Aleksandra Jędrzejczak w Havas Media

Aleksandra Jędrzejczak dołączyła do jednego z klienckich zespołów w Havas Media i objęła stanowisko Digital Communication Managera. Aleksandra Jędrzejczak będzie pracować jako Digital Communication Manager w zespole klienckim, którym kieruje Krzysztof Sukiennik i pracować m.in. dla marki RedBull. Do obowiązków Aleksandry będzie należeć przygotowywanie strategii mediowych, jak również koordynacja działań online, w tym ścisła współpraca z [...]

Czytaj więcej

Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu: Wielki Piknik Australijski

Wystartowała kampania promująca Wielki Piknik Australijski – sponsorem eventu jest marka Jacob’s Creek. Działania będą prowadzone w social media oraz OOH. Event jest realizowany w ramach kampanii branded content, w której Jacob’s Creek w przyjazny i intuicyjny sposób edukuje i wprowadza konsumenta w świat wina poprzez m.in. content video z udziałem Mateusza Gesslera, ambasadora projektu. Kampania promująca [...]

Czytaj więcej

Tikkurila w programie Postaw na kolor w HGTV Home & Garden

W czwartek 11 maja startuje program Postaw na kolor w stacji HGTV Home & Garden. Tikkurila jest partnerem strategicznym projektu, a format został sprowadzony do Polski i zaadaptowany specjalnie dla tej marki. Tikkurila nie tylko sponsoruje i lokuje w programie swoje produkty, ale również nadzoruje merytorycznie wszystkie matamorfozy. Za realizację projektu i współpracę z Zespołem [...]

Czytaj więcej

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group

  W maju do zespołu 3i, zajmującego się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group dołączył Dorian Szymański obejmując stanowisko Senior Data & Insight Specialist. Dorian Szymański będzie pracować jako Senior Data & Insight Specialist w dziale badań konsumenckich 3i, a raportować będzie do Anny Kuropatwy, Data & Insight Director. Do jego obowiązków będzie należało między innymi przeprowadzanie [...]

Czytaj więcej

Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej

Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości – Sanytol, oferująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Launch produktu wspiera kampania promocyjna w telewizji, do której media zakupił dom mediowy Havas Media. Na polskim rynku pojawiła się nowa marka produktów czyszczących i dezynfekujących Sanytol, będąca w portfolio brandów hiszpańskiego koncernu AC Marca. To międzynarodowa [...]

Czytaj więcej

Hyundai promuje dwa modele SUV

Hyundai rozpoczął kampanię promującą modele SUV – Hyundai Tucson oraz Hyundai Santa Fe dostępne w ofercie wynajmu długoterminowego. Do kampanii pod hasłem „Poznaj SUVy Hyundaia” media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUVów marki Hyundai dostępnych w ofercie wynajmu długoterminowego „Hyundai Fleet Lease już za 1% [...]

Czytaj więcej

Ruszyła kampania Hyundai Move On. Nowy ideał samochodu

Wystartowała nowa kampania promocyjna modelu Hyundai i30 Nowej Generacji pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Marka Hyundai rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu promocję nowego modelu – Hyundai i30 Nowej Generacji oraz oferty Kredyt Easy Move On. W kampanii dodatkowo komunikowana jest loteria „Mistrzowska [...]

Czytaj więcej

Havas Media dla Skrzypovity

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna produktów Natur Produkt Zdrovit – Skrzypovita PRO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Natur Produkt Zdrovit poszerza portfolio produktowe marki Skrzypovita o nową serię Skrzypovita PRO, w której skład wchodzą szampon oraz serum przeciw wypadaniu włosów oparte na innowacyjnej formule BAICAPIL. Równocześnie w mediach startuje kampania promocyjna produktów, którą [...]

Czytaj więcej

Havas Media i Interactive Partners dla Kia Motors Polska

W marcu wystartowała kampania reklamowa modelu Kia Rio czwartej generacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Nowa Kia Rio, której światowy debiut miał miejsce podczas zeszłorocznego salonu samochodowego w Paryżu, od I kwartału 2017r. jest dostępna również w Polsce. Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Nowa Kia Rio. Twój czas. Twoje zasady”. Za zaplanowanie i [...]

Czytaj więcej

Awanse w Havas Media Group

W pierwszym kwartale 2017 r. nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w zespole client service agencji mediowej Havas Media Group. Nowe stanowiska objęli: Marcin Błoński, Aleksandra Grzędzińska i Krzysztof Sukiennik. Zmiany nastąpiły również w zespole Middle Office, gdzie awanse otrzymali Paula Iwaniuk, Paweł Kusiak i Ewelina Pawlicka. Marcin Błoński awansował na stanowisko Client Service Directora. Marcin ma [...]

Czytaj więcej