Havas Media Group powołuje Havas Story Plantation

  W Havas Media Group powstała nowa, interdyscyplinarna jednostka Havas Story Plantation, która  zajmuje się planowaniem strategii treści (kontent) w oparciu o własne badania. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami z Havas Warsaw i Havas PR, którzy zajmują się tworzeniem treści (kontent). Metodologia Havas Story Plantation bazuje na danych z unikatowego, jednoźródłowego badania Havas Soil [...]

Czytaj więcej

LuxHub prezentuje wyniki badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce

LuxHub, dedykowana komunikacji marek luksusowych struktura w Havas Media Group, przeprowadził unikalne badanie jakościowe dotyczące polskich affluentów. Wyniki badania zostały dziś przedstawione podczas konferencji Polish Luxury Market Summit 2017. Celem badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce jest poznanie i zrozumienie polskiego „affluenta” z perspektywy prowadzenia skierowanej do niego komunikacji marketingowej. Badanie obejmuje takie zagadnienia jak sposób [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group dostarcza pierwsze w pełni transparentne rozwiązanie zakupu programatycznego dla klientów

Havas Media Group ogłasza wprowadzenie na rynek rewolucyjnego rozwiązania zakupu programatycznego, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi: Client Trading Solution (CTS). CTS to w pełni transparentny kliencki panel kontrolny, wyświetlający wszystkie transakcje, co pozwala klientom śledzić i monitorować zakup programatyczny wszystkich kampanii w jednym miejscu. Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w [...]

Czytaj więcej

Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24

  Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group. Aplikacja Tankuj24, którą można darmowo pobrać na smartfony lub tablety ze sklepów App Store i Google Play, to szereg korzyści dla użytkowników [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego Mój bank działa na Moje konto

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. PKO Bank Polski rozpoczął działania promujące pożyczkę na rozwój firmy pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO” z przekazem „POŻYCZKA NA ROZWÓJ FIRMY NAWET W [...]

Czytaj więcej

Aleksandra Jędrzejczak w Havas Media

Aleksandra Jędrzejczak dołączyła do jednego z klienckich zespołów w Havas Media i objęła stanowisko Digital Communication Managera. Aleksandra Jędrzejczak będzie pracować jako Digital Communication Manager w zespole klienckim, którym kieruje Krzysztof Sukiennik i pracować m.in. dla marki RedBull. Do obowiązków Aleksandry będzie należeć przygotowywanie strategii mediowych, jak również koordynacja działań online, w tym ścisła współpraca z [...]

Czytaj więcej

Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu: Wielki Piknik Australijski

Wystartowała kampania promująca Wielki Piknik Australijski – sponsorem eventu jest marka Jacob’s Creek. Działania będą prowadzone w social media oraz OOH. Event jest realizowany w ramach kampanii branded content, w której Jacob’s Creek w przyjazny i intuicyjny sposób edukuje i wprowadza konsumenta w świat wina poprzez m.in. content video z udziałem Mateusza Gesslera, ambasadora projektu. Kampania promująca [...]

Czytaj więcej

Tikkurila w programie Postaw na kolor w HGTV Home & Garden

W czwartek 11 maja startuje program Postaw na kolor w stacji HGTV Home & Garden. Tikkurila jest partnerem strategicznym projektu, a format został sprowadzony do Polski i zaadaptowany specjalnie dla tej marki. Tikkurila nie tylko sponsoruje i lokuje w programie swoje produkty, ale również nadzoruje merytorycznie wszystkie matamorfozy. Za realizację projektu i współpracę z Zespołem [...]

Czytaj więcej

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group

  W maju do zespołu 3i, zajmującego się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group dołączył Dorian Szymański obejmując stanowisko Senior Data & Insight Specialist. Dorian Szymański będzie pracować jako Senior Data & Insight Specialist w dziale badań konsumenckich 3i, a raportować będzie do Anny Kuropatwy, Data & Insight Director. Do jego obowiązków będzie należało między innymi przeprowadzanie [...]

Czytaj więcej

Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej

Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości – Sanytol, oferująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Launch produktu wspiera kampania promocyjna w telewizji, do której media zakupił dom mediowy Havas Media. Na polskim rynku pojawiła się nowa marka produktów czyszczących i dezynfekujących Sanytol, będąca w portfolio brandów hiszpańskiego koncernu AC Marca. To międzynarodowa [...]

Czytaj więcej