Prasa

Najlepiej oceniane marki w badaniu Meaningful Brands mają o 46% wyższy udział w portfelu konsumenta niż konkurenci

Badanie Meaningful Brands 2015 realizowane przez Havas wskazuje, że: 1. Meaningful Brands (marki, które osiągają w badaniu najwyższy wskaźnik Meaningful Index) mogą aż siedmiokrotnie zwiększyć swój udział w portfelu zakupowym konsumentów i średnio zyskać 46% wyższy w nim udział niż mniej znaczące marki. 2. Meaningful Brands osiągają dwukrotnie lepsze wyniki standardowych wskaźników marketingowych (KPI) niż pozostałe marki 3. [...]

Czytaj więcej

Interactive Partners i Havas Media dla Kia Motors Polska

Rozpoczęła się kampania reklamowa modelu Kia Sorento. Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Nowa Kia Sorento. Stworzona dla perfekcjonistów. Idealna dla każdego.” Głównym celem kampanii jest przedstawienie modelu Kia Sorento III generacji. W komunikacji pojawiają się odniesienia do profesjonalizmu, perfekcjonizmu oraz finezji i fantazji. Auto kojarzy się z luksusem i zaprezentowane jest jako idealne dla tych, dla [...]

Czytaj więcej

Clarks startuje z kolejną edycją konkursu #MyShoesiePL

Do współpracy przy jego promocji zostały zaproszone wybrane blogerki modowe To już druga odsłona działań promocyjnych z serii „Clarks shoesie”. Zarówno w poprzedniej edycji, jak i obecnej ambasadorkami akcji zostały: Paulina Jagodzińska (www.beauty-fashion-shopping.pl), Karolina Baszak (www.karolinabaszak.com) oraz Katarzyna Szymków (www.jestemkasia.com). Przygotowane przez nie stylizacje mają inspirować oraz zachęcać fanów do pokazania swojego stylu i wzięcia udziału w [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group na Internet Week organizowanym przez IAB Polska

W ramach szkolenia Michał Kidała,  Head of Ecselis, opowie o tym jak zwiększyć zyski w internecie, a Michał Szczerba, Head of Social (agencja Socialyse) pokaże jak lepiej wykorzystać społecznościowy potencjał wydarzeń. http://iab.org.pl/internetweek/

Czytaj więcej

Nowa kampania marki Crizal firmy Essilor

W wielkanocny poniedziałek startuje kampania marki Crizal firmy Essilor. Soczewki okularowe Crizal chronią wzrok przed promieniami UV o 25x skuteczniej niż zwykłe soczewki, jednocześnie zapewniają najlepszą przejrzystość widzenia. Wraz z kampanią rozpoczyna się promocja, gdzie przy zakupie pary soczewek Crizal druga para będzie gratis. Kampania będzie realizowana w TV oraz w Internecie, a media zakupił agencja mediowa [...]

Czytaj więcej

LuxHub Polska – nowa struktura w grupie Havas dedykowana markom luksusowym

W piątek 27 marca br. nastąpiła oficjalna inauguracja polskiego oddziału globalnego projektu LuxHub – unikalnej struktury marketingowej dedykowanej markom luksusowym i premium. Podczas spotkania uczestnicy poza prezentacją zespołu, mieli okazję poznać wyniki autorskiego badania segmentu dóbr luksusowych w Polsce, przeprowadzonego przez Havas Media Group oraz nadchodzące, światowe trendy. Badanie pokazało, że w naszym kraju luksus to [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group tworzy nowe stanowiska ConneXion Managerów i reorganizuje strukturę wzmacniając integrację usług

Wprowadzone zmiany w biurach na całym świecie, umieszczają obszar analizy danych w centralnym punkcie działań agencji. Havas Media Group buduje dzięki temu wyraźną przewagę nad innymi grupami mediowymi i zmienia sposób myślenia o dotychczasowej strukturze agencji. Nowa struktura to jeszcze efektywniejsze rozwiązania dla naszych Klientów Zmieniając stereotypy organizacyjne agencji mediowych, zespoły ekspertów Havas Media Group są [...]

Czytaj więcej

Innovation Lab – na styku mediów i technologii. Nowa struktura w ramach Havas Media Group.

Innovation Lab to nowa komórka stworzona w strukturach Havas Media Group w Polsce. Powstała jako odpowiedź na zmiany w świecie, w którym internet i technologia stają się niewidzialnymi, naturalnymi towarzyszami życia konsumentów. Na czele Innovation Lab stoi Dominik Komar, Digital Communication Manager Havas Media Group, którego wspiera 8-osobowy zespół specjalistów. „Zatarcie pomiędzy tym, co fizyczne i tym, [...]

Czytaj więcej

Red Bull startuje z promocją tegorocznej edycji festiwalu Red Bull Music Academy Weekender

Red Bull Music Academy Weekender to podróżujący po miastach świata festiwal, który gromadzi najświeższe muzyczne zjawiska, unikalne kolaboracje oraz premierowe występy artystów, kształtujących współczesne brzmienie muzyki. Tegoroczna edycja jest już drugą odbywającą się Warszawie. Festiwal jest wsparty kampanią zaplanowaną i zakupioną przez Havas Media. W ramach użytych mediów zostaną wykorzystane kanały online,lokalnie outdoor oraz prasa. Kampania online [...]

Czytaj więcej

5. edycja Konkursu Lotów Red Bulla w Polsce

16 sierpnia w Gdyni odbędzie się 5. Konkurs Lotów Red Bull, gdzie konstruktorzy i piloci własnoręcznie zbudowanych machin latających, zmierzą się ze sobą na oczach publiczności i jury. O zwycięstwie w Gdyni zadecyduje długość lotu oraz ocena jury dotycząca: oryginalności maszyny latającej oraz indywidualnej prezentacji każdego zespołu przed publicznością. W połowie marca startuje kampania wspierająca rekrutację [...]

Czytaj więcej