8 edycja Havas Media Group Conference „ORGANIC MARKETING”

Havas Media Group zaprasza na  VIII konferencję poświęconą tematowi ORGANIC MARKETING. W tym wyjątkowym wydarzeniu dziewięciu prelegentów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski zgłębi temat „ORGANICZNEJ” komunikacji, w której dopasowanie jej treści i nośników do odbiorcy decyduje o jego zaangażowaniu i przekazaniu komunikatu dalej. Podczas VIII edycji Havas Media Group Conference m.in. przedstawione zostaną wyniki [...]

Czytaj więcej

15te urodziny Sephora w Polsce

W tym roku Sephora obchodzi 15 lat istnienia na polskim rynku. W najbliższych dniach uczci swoje urodziny wraz z klientami: od 4 do 10 listopada we wszystkich perfumeriach na odwiedzających czeka wyjątkowa oferta: 15% rabatu na 15 lat, obowiązująca na cały asortyment. Akcja będzie promowana silną kampanią w ogólnopolskich (Zet+RMF 3D) i lokalnych stacjach radiowych. Emitowany [...]

Czytaj więcej

Polska czekoladą stoi

W celu poznania zwyczajów zakupowych i preferencji konsumentów czekolady, polski oddział Havas Media przeprowadził jakościowe badanie na własnym panelu badawczym HM Fabric. Jakie są wnioski? Otóż Polska czekoladą stoi. Dla wielu osób wyrób ten jest niemalże codziennym składnikiem diety. Dlaczego tak jest? Powodów jest wiele, w tym ten, że czekolada niezmiennie od dziecięcych lat poprawia nam [...]

Czytaj więcej

Havas Media wygrywa w przetargu PANDORA

Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu marki PANDORA i od 1 grudnia grudnia 2014 roku zajmie się strategicznym planowaniem i zakupem mediów offline dla marketera. Przetarg audytował STARS. Wydatki marki PANDORA (bez online’u) wyniosły w pierwszym półroczu 2014 roku ponad 4,5 mln złotych (dane Kantar Media).

Czytaj więcej

Wystartowała jesienna kampania promocyjna Turcji

Po skończonych wakacjach pora zacząć planować zimowy wypoczynek i wyjazdy letnie na przyszły rok. Może tym razem do Turcji? W październiku rozpoczęła się jesienna kampania promocyjna Turcji, zaplanowana do końca 2014 r. Reklamy umieszczone w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii, magazynach podróżniczych oraz prasie branżowej skierowanej do operatorów turystycznych prezentują liczne atrakcje tego kraju. Kreacje pozwalają zapoznać [...]

Czytaj więcej

19 milionów Polaków lubi smak bananów Chiquita!

To hasło można zobaczyć w październiku na billboardach i nośnikach CLP w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście oraz na Śląsku. Celem kampanii jest podkreślenie walorów smakowych bananów Chiquita i przypomnienie, że są one w Polsce bardzo popularne, czego dowodzą przeprowadzone badania. Komunikat zachęca także do zakupu bananów Chiquita w wybranych sieciach handlowych. Barwna kreacja, utrzymana w [...]

Czytaj więcej

Marco Rigon zostaje szefem globalnym Mobext – agencji mobile marketingu Havas Media Group

Zarząd Havas Media Group ogłosił właśnie, że Marco Rigon zostaje powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji na świecie. Celem nominacji jest dalszy rozwój globalnej strategii mobile marketingu Grupy na rzecz jej klientów na całym świecie. Mobext jest wielokrotnie nagradzaną, wyspecjalizowaną marką Havas Media Group. Działa w 53 krajach, co sprawia, że jest największą agencją mobile marketingu [...]

Czytaj więcej

Zdobyliśmy 3 statuetki EFFIE 2014!

Srebrne EFFIE dla Havas Sports & Etertainment: kategoria: Limited Budget – Malo Clinic Warsaw, kampania: Piękny uśmiech w jeden dzień. Brązowe EFFIE dla Havas Media: kategoria: Pro Bono – Biuro Rzecznika Praw Dziecka, kampania: Reaguj. Masz prawo. Brązowe EFFIE dla Arena: kategoria: Dobra konsumenckie – Grupa Topex, kampania: TOPEX. Niezbędny tak jak Ty.        

Czytaj więcej

W najbliższy weekend Sephora dekoduje najnowsze trendy

Już od dziś w warszawskiej Arkadii rusza jesienna odsłona Sephora Trend Report. Podczas trzech dni pełnych inspirujących pokazów i eksperckich konsultacji, Sephora wraz partnerami oraz zaprzyjaźnionymi gwiazdami zdekoduje trendy sezonu jesień-zima 2014/2015. Tegoroczny Trend Report to jednocześnie oficjalna prezentacja powiększonej, flagowej perfumerii Sephora w Arkadii. Na 678 m2 perfumerii na klientów czeka zaskakujący asortyment wzbogacony [...]

Czytaj więcej

Socialyse Polska wygrało przetarg na obsługę Prudential w social media

Od początku września Socialyse Polska, będące częścią struktur Havas Media Group, odpowiada za planowanie i prowadzenie marki ubezpieczeniowej Prudential w social media. Agencja będzie zajmować się przede wszystkim prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych, organizując jednocześnie szereg akcji niestandardowych wychodzących również poza sferę Internetu. Socialyse Polska odpowiada również za twórcze rozwinięcie koncepcji i realizację [...]

Czytaj więcej