Prasa

Havas Media Group nowym sygnatariuszem akcji „Reklamuj świadomie”

Miło nam poinformować, że do w gronie sygnatariuszy akcji „Reklamuj Świadomie – Inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy” pojawiła się firma Havas Media Group (w skład, której wchodzą Havas Media, Arena Media, Havas Sports & Entertainment, Socialyse, Mobext, Ecselis oraz Affiperf). Reklamuj Świadomie – Inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy to akcja, którą Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB [...]

Czytaj więcej

Sephora Trend Report

W dniach 2-4 października br. w perfumerii Sephora w warszawskiej Arkadii odbędzie się coroczne święto trendów – Sephora Trend Report. To jedno z tych wydarzeń w stolicy, na którym nie może zabraknąć wszystkich fanów piękna i światowych trendów. Podczas trzech dni wypełnionych eksperckimi konsultacjami, Sephora wraz partnerami oraz gwiazdami przedstawi trendy sezonu jesień-zima 2015/2016. W ramach [...]

Czytaj więcej

LUXHUB (HAVAS MEDIA GROUP) prezentuje wyniki badania LUXURY CUSTOMER JOURNEY

Wysoka jakość (47%) i zgodność z obowiązującą modą (32%) to cechy najczęściej łączone z markami luksusowymi. Sprzedaż w fizycznych punktach sprzedaży pozostawia w tyle e-commerce, jednak 40% zakupów w butikach jest dokonywana pod wpływem mediów cyfrowych. Ograniczone możliwości „doświadczenia” luksusu poprzez kanały e-commerce są główną barierą w wykorzystywaniu tychże kanałów. Sprzedaż on-line wciąż stanowi tylko 16% sprzedaży [...]

Czytaj więcej

BGŻ BNP Paribas reklamuje Kontoaktywator

  Telewizyjno-internetowa kampania, autorstwa Publicis i Havas Media, potrwa do końca października. Bank BGŻ BNP Paribas dla nowych klientów przygotował promocję kont osobistych o nazwie Kontoaktywator (środki do 5 tys. zł oprocentowane 4 proc. w skali roku) i będzie ją reklamował w telewizji i internecie. 45- i 10-sekundowe spoty będą emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie także [...]

Czytaj więcej

Trwa kampania „Zawód naukowiec”

Wystartował kolejny etap kampanii „Zawód naukowiec”. Tym razem działania reklamowe oprócz Internetu, będą prowadzone także w wybranych kinach w największych miastach w Polsce. Za kreację i realizację kampanii odpowiada konsorcjum – dom mediowy Havas Media, należący do Havas Media Group oraz Grupa Eskadra.   Po kampanii radiowej przeprowadzonej na antenie RMF MAXX przyszedł czas na kampanię internetową [...]

Czytaj więcej

PLATFORMA NC+ WYBRAŁA DOM MEDIOWY

Havas Media został strategicznym partnerem platformy nc+. Wybór domu mediowego, który będzie obsługiwał nc+ odbył się w drodze przetargu. W decydującej fazie postępowania przetargowego na obsługę mediową platformy nc+ znalazły się Havas Media i dotychczasowy partner nc+ ZenithOptimedia Group. Wybór padł na Havas Media ze względu na jego bliską współpracę z CANAL+ we Francji. – Oba [...]

Czytaj więcej

Wakacyjna promocja w Sephora

Dziś, tj.18. sierpnia rozpoczęła się kampania promocyjna Sephora, podczas której będzie można kupić 3 produkty marki Sephora w cenie 2. Promocja ma miejsce nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w e-store na stronie Sephora.pl. Działania promocyjne będą mieć miejsce w telewizji: w TVN oraz pakiecie stacji tematycznych. Kampania potrwa do pierwszego tygodnia września. Kreacja to adaptacja [...]

Czytaj więcej

Red Bull znów dodaje skrzydeł

Trwa kampania Out-of-Home promująca 5. Konkurs Lotów Red Bull, który odbędzie się w najbliższą niedzielę w Gdyni. Za zakup mediów w ramach prowadzonej akcji reklamowej odpowiada Havas Media, agencja mediowa należąca do Havas Media Group. W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, w organizowanym przez markę Red Bull konkursie wezmą udział uzdolnieni konstruktorzy i piloci, [...]

Czytaj więcej

Launch kampanii UCANDO – nowego sklepu online z autoczęściami

Wystartowała kampania UCANDO, nowego sklepu internetowego z częściami samochodowymi, który w Polsce uruchomiony został w tym roku. Oferta sklepu skierowana jest do klientów indywidualnych, użytkowników i właścicieli aut osobowych. Zarówno do tych, którzy naprawiają samochody samodzielnie, jak i do tych, którzy kupują części sami, a potem jeżdżą z nimi do mechanika lub warsztatu. UCANDO charakteryzuje się intuicyjną [...]

Czytaj więcej

Preferencje wakacyjne Polaków

Wypoczynek nad polskim morzem w towarzystwie najbliższej rodziny, to najpopularniejsza forma spędzania urlopu przez Polaków, wynika z badania przeprowadzonego przez zespół HMG Data&Insights odpowiedzialny w Havas Media Group za badania i analizy. Na przełomie lipca i sierpnia HMG Data&Insights zapytał Polaków o ich tegoroczne plany urlopowe. Wyniki badania pokazały, że w kwestii planowania wolnego czasu większość [...]

Czytaj więcej