Ostatnie tegoroczne spotkanie z cyklu Innovation Lab

We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r.,  będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport? Innovation Lab to cykl otwartych spotkań w formie prelekcji połączonych z warsztatami, którego celem jest  przybliżenie narzędzi oraz rozwiązań innowacyjnej [...]

Czytaj więcej

Havas Media dla Skarbnicy Narodowej

Rozpoczęła się jesienna odsłona kampanii Skarbnicy Narodowej. Za zaplanowanie i zakup mediów biorących udział w akcji promocyjnej odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. W tym tygodniu ruszyła nowa, jesienna kampania promująca asortyment Skarbnicy Narodowej. Oferta obejmuje wyjątkowe, limitowane edycje (po 25 000 sztuk) monet i medali: moneta „Jezu Ufam Tobie” medale: „Chrzest Polski”, „Ojcowie Polskiej Niepodległości” i „Polonia”. Wszystkie [...]

Czytaj więcej

LuxHub partnerem Akademii Leona Koźmińskiego

LuxHub partnerem Akademii Leona Koźmińskiego LuxHub Polska, struktura agencji mediowej Havas Media Group specjalizująca się w komunikacji marek luksusowych i premium, rozpoczęła współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego. Podczas zbliżającego się roku akademickiego eksperci LuxHub będą wykładowcami zaplanowanej edycji studiów podyplomowych na kierunku: Zarządzanie marką luksusową. Celem studiów podyplomowych jest kształcenie profesjonalistów, brand managerów specjalizujących się w [...]

Czytaj więcej

Odkryj 7 mini metamorfoz z Sephora Make Up Studio

Sephora Make Up Studio prezentuje 7 unikalnych usług – bezpłatnych mini metamorfoz. Podczas 15 minutowej konsultacji makijażystka Sephora zdradzi tajniki wybranego akcentu i dobierze kosmetyki idealne dla Twojego typu urody. W menu Sephora Make Up Studio znajdują się  zarówno dostępne już wcześniej usługi pełnego makijażu twarzy takie jak makijaż okazjonalny, czy lekcja makijażu, objęte wcześniejszymi zapisami, [...]

Czytaj więcej

BGŻ BNP Paribas zareklamuje gotówkę dla łowców okazji

Kampania autorstwa Publicis, DDB & Tribal oraz Havas Media ruszy w przyszłym tygodniu. Bank BGŻ BNP Paribas szykuje ogólnopolską kampanią reklamującą kredyty gotówkowe. Bank będzie je promował jako okazję „dla łowców okazji”. Kredyt dostępny jest z oprocentowaniem od 4,99 proc. w skali roku (RRSO dla reprezentatywnego przykładu wynosi 11,81 proc.) oraz gwarancją niezmienności raty. Maksymalnie [...]

Czytaj więcej

18 Havas Warsaw zatrudniło bota do pisania tekstów

18 Havas Warsaw, wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej jednostka Havas Media Group, wykorzystała sztuczną inteligencję do napisania artykułu o przyszłości mediów. Tekst, stworzony przez bota, mimo prostej formy stawia pytania o przyszłość dziennikarstwa i rolę sztucznej inteligencji w zastępowaniu pracy człowieka.   Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w różne sfery naszego życia. Automatyka w branży mediowej postępuje [...]

Czytaj więcej

PKO Bank Polski wybiera do współpracy dom mediowy Havas Media

Havas Media zwyciężyło w przetargu na obsługę mediową kampanii PKO Bank Polski. Agencja od 1 czerwca 2016 r. będzie kompleksowo odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla największego polskiego banku. Agencja mediowa została wyłoniona w drodze przetargu. W ramach podpisanej umowy, do zadań Havas Media będzie należało optymalizowanie, planowanie i zakup powierzchni reklamowej dla kampanii realizowanych [...]

Czytaj więcej

18 Havas Warsaw startuje w Polsce

Wczoraj w Warszawie odbyła się inauguracja nowej jednostki biznesowej, funkcjonującej w ramach Havas Media Group, 18 Warsaw. Na czele warszawskiej 18 stanął Dominik Komar, który wraz z czteroosobowym zespołem będzie odpowiadać za eksplorację innowacji w środowisku startupowym, a także w mediach, kulturze czy technologii oraz tworzenie na ich bazie dedykowanych i nowatorskich rozwiązań komunikacji marketingowej. 18 [...]

Czytaj więcej

Wiola Łada-Szewczenko na czele Ecselis w Havas Media Group

Wiola Łada-Szewczenko dołączyła do zespołu agencji performance marketingu Ecselis, należącej do Havas Media Group, obejmując stanowisko Head of Ecselis. Wiola rozpoczęła swoją karierę 13 lat temu w Grupie Pracuj S.A., a następnie zajmowała się obsługą klientów e-mail marketingowych oraz rozwojem platformy SARE (wtedy w agencji OS3, a dziś Inis Media). W 2006 dołączyła jako digital media [...]

Czytaj więcej

Polskie Zdroje i Socialyse rozpoczęły współpracę

Polskie Zdroje, dystrybutor marek Cisowianka, Cisowianka Perlage oraz eksportowej marki Perlage, rozpoczęły współpracę z agencją interaktywną Socialyse. Do zadań agencji należy pełna obsługa należących do marki Cisowianka Perlage (a także eksportowego brandu Perlage)  kanałów social media i wsparcie akcji promocyjnych oraz współtworzenie treści na stronie perlagewater.com (do niedawna soperlage.com). Wybór agencji Socialyse, będącej częścią Havas Media [...]

Czytaj więcej