Usługi Emirates sponsorem wybranych programów stacji TV

Telewizja, po kinie, jest kolejnym dotąd nie wykorzystywanym przez Emirates kanałem komunikacji. Wspomniane medium zasięgowe jest jednym z elementów długofalowej strategii budowania marki na polskim rynku. Wrzesień obfituje w billboardy sponsorskie na kanałach grupy TVN oraz tych sprzedawanych z ramienia TVNu. Komunikacja skupia się na prezentacji usług Emirates w selektywnie dobranych stacjach. Billboardy sponsorskie w postaci [...]

Czytaj więcej

Hyundai z nową kampanią promującą korzyści

4 września Hyundai Motor Poland rozpocznie kampanię taktyczną promującą wyjątkowy Pakiet Korzyści Go! W kampanii przedstawianych jest 5 korzyści: specjalny pakiet wyposażenia, promocyjne finansowanie, preferencyjne ubezpieczenie, gwarancja 5 lat bez limitu kilometrów oraz atrakcyjny rabat. Wymienione profity składają się na promocyjną ofertę, która ma zachęcić osoby planujące zakup nowego samochodu do wyboru marki Hyundai. Bohaterem spotu jest [...]

Czytaj więcej

Kampania Red Bull 111MegaWat

06 -07 września w Bełchatowie odbędzie się Red Bull 111Megawatt. Będą to jak dotąd największe zawody hard enduro w Polsce. Do udziału zaproszeni są  zarówno amatorzy jak i profesjonaliści. W tegorocznym wydarzeniu będzie brał udział Tadek Błażusiak – legenda enduro. Rywalizacja odbędzie się w na co dzień niedostępnej lokalizacji – Kopalni Węgla Brunatnego Bełchatów. Wydarzenie jest wspierane [...]

Czytaj więcej

Emirates po raz pierwszy w kinach

Weekend (15 – 17 sierpnia) był zwieńczeniem pierwszej aktywności mediowej Emirates w kinach, która jest częścią rocznej komunikacji marki. W pierwszej odsłonie kampanii widzieliśmy 45’ sekundowy spot Ronaldo&Pele emitowany w okresie Mistrzostw Świata w piłce nożnej Brazylia 2014 skierowany do szerokiego grona odbiorców. Całość działań zakończył 30’ sekundowy spot dobrany kontekstowo do premier filmów dla dzieci, [...]

Czytaj więcej

Sephora rozpoczęła kampanię „3 za 2″

19 sierpnia br. ruszyła kampania promocyjna wspierająca akcję Sephora: „Kupując dwa produkty marki Sephora – trzeci, najtańszy otrzymasz za 1 zł”. Działania reklamowe będą prowadzone w TV, perfumeriach Sephora oraz w sklepie internetowym Sephora. Spot TV pojawi się w stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Celem kampanii, która potrwa do 8 września br., jest zaprezentowanie klientom unikalnej, [...]

Czytaj więcej

Nowy General Manager w Havas Sports & Entertainment Polska

Od 1 września br. polskim oddziałem agencji Havas Sports & Entertainment, wchodzącej w skład sieci Havas Media Group zarządzanej w Polsce przez Małgorzatę Węgierek, kierować będzie Aleksandra Marciniak, związana z branżą sportową od ponad 15 lat. Do tej pory w agencji zajmowała stanowisko Account Directora. Zawodową karierę zaczynała od pracy w biurze prasowym Canal+. Z Havas [...]

Czytaj więcej

Nagroda Stevie® Award dla kampanii „Najtrudniejszy Quiz Piłkarski na Facebooku”

Najtrudniejszy Quiz Piłkarski, który został przeprowadzony na fanpage’u Kocham Football zdobył brązową statuetkę w międzynarodowym konkursie Stevie® Award. Zaprojektowane działania przełamywały stereotyp prostych i szybkich konkursów na Facebook’u. Kia Motors Polska, jako sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2014, na swoim fanpage’u Kocham Football postanowiła nagrodzić tylko prawdziwych pasjonatów piłki nożnej. Aby zapewnić wysoki [...]

Czytaj więcej

„Zakupy na chłodno” w Lidlu

Rozpoczęła się kampania reklamująca komfortowe warunki w sklepach Lidl oraz możliwość wcześniejszego zaplanowania zakupów w nich dzięki aplikacji mobilnej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zrób zakupy na chłodno”, przygotowały VML Poland i Havas Media. Głównym bohaterem spotu z kampanii jest młody biznesmen, zmęczony rozmową służbową w upalny dzień. Nieoczekiwanie pojawia się jego dość prostolinijna przyjaciółka z wakacji, która jest [...]

Czytaj więcej

Akcja specjalna Statoil – Festival Hot Doga rozpoczęty!

Od środy, 2 lipca, na ulicach Trójmiasta pojawił się samochód z logo Statoil. Jest to nietypowa akcja Statoil Fuel & Retail organizowana wraz z domem mediowym Havas Media i agencją Youngers, mająca na celu promowanie produktów Statoil, a dokładnie festiwalu Hot Dogów poza obrębem stacji. W tym celu powstał specjalny samochód (Food Truck) wyposażony w [...]

Czytaj więcej

Nagroda Golden Arrow w kategorii Golden Arrow Open dla Havas Media i Havas Worldwide/Engage

Nagroda przyznana za wprowadzenie na rynek Kurki Wolnej. Była to pierwsza w Polsce kampania jajek z wolnego wybiegu, wiążąca się ze stworzeniem nowej kategorii. Projekt zrealizowany we współpracy z Havas Worldwide/Engage polegał na spozycjonowaniu, nazwaniu, stworzeniu identyfikacji wizualnej marki oraz zaplanowaniu i przeprowadzeniu cross-mediowej kampanii obejmującej media tradycyjne i interaktywne. Kolejnym celem był również wzrost sprzedaży. Postawiliśmy [...]

Czytaj więcej