Prasa

Wiosenna kampania biżuterii PANDORA

PANDORA wprowadza wiosenną kolekcję ręcznie wykańczanej biżuterii, obejmującą m.in. nowe wzory pierścionków, kolczyków oraz charmsów. Produkty inspirowane budzącą się do życia naturą dostępne będą w salonach PANDORA od 12 marca. Do prasowej kampanii reklamowej, która rozpoczęła się 9 marca, wybrane zostały magazyny z segmentów: lifestyle (Twój Styl, Pani), shopping (Avanti), moda (Glamour, Harper’s Bazaar), people (Viva, [...]

Czytaj więcej

Hyundai z kampanią promującą nową generację samochodów i20

Z początkiem marca Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię wprowadzającą nową generację samochodów z segmentu B – model i20. W kampanii komunikowany jest projekt Hyundaia w duchu „Fluidic Sculpture 2.0″, który wzmocniony został dynamicznie rozciągniętymi reflektorami oraz precyzyjnym poprowadzeniem konturów powierzchni. Całość zaprojektowana została w europejskim centrum designu Hyundaia. Nowy i20 jest większy od poprzednika, a [...]

Czytaj więcej

Innovation Lab – nowa komórka w Havas Media Group

Czytaj więcej

Druga część kampanii „PKP. Zapowiada się dobra podróż”

23 lutego ruszyła druga część kampanii „PKP. Zapowiada się dobra podróż”. W tej części kampanii ma miejsce koncentracja się na produkcie i konkretnych argumentach stojących za jego wyborem – będą komunikowane nowe, atrakcyjne czasy przejazdu oraz pule biletów Superpromo w cenach już od 49 złotych. Kampania zachęcać ma „nie użytkowników” kolei do rozważenia wyboru pociągu jako [...]

Czytaj więcej

Wystartował konkurs dla polskich fanów Arsenalu i linii Emirates

Od ponad 10 lat Emirates sponsoruje drużynę piłkarską Arsenal FC. Z tej okazji specjalnie dla polskich fanów przygotowano konkurs, w którym wygraną jest wyjątkowa bluza bramkarska Wojciecha Szczęsnego oraz koszulka z autografami zawodników Arsanalu. Konkurs zorganizowany jest na fanpage’u Emirates. Do wzięcia udziału zachęca Wojciech Szczęsny, bramkarz Arsenalu, wraz z drużyną. Aby wziąć udział wystarczy do [...]

Czytaj więcej

Polskie Koleje Państwowe ruszają z kampanią wizerunkową

Spora część podróżnych wciąż nie wie, że nie wszystkie pociągi na polskich torach należą do PKP. Spółki kolejowe grupy – PKP S.A. i PKP Intercity S.A. ruszają z kampanią wizerunkowo-produktową, która ma zmienić to przekonanie wśród pasażerów i przełamać stereotypy dotyczące kolei. Pierwsze spoty reklamowe będzie można zobaczyć już w przyszłym tygodniu. Od 2,5 roku Grupa [...]

Czytaj więcej

Walentynki w Pandorze

Z okazji zbliżających się Walentynek Pandora przygotowała nową kolekcję biżuterii i rozpoczęła kampanię reklamową. Wśród wykorzystanych mediów znalazła się Telewizja oraz Prasa. Emisja spotów zaplanowana została w stacjach ogólnopolskich (wśród nich TVP, Polsat, TVN) i kanałach tematycznych (m.in. TVN Syle, AXN, BBC Lifestyle, Polsat Cafe, Polsat News, Eska TV, TCM). W prasie oprócz klasycznej reklamy [...]

Czytaj więcej

Kampanie Cartoon oraz zimowe aktywacje Red Bulla

12 stycznia wystartowała kampania TV&VOD wykorzystująca nowe, kreskówkowe historie. Komunikacja w TV odbywa się na kanałach ogólnopolskich, jak i niszowych. W digitalu natomiast wykorzystane zostały portale Media Impact, Wp.pl oraz serwis You Tube. Równolegle prowadzone są działania Social oraz SEM dla aktywacji zimowych organizowanych przez Red Bulla: Red Bull Bieg Zbójników, cykl imprez Red Bull Thre3Style [...]

Czytaj więcej

Ruszyła II część kampanii medialnej VIFON – tym razem VIFON Lunch Box

W telewizji oraz w internecie rozpoczęła się II część kampanii medialnej promująca dania błyskawiczne VIFON Lunch Box. Drugi z serii spot „Neandertalczycy OGIEŃ”, w zabawny sposób pokazuje, że zamiast krzesać iskry do rozpalenia ogniska i przygotowania posiłku, lepiej zjeść VIFON Lunch Box prosto z pudełka, po przecież #prostszejestlepsze. Dodatkowo w internecie będzie pojawiał się również [...]

Czytaj więcej

GRUPA HAVAS I UNIVERSAL MUSIC GROUP tworzą wspólnie GLOBAL MUSIC DATA ALLIANCE

Dzięki innowacyjnemu partnerskiemu projektowi tworzymy nowe możliwości marketingowe i finansowe dla artystów, wytwórni muzycznych, reklamodawców i marek. Zarządy Grupy Havas, jednej z największych na świecie grup zajmujących się komunikacją marketingową i Universal Music Group (UMG), wiodącej firmy fonograficznej na świecie, ogłosiły utworzenie Global Music Data Alliance (GMDA). To unikalny projekt partnerski, który umożliwi światowej klasy analitykom [...]

Czytaj więcej