18 Havas Warsaw startuje w Polsce

Wczoraj w Warszawie odbyła się inauguracja nowej jednostki biznesowej, funkcjonującej w ramach Havas Media Group, 18 Warsaw. Na czele warszawskiej 18 stanął Dominik Komar, który wraz z czteroosobowym zespołem będzie odpowiadać za eksplorację innowacji w środowisku startupowym, a także w mediach, kulturze czy technologii oraz tworzenie na ich bazie dedykowanych i nowatorskich rozwiązań komunikacji marketingowej. 18 [...]

Czytaj więcej

Wiola Łada-Szewczenko na czele Ecselis w Havas Media Group

Wiola Łada-Szewczenko dołączyła do zespołu agencji performance marketingu Ecselis, należącej do Havas Media Group, obejmując stanowisko Head of Ecselis. Wiola rozpoczęła swoją karierę 13 lat temu w Grupie Pracuj S.A., a następnie zajmowała się obsługą klientów e-mail marketingowych oraz rozwojem platformy SARE (wtedy w agencji OS3, a dziś Inis Media). W 2006 dołączyła jako digital media [...]

Czytaj więcej

Polskie Zdroje i Socialyse rozpoczęły współpracę

Polskie Zdroje, dystrybutor marek Cisowianka, Cisowianka Perlage oraz eksportowej marki Perlage, rozpoczęły współpracę z agencją interaktywną Socialyse. Do zadań agencji należy pełna obsługa należących do marki Cisowianka Perlage (a także eksportowego brandu Perlage)  kanałów social media i wsparcie akcji promocyjnych oraz współtworzenie treści na stronie perlagewater.com (do niedawna soperlage.com). Wybór agencji Socialyse, będącej częścią Havas Media [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group i Quattro Por Quattro dla Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI)

Konsorcjum w składzie Havas Media Group i Quattro Por Quattro przeprowadzi kampanię promującą Europejskie Forum Nowych Idei, którego szósta edycja odbędzie się w Sopocie w dniach 28-30 września. EFNI to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych organizowany przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Sopotem, instytucjami i partnerami biznesowymi, do których w tym roku dołączyło Havas Media Group [...]

Czytaj więcej

Awanse w Havas Sports & Entertainment

Havas Sports & Entertainment, jednostka Havas Media Group specjalizująca się w budowaniu zaangażowania marek w marketing sportowy i rozrywki, inwestuje w swoje talenty. W ramach rozwoju struktury powołano nowe stanowiska: Account Directora, które objął Jędrzej Hugo-Bader i Senior Account Managera, które zajął Maciej Sikorski. Do zespołu na stanowisku Event Managera dołączył Szymon Kot. Jędrzej Hugo-Bader dotychczas [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group z nowymi budżetami i zespołami klienckimi

Sieć agencji komunikacji marketingowej Havas Media Group w pierwszym kwartale 2016 r. wygrała siedem przetargów na obsługę marek z branży farmaceutycznej, spożywczej, odzieżowej i automotive. Wraz z nowymi klientami do agencji dołączyli nowi specjaliści, wzmacniając kompetencje grupy w obszarze digitalu, performance’u i social media. Pod koniec marca przetarg na obsługę mediową rozstrzygnął Lidl Polska, wybierając Havas [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group z nowym Digital Business Development Directorem

  Bartosz Sikora obejmie od 1 lipca 2016 r. stanowisko Digital Business Development Directora w agencji mediowej Havas Media Group, zastępując Roberta Bernaciaka. Bartosz Sikora w branży mediowej pracuje od blisko 10 lat. Od 2008 r. związany był z agencją Mindshare Poland, gdzie na stanowisku Director, Invention odpowiadał za realizację kampanii łączących najnowsze trendy i kanały komunikacji [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra, którego europejska premiera po raz pierwszy odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu. Hyundai Elantra to już szósta generacja modelu, który zbudował globalną pozycję marki i jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia na świecie. Model ten jest o 20 mm dłuższy i 25 mm szerszy w [...]

Czytaj więcej

Tomasz Szulkowski na stanowisku Head of Mobext w Havas Media Group

Z początkiem maja do zespołu Middle Office w agencji mediowej Havas Media Group dołączy Tomasz Szulkowski, który obejmie stanowisko Head of Mobext. Tomasz Szulkowski jest absolwentem kierunku Zarzadzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej. Od 17 lat pracuje w branży mediowej, karierę rozpoczął w Lord Media (obecnie Posterscope), gdzie zajmował się reklamą OOH. Następnie swoje doświadczenie [...]

Czytaj więcej

Małgorzata Węgierek w gronie finalistów AdMan 2015

Małgorzata Węgierek, CEO agencji mediowej Havas Media Group, zajęła 5. miejsce w konkursie AdMan 2015 organizowanym cyklicznie przed redakcję miesięcznika Press. Wczoraj wieczorem, podczas gali magazynu Press zostały ogłoszone wyniki konkursu na AdMana 2015. W wyniku głosowania, w którym mogły brać udział agencje reklamowe, interaktywne i domy mediowe, 5. miejsce zajęła Małgorzata Węgierek, stojąca na czele [...]

Czytaj więcej