Credit Agricole startuje z kampanią „Ulubione raty Polaków”

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa Credit Agricole, której celem jest promocja systemu ratalnego banku – Credit Agricole Raty. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group. Kampania ma na celu promocję wizerunkową banku, który otrzymał nagrodę Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2017 w kategorii systemy ratalne za: niskie [...]

Czytaj więcej

Havas Media wygrywa przetarg mediowy Perfetti Van Melle

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową dwóch marek z portfolio Perfetti Van Melle. Współpraca rozpocznie się od listopada 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów. W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos [...]

Czytaj więcej

Hyundai promuje model Tucson

W październiku rozpoczęła się kampania Hyundai Motor Poland, której celem jest wsparcie sprzedaży i wyprzedaży modelu z rocznika 2017. Za zakup mediów i kreację digital odpowiada dom mediowy Havas Media. Nowy Tucson łączy znakomite właściwości jezdne z funkcjonalnością i stylem. Swoją odważną i muskularną sylwetkę zawdzięcza płynnym liniom nadwozia oraz zrównoważonym proporcjom. Jego przestronne, bogate wnętrze [...]

Czytaj więcej

Hyundai Sellout 2017

W październiku Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2017, która potrwa do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Wyprzedaż obejmuje większość modeli producenta, w tym Tucson, Santa Fe, i30, i20 oraz Elantra. W zależności od modelu i jego wersji wyposażeniowej, ta niezwykle interesująca oferta może zawierać m.in. [...]

Czytaj więcej

Havas Media promuje drugi sezon BELFER

Trwa kampania promująca drugi sezon serialu BELFER, oryginalnej produkcji CANAL+. Media do kampanii częściowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. 22 października o godzinie 21:30 startuje drugi sezon najchętniej oglądanego serialu emitowanego na antenie CANAL+, BELFER. Pierwsza część produkcji, emitowana w ubiegłym roku zgromadziła przed telewizorami rekordową widownię, a finał serii oglądało blisko 462 000 widzów. [...]

Czytaj więcej

Havas Media partnerem mediowym LOT-u

  LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika. FullSix Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa polski przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii [...]

Czytaj więcej

Inteligentny chatbot dla Peugeot

  Chatbot dedykowany modelowi Peugeot 308 jest pierwszym w Polsce botem w branży motoryzacyjnej. Wykorzystanie inteligentnego narzędzia ma na celu wsparcie długofalowych działań sprzedażowych Peugeot Polska przy użyciu kanału Facebook Messenger. Funkcjonalność chatbota doskonale odpowiada głównemu hasłu kampanii prowadzonej dla nowego Peugeot 308, które brzmi „Spotęgowana Technologia”. Chatbot pełni funkcję doradczą dla użytkowników, a jego wykorzystanie ma na celu  [...]

Czytaj więcej

Hyundai z komunikacją modelu i30 Nowej Generacji

i30 Nowej Generacji to odzwierciedlenie nowej, wybiegającej w przyszłość filozofii projektowania samochodów Hyundai. Precyzyjnie ukształtowana sylwetka, wyrazista linia nadwozia oraz zdecydowane detale tworzą samochód o niezwykłej elegancji. Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe, spoty w telewizji oraz komunikację opartą o atrakcyjną ofertę korzyści. Kampania komunikuje model [...]

Czytaj więcej

SocialCuponing: Promo-hunters polują na okazje w stadzie, czyli kolejny dowód, że mobile wspiera sprzedaż w POS

Autor: Tomasz Szulkowski, Head of Mobext, Havas Media Group Polscy konsumenci są bardzo czuli na promocje. Każda sieć handlowa bombarduje permanentną komunikacją o obniżkach cen. Mobile dostarcza narzędzia – na przykład aplikacje mobilne z gazetkami marketów, które ułatwiają surfowanie po ofertach na pieluchy, napoje czy kosmetyki. Poniżej krótkie zestawienie z PBI/Megapanel, które jednoznacznie pokazuje, że ruch mobilny [...]

Czytaj więcej

Bot pomoże wybrać kredyt w Credit Agricole

Credit Agricole uruchomił dla swoich klientów specjalnego chatbota, który pomoże w zbieraniu wniosków kredytowych na platformie Facebook Messenger. Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw, wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej jednostka Havas Media Group oraz startup Wandlee. Boty coraz śmielej wkraczają w naszą rzeczywistość, a wraz z nowym narzędziem stworzonym dla Credit Agricole będą pomagać również [...]

Czytaj więcej