Beata Orkwiszewska nowym Group Account Directorem w domu mediowym Havas Media

Z dniem 1 lutego br. Beata Orkwiszewska, dotychczas Group Account Manager została awansowana na stanowisko Group Account Directora w domu mediowym Havas Media, zastępując na tym stanowisku Michała Radkiewicza, który rozstał się w firmą. Beata Orkwiszewska jest związana z Havas Media od 2007 roku. Wcześniej w latach 2000-2008 zdobywała doświadczenie w domu mediowym Initiative Warszawa. [...]

Czytaj więcej

Schweppes reklamuje smak Bitter Lemon

Ruszyła najnowsza kampania marki Schweppes (Orangina Schweppes International). Tym razem, Schweppes zdecydował się na szczególne wsparcie smaku Bitter Lemon. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Oryginalny od 1783 roku”, odpowiadają firmy Axford Tjon, Fat Baby i Havas Media. Kampania napoju gazowanego Schweppes, kontynuuje koncept kreatywny z zeszłego roku, podkreślający długą historię tej marki, sięgającą [...]

Czytaj więcej

Awanse w Havas Media Group

Z dniem 1 lutego br. Sergiusz Geller, dotychczas Head of TV, objął stanowisko TV Planning and Buying Director, w ramach którego będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem planowania i zakupu telewizji. Na nowym stanowisku będzie raportował bezpośrednio do Pawła Plucińskiego – Planning and Buying Directora. Sergiusz Geller z Havas Media Group jest związany od 2005 roku. Havas [...]

Czytaj więcej

Kia wykorzystuje mobilny gaming do promocji modelu pro_cee’d GT

Startuje kampania reklamowa najnowszego modelu Kia pro_cee’d GT. Do promocji marka Kia wykorzystała mobilny gaming – przygotowana została gra wyścigowa GT Ride, która jest możliwa do pobrania na telefony i tablety z systemem iOS oraz Android. W Kia GT Ride gracze mają możliwość tworzenia unikalnych tras 3D poruszając swoim smartfonem lub tabletem w powietrzu. Wbudowane w [...]

Czytaj więcej

Mobext zwycięża drugi rok z rzędu w konkursie Mobile Trends Awards!

Agencja mobile marketingu Mobext Polska wchodząca w skład Havas Media Group. została ogłoszona zwycięzcą w konkursie Mobile Trends Awards w kategorii „Wykorzystanie marketingu mobilnego” za kampanię przeprowadzoną dla marki Durex w aplikacji Listonic. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 16 stycznia po pierwszym dniu konferencji Mobile Trends Conference. „Nagroda cieszy nas tym bardziej, że otrzymujemy ją [...]

Czytaj więcej

Havas Media zwycięża w przetargu Agata Meble

Umowa Agata Meble i Havas Media zakłada pełną obsługę mediowa w 2014 roku. Przetarg dotyczący tego zlecenia był koordynowany przez firmę Media Strategy Warsaw. – Dom mediowy Havas Media zaprezentował strategię najlepiej odpowiadającą potrzebom Agata Meble, w najkorzystniejszej ofercie cenowej. Na jego korzyść przemawiało również wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów z Polski i z zagranicy, a [...]

Czytaj więcej

Kampania nowej kolekcji Wrangler „Denim Performance”

W październiku br w Internecie, w prasie oraz na nośnikach OOH w centrach handlowych i Metrze Warszawskim trwa kampania promująca nową kolekcję marki Wrangler – „Denim Performance”. W działaniach typu online dominują formaty zasięgowe i wizerunkowe natomiast kampania OOH skoncentrowana na Metrze Warszawskim wykorzystuje zarówno niestandardowe nośniki jak i formaty. Zaplanowano również emisję spotów kampanii [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania Red Bull Flying Bach!

Wystartowała kampania promująca Red Bull Flying Bach. Red Bull Flying Bach to międzynarodowy spektakl muzyczno-taneczny, łączący w sobie klasyczną muzykę Jana Sebastiana Bacha oraz współczesny taniec w wykonaniu zespołu Flying Steps – czterokrotnych mistrzów świata breakdance. Spektakl ten obędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie 15 i 16 października br. W kampanii multimedialnej [...]

Czytaj więcej

Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group w Polsce, Renata Wasiak Dyrektorem Zarządzającym Havas Media

W dniu dzisiejszym tj. 26 września br. Małgorzata Węgierek została powołana na stanowisko CEO Havas Media Group w Polsce. Jednocześnie Renata Wasiak objęła funkcję Dyrektora Zarządzającego Havas Media. Powyższe zmiany są w linii z globalną polityką Havas Media Group, która ma na celu upraszczanie i zwiększanie efektywności struktur. Małgorzata Węgierek jako CEO Havas Media Group będzie [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group bada ważność marek w życiu konsumentów – Meaningful Brands 2013

Nowe edycja badania Havas Media Group – Meaningful Brands – która miała swoją oficjalną światową premierę w ubiegłym tygodniu, przeprowadzona na 134 000 ludzi na całym świecie udowodniła, że konsumenci nie zmartwiliby się gdyby 73% marek zniknęło z półek bezpowrotnie. Wyniki są jeszcze bardziej druzgoczące, gdy zawęzimy spojrzenie tylko do rynku europejskiego. Według Europejczyków tylko 5% [...]

Czytaj więcej