Havas Media wygrywa w przetargu PANDORA

Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu marki PANDORA i od 1 grudnia grudnia 2014 roku zajmie się strategicznym planowaniem i zakupem mediów offline dla marketera. Przetarg audytował STARS. Wydatki marki PANDORA (bez online’u) wyniosły w pierwszym półroczu 2014 roku ponad 4,5 mln złotych (dane Kantar Media).

Czytaj więcej

Wystartowała jesienna kampania promocyjna Turcji

Po skończonych wakacjach pora zacząć planować zimowy wypoczynek i wyjazdy letnie na przyszły rok. Może tym razem do Turcji? W październiku rozpoczęła się jesienna kampania promocyjna Turcji, zaplanowana do końca 2014 r. Reklamy umieszczone w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii, magazynach podróżniczych oraz prasie branżowej skierowanej do operatorów turystycznych prezentują liczne atrakcje tego kraju. Kreacje pozwalają zapoznać [...]

Czytaj więcej

19 milionów Polaków lubi smak bananów Chiquita!

To hasło można zobaczyć w październiku na billboardach i nośnikach CLP w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście oraz na Śląsku. Celem kampanii jest podkreślenie walorów smakowych bananów Chiquita i przypomnienie, że są one w Polsce bardzo popularne, czego dowodzą przeprowadzone badania. Komunikat zachęca także do zakupu bananów Chiquita w wybranych sieciach handlowych. Barwna kreacja, utrzymana w [...]

Czytaj więcej

Marco Rigon zostaje szefem globalnym Mobext – agencji mobile marketingu Havas Media Group

Zarząd Havas Media Group ogłosił właśnie, że Marco Rigon zostaje powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji na świecie. Celem nominacji jest dalszy rozwój globalnej strategii mobile marketingu Grupy na rzecz jej klientów na całym świecie. Mobext jest wielokrotnie nagradzaną, wyspecjalizowaną marką Havas Media Group. Działa w 53 krajach, co sprawia, że jest największą agencją mobile marketingu [...]

Czytaj więcej

Zdobyliśmy 3 statuetki EFFIE 2014!

Srebrne EFFIE dla Havas Sports & Etertainment: kategoria: Limited Budget – Malo Clinic Warsaw, kampania: Piękny uśmiech w jeden dzień. Brązowe EFFIE dla Havas Media: kategoria: Pro Bono – Biuro Rzecznika Praw Dziecka, kampania: Reaguj. Masz prawo. Brązowe EFFIE dla Arena: kategoria: Dobra konsumenckie – Grupa Topex, kampania: TOPEX. Niezbędny tak jak Ty.        

Czytaj więcej

W najbliższy weekend Sephora dekoduje najnowsze trendy

Już od dziś w warszawskiej Arkadii rusza jesienna odsłona Sephora Trend Report. Podczas trzech dni pełnych inspirujących pokazów i eksperckich konsultacji, Sephora wraz partnerami oraz zaprzyjaźnionymi gwiazdami zdekoduje trendy sezonu jesień-zima 2014/2015. Tegoroczny Trend Report to jednocześnie oficjalna prezentacja powiększonej, flagowej perfumerii Sephora w Arkadii. Na 678 m2 perfumerii na klientów czeka zaskakujący asortyment wzbogacony [...]

Czytaj więcej

Socialyse Polska wygrało przetarg na obsługę Prudential w social media

Od początku września Socialyse Polska, będące częścią struktur Havas Media Group, odpowiada za planowanie i prowadzenie marki ubezpieczeniowej Prudential w social media. Agencja będzie zajmować się przede wszystkim prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych, organizując jednocześnie szereg akcji niestandardowych wychodzących również poza sferę Internetu. Socialyse Polska odpowiada również za twórcze rozwinięcie koncepcji i realizację [...]

Czytaj więcej

Mobext zwycięża drugi rok z rzędu w konkursie Mobile Trends Awards!

Agencja mobile marketingu Mobext Polska wchodząca w skład Havas Media Group. została ogłoszona zwycięzcą w konkursie Mobile Trends Awards w kategorii „Wykorzystanie marketingu mobilnego” za kampanię przeprowadzoną dla marki Durex w aplikacji Listonic. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 16 stycznia po pierwszym dniu konferencji Mobile Trends Conference. „Nagroda cieszy nas tym bardziej, że otrzymujemy ją [...]

Czytaj więcej

Izabela Kurczewska z Havas Sports & Entertainment polskim jurorem na festiwalu Eurobest

Izabela Kurczewska, pełniąca funkcję Head of Entertainment w polskim oddziale Havas Sports & Entertainment, została wybrana na członka jury na fury na festiwalu kreatywności Eurobest. Będzie oceniać prace w kategorii Branded Content & Entertainment. Izabela Kurczewska dołączyła do Havas SE w 2012. Swoje doświadczenie zdobywała dzięki pracy dla takich klientów jak m.in. AXA, BNP Paribas, Hyundai, [...]

Czytaj więcej

Red Bull powraca z kampanią Cartoon

1 września bieżącego roku Red Bull powrócił z kampanią Cartoon. W kampanii wykorzystano 3 spoty kreskówkowe, 30-sto i 15-sto sekundowe, które były już emitowane w pierwszej połowie tego roku: ‘Ewolucja’, ‘Pii’ oraz ‘Doggy Flap’. Kampania jest emitowana w TV, kinie i WebTV. Kampania obecna w TV będzie wykorzystywała zarówno główne kanały TVN i Polsat, jak i kanały [...]

Czytaj więcej