Szymków (www.jestemkasia.com). Przygotowane przez nie stylizacje mają inspirować oraz zachęcać fanów do pokazania swojego stylu i wzięcia udziału w [...]

Czytaj więcej

Sephora wspiera Mikołajki i Gwiazdkę

Od połowy listopada Sephora Polska prowadzi działania reklamowe wspierające kluczowy okres sprzedażowy dla rynku perfumerii: Mikołajki oraz Gwiazdkę. Aktywności reklamowe realizowane są w prasie poprzez reklamy i inserty w tytułach kobiecych, męskich oraz opiniotwórczych. Prowadzona jest także kampania outdoorowa wykorzystująca aż 4 różne kreacje dla wzmocnienia kluczowych regionów Polski. Akcja ma również silne wsparcie w [...]

Czytaj więcej

Kampania informacyjna „Unia Europejska: Pracujemy dla Ciebie”

Ruszyła polska edycja kampanii informacyjnej „Unia Europejska: Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest przybliżenie Polakom unijnych działań na rzecz pobudzenia wzrostu gospodarczego oraz tworzenia miejsc pracy. Gościem specjalnym uroczystej inauguracji była Elżbieta Bieńkowska, komisarz UE ds. rynku wewnętrznego, przemysłu, przedsiębiorczości i MŚP. Za aktywności związane z komunikacją inauguracji kampanii i organizację wydarzenia odpowiada agencja Havas [...]

Czytaj więcej

Havas Media, Hand Made i FleishmanHillard zwyciężają w przetargu KUPS

Konsorcjum w składzie Havas Media i Hand Made we współpracy z FleishmanHillard zwyciężyło w otwartym konkursie Krajowej Unii Producentów Soków i przeprowadzi kampanię „Soki i musy – witaminy w wygodnej formie” na 5 rynkach europejskich (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa i Rumunia). Projekt otrzymał akceptację Komisji Europejskiej i otrzymał dofinansowanie z budżetu unijnego. Całość projektu obejmuje [...]

Czytaj więcej

8 edycja Havas Media Group Conference „ORGANIC MARKETING”

Havas Media Group zaprasza na  VIII konferencję poświęconą tematowi ORGANIC MARKETING. W tym wyjątkowym wydarzeniu dziewięciu prelegentów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski zgłębi temat „ORGANICZNEJ” komunikacji, w której dopasowanie jej treści i nośników do odbiorcy decyduje o jego zaangażowaniu i przekazaniu komunikatu dalej. Podczas VIII edycji Havas Media Group Conference m.in. przedstawione zostaną wyniki [...]

Czytaj więcej

15te urodziny Sephora w Polsce

W tym roku Sephora obchodzi 15 lat istnienia na polskim rynku. W najbliższych dniach uczci swoje urodziny wraz z klientami: od 4 do 10 listopada we wszystkich perfumeriach na odwiedzających czeka wyjątkowa oferta: 15% rabatu na 15 lat, obowiązująca na cały asortyment. Akcja będzie promowana silną kampanią w ogólnopolskich (Zet+RMF 3D) i lokalnych stacjach radiowych. Emitowany [...]

Czytaj więcej

Polska czekoladą stoi

W celu poznania zwyczajów zakupowych i preferencji konsumentów czekolady, polski oddział Havas Media przeprowadził jakościowe badanie na własnym panelu badawczym HM Fabric. Jakie są wnioski? Otóż Polska czekoladą stoi. Dla wielu osób wyrób ten jest niemalże codziennym składnikiem diety. Dlaczego tak jest? Powodów jest wiele, w tym ten, że czekolada niezmiennie od dziecięcych lat poprawia nam [...]

Czytaj więcej