Prasa

Havas w grupie roboczej „Poradnika dla internetowego reklamodawcy IAB Polska”

W ramach Grupy Roboczej SEM, pod egidą IAB Polska, został stworzony „Poradnik dla internetowego reklamodawcy”. Do grupy roboczej należy również część zespołu Havas Media Group. To kompleksowe kompendium wiedzy na temat podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtubie. Jesteśmy przekonani, że poradnik będzie przydatnym narzędziem [...]

Czytaj więcej

Wielka Brytania i USA wśród krajów, w których streaming muzyki najwolniej zyskuje na popularności

Z globalnego badania przeprowadzonego przez Havas Sports & Entertainment (część Havas Media Group) wynika, że Brytyjczycy i Amerykanie są w końcówce rankingu krajów najchętniej korzystających ze streamingu muzyki online.   Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Havas Sports & Entertainment zaledwie 30% Brytyjczyków regularnie korzysta z onlinowych serwisów streamingowych, takich jak Spotify, Apple Music i Deezer. Jest [...]

Czytaj więcej

Havas Media wygrywa przetarg mediowy Dr. Wolff

Havas Media Group wygrało przetarg na obsługę mediową marki Alpecin z portfolio produktów Dr. Wolff. Reklamodawca rozstrzygnął rozpoczęty w lipcu ub.r. przetarg na obsługę budżetu mediowego dla marki Alpecin. Zwyciężyła agencja Havas Media, która w styczniu 2016 rozpoczęła współpracę z Dr. Wolff na rynku polskim oraz niemieckim. Działania komunikacyjne są prowadzone z centralnej siedziby firmy w [...]

Czytaj więcej

Mateusz Walkowiak nowym Head of Socialyse w Havas Media Group

Od stycznia 2016 r. do zespołu agencji Socialyse, będącej częścią Havas Media Group, dołączył Mateusz Walkowiak, który objął stanowisko Head of Socialyse. Mateusz Walkowiak od ponad 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań w kanałach społecznościowych (content oraz paid). Mateusz swoje kompetencje managerskie rozwijał w takich agencjach jak Get More Social, a później Golden Submarine. W [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group zaplanuje i zakupi media dla marki Zdrovit

Havas Media Group zwyciężyło w przetargu na obsługę kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit. Planowane działania rozpoczną się w styczniu 2016 r. Dom mediowy pokonał dwóch pozostałych konkurentów i został wyłoniony w drodze konkursu ofert. Do zadań Havas Media Group będzie należało optymalizowanie, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla co najmniej kilkunastu marek z [...]

Czytaj więcej

Havas Media z nowym klientem – UNIPHARM

Od stycznia 2016 r. Havas Media będzie odpowiedzialny za obsługę kampanii reklamowych marek UNIPHARM we wszystkich kanałach komunikacyjnych. Dom mediowy został wyłoniony w drodze konkursu ofert. W ramach podpisanej umowy Havas Media Group zajmie się optymalizacją, planowaniem i zakupem mediów przy kampaniach reklamowych wszystkich marek należących do portfolio UNIPHARM. – Kluczowymi elementami decydującymi o nawiązaniu współpracy z [...]

Czytaj więcej

Havas Media wypromuje markę Proste Historie

Havas Media został strategicznym partnerem firmy Iglotex przy wprowadzeniu na rynek nowej marki produktów mrożonych – Proste Historie. Wybór domu mediowego odbył się w drodze przetargu. Havas Media będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych oraz internetowych. Marka PROSTE HISTORIE to nowa marka kulinarna na polskim rynku. Proste Historie to gotowanie z kliku składników połączonych [...]

Czytaj więcej

Zakończyła się IX konferencja Organic Marketing

Rosnąca siła contentu w marketingu, kreatywność w przekazie reklamowym, influencer marketing czy rola nowoczesnych narzędzi w angażowaniu użytkowników to jedne z głównych zagadnień poruszonych podczas IX edycji konferencji „Organic Marketing” zorganizowanej przez Havas Media Group.   Blisko 350 gości, dziewięciu prelegentów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji i Polski, przegląd najnowocześniejszych narzędzi w komunikacji marketingowej – tak [...]

Czytaj więcej

Cukierek albo psikus

8 na 10 dorosłych Polaków nie uznaje Halloween, ale pozwala świętować je swoim dzieciom – wynika z badania opinii przeprowadzonego przez Dział Data&Insight Havas Media Group. Ponad połowa respondentów wskazała, że ich pociechy chętnie biorą udział w zabawach związanych z tym świętem. Spośród badanych, którzy deklarują że nie obchodzą Halloween, około 2/3 traktuje to święto w [...]

Czytaj więcej

Polacy negatywnie oceniają kampanię wyborczą, ale pójdą głosować

7 na 10 respondentów zamierza wziąć udział w zbliżających się wyborach parlamentarnych – wynika z badania, które w tym tygodniu przeprowadził Dział Data&Insight Havas Media Group. 6 na 10 z nich uważa, że najwięcej głosów zdobędzie Prawo i Sprawiedliwość. Większość Polaków deklaruje chęć uczestnictwa wyborach. Jako uzasadnienie swojej decyzji podają najczęściej obowiązek obywatelski oraz poczucie wpływu [...]

Czytaj więcej