Nowa edycja badania Meaningful Brands w Polsce

Wartość rynkowa marek Meaningful Brands jest wyższa o 206% Wg Meaningful Brands 2017 najbardziej cenionymi w Polsce markami są Nivea, Google i Rossman Globalnie w rankingu prowadzą Google, PayPal i WhatsApp Nawet 74% marek mogłoby zniknąć z rynku bez poczucia straty ze strony konsumentów Marki o wysokim Meaningful Brands Index osiągają wyniki biznesowe lepsze o 206% 60% contentu [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group stawia na dane i 100% Programmatic

Sieć Havas Media stawia obecnie na dwa filary przyszłości branży komunikacyjnej, czyli programmatic i dane. Globalnie, Grupa rozpoczyna nowy rok z ponad 5000 talentów (spośród 20 000 pracowników) przeszkolonych w ramach autorskiego programu 100% Programmatic. 100% Programmatic to wewnętrzny program certyfikacji, który umożliwia wszystkim pracownikom wzmocnienie kompetencji w zakresie reklamy programatycznej. Uczestnictwo w programie – dzięki autorskiej platformie [...]

Czytaj więcej

Arena Media zwycięża w przetargu Tikkurila

Dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group, zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marek Tikkurila Polska SA. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów. W wyniku wygranego przetargu wraz z początkiem roku dom mediowy Arena Media (Havas Media Group) będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów trzy [...]

Czytaj więcej

10. edycja Havas Media Group Conference – Organic Marketing

W jaki sposób komunikować się z konsumentem XXI wieku? Jak autentycznie angażować odbiorcę w świecie, w którym wszyscy jesteśmy połączeni? Czy sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Między innymi na takie pytania odpowiadali eksperci podczas jubileuszowej, 10. edycji konferencji Organic Marketing, zorganizowanej wczoraj w Warszawie przez agencję mediową Havas Media Group. Industrialne wnętrze Hali Wysokich Napięć Instytutu [...]

Czytaj więcej

10. konferencja Havas Media Group już 30 listopada

Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie. Tegoroczna edycja konferencji Havas [...]

Czytaj więcej

Hyundai Sellout 2016

Z początkiem listopada Hyundai Motor Poland rozpoczyna internetową kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2016, która trwać będzie do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Wyprzedaż obejmować będzie większość modeli producenta, w tym Tucson, Santa Fe, i30 oraz i20. W zależności od modelu i jego wersji wyposażeniowej, ta niezwykle interesująca oferta [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group otwiera cztery nowe biura w Europie i kupuje Target MCG w UK

Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG. Havas Media Group, najszybciej rozwijająca się sieć mediowa na świecie, poszerza swój zasięg otwierając cztery nowe biura na rynkach wschodzących – Havas Media Adriatic, Havas Bułgaria, Havas Media [...]

Czytaj więcej

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji

Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do pracowników, którzy potrzebują energii i koncentracji w trakcie wykonywanych obowiązków zawodowych. Kampania realizowana jest w internecie oraz OOH. W kampanii digitalowej nacisk położony jest na precyzyjne dotarcie do pracowników z [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania kredytu gotówkowego Credit Agricole

Na początku października 2016 r. wystartowała nowa kampania banku Credit Agricole promująca kredyt gotówkowy. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group. Kampania outdoorowa oraz radiowa wystartowały 3 października i potrwają do 31 października (outdoor) oraz do 13 listopada (radio). Działania promocyjne w prasie oraz internecie rozpoczną [...]

Czytaj więcej

Hyundai startuje z kampanią Driven by e-motion

Hyundai IONIQ to pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybrydowy. Kampania promująca IONIQ wystartowała 7 października, za zakup mediów odpowiedzialny jest Havas Media. Model IONIQ Hybrid, który już pojawił się w polskich salonach, napędza [...]

Czytaj więcej