Mobext zwycięża drugi rok z rzędu w konkursie Mobile Trends Awards!

Agencja mobile marketingu Mobext Polska wchodząca w skład Havas Media Group. została ogłoszona zwycięzcą w konkursie Mobile Trends Awards w kategorii „Wykorzystanie marketingu mobilnego” za kampanię przeprowadzoną dla marki Durex w aplikacji Listonic. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 16 stycznia po pierwszym dniu konferencji Mobile Trends Conference. „Nagroda cieszy nas tym bardziej, że otrzymujemy ją [...]

Czytaj więcej

Izabela Kurczewska z Havas Sports & Entertainment polskim jurorem na festiwalu Eurobest

Izabela Kurczewska, pełniąca funkcję Head of Entertainment w polskim oddziale Havas Sports & Entertainment, została wybrana na członka jury na fury na festiwalu kreatywności Eurobest. Będzie oceniać prace w kategorii Branded Content & Entertainment. Izabela Kurczewska dołączyła do Havas SE w 2012. Swoje doświadczenie zdobywała dzięki pracy dla takich klientów jak m.in. AXA, BNP Paribas, Hyundai, [...]

Czytaj więcej

Red Bull powraca z kampanią Cartoon

1 września bieżącego roku Red Bull powrócił z kampanią Cartoon. W kampanii wykorzystano 3 spoty kreskówkowe, 30-sto i 15-sto sekundowe, które były już emitowane w pierwszej połowie tego roku: ‘Ewolucja’, ‘Pii’ oraz ‘Doggy Flap’. Kampania jest emitowana w TV, kinie i WebTV. Kampania obecna w TV będzie wykorzystywała zarówno główne kanały TVN i Polsat, jak i kanały [...]

Czytaj więcej

Usługi Emirates sponsorem wybranych programów stacji TV

Telewizja, po kinie, jest kolejnym dotąd nie wykorzystywanym przez Emirates kanałem komunikacji. Wspomniane medium zasięgowe jest jednym z elementów długofalowej strategii budowania marki na polskim rynku. Wrzesień obfituje w billboardy sponsorskie na kanałach grupy TVN oraz tych sprzedawanych z ramienia TVNu. Komunikacja skupia się na prezentacji usług Emirates w selektywnie dobranych stacjach. Billboardy sponsorskie w postaci [...]

Czytaj więcej

Hyundai z nową kampanią promującą korzyści

4 września Hyundai Motor Poland rozpocznie kampanię taktyczną promującą wyjątkowy Pakiet Korzyści Go! W kampanii przedstawianych jest 5 korzyści: specjalny pakiet wyposażenia, promocyjne finansowanie, preferencyjne ubezpieczenie, gwarancja 5 lat bez limitu kilometrów oraz atrakcyjny rabat. Wymienione profity składają się na promocyjną ofertę, która ma zachęcić osoby planujące zakup nowego samochodu do wyboru marki Hyundai. Bohaterem spotu jest [...]

Czytaj więcej

Kampania Red Bull 111MegaWat

06 -07 września w Bełchatowie odbędzie się Red Bull 111Megawatt. Będą to jak dotąd największe zawody hard enduro w Polsce. Do udziału zaproszeni są  zarówno amatorzy jak i profesjonaliści. W tegorocznym wydarzeniu będzie brał udział Tadek Błażusiak – legenda enduro. Rywalizacja odbędzie się w na co dzień niedostępnej lokalizacji – Kopalni Węgla Brunatnego Bełchatów. Wydarzenie jest wspierane [...]

Czytaj więcej

Emirates po raz pierwszy w kinach

Weekend (15 – 17 sierpnia) był zwieńczeniem pierwszej aktywności mediowej Emirates w kinach, która jest częścią rocznej komunikacji marki. W pierwszej odsłonie kampanii widzieliśmy 45’ sekundowy spot Ronaldo&Pele emitowany w okresie Mistrzostw Świata w piłce nożnej Brazylia 2014 skierowany do szerokiego grona odbiorców. Całość działań zakończył 30’ sekundowy spot dobrany kontekstowo do premier filmów dla dzieci, [...]

Czytaj więcej

Sephora rozpoczęła kampanię „3 za 2″

19 sierpnia br. ruszyła kampania promocyjna wspierająca akcję Sephora: „Kupując dwa produkty marki Sephora – trzeci, najtańszy otrzymasz za 1 zł”. Działania reklamowe będą prowadzone w TV, perfumeriach Sephora oraz w sklepie internetowym Sephora. Spot TV pojawi się w stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Celem kampanii, która potrwa do 8 września br., jest zaprezentowanie klientom unikalnej, [...]

Czytaj więcej

Nowy General Manager w Havas Sports & Entertainment Polska

Od 1 września br. polskim oddziałem agencji Havas Sports & Entertainment, wchodzącej w skład sieci Havas Media Group zarządzanej w Polsce przez Małgorzatę Węgierek, kierować będzie Aleksandra Marciniak, związana z branżą sportową od ponad 15 lat. Do tej pory w agencji zajmowała stanowisko Account Directora. Zawodową karierę zaczynała od pracy w biurze prasowym Canal+. Z Havas [...]

Czytaj więcej

Nagroda Stevie® Award dla kampanii „Najtrudniejszy Quiz Piłkarski na Facebooku”

Najtrudniejszy Quiz Piłkarski, który został przeprowadzony na fanpage’u Kocham Football zdobył brązową statuetkę w międzynarodowym konkursie Stevie® Award. Zaprojektowane działania przełamywały stereotyp prostych i szybkich konkursów na Facebook’u. Kia Motors Polska, jako sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2014, na swoim fanpage’u Kocham Football postanowiła nagrodzić tylko prawdziwych pasjonatów piłki nożnej. Aby zapewnić wysoki [...]

Czytaj więcej