Kampanie Cartoon oraz zimowe aktywacje Red Bulla

12 stycznia wystartowała kampania TV&VOD wykorzystująca nowe, kreskówkowe historie. Komunikacja w TV odbywa się na kanałach ogólnopolskich, jak i niszowych. W digitalu natomiast wykorzystane zostały portale Media Impact, Wp.pl oraz serwis You Tube. Równolegle prowadzone są działania Social oraz SEM dla aktywacji zimowych organizowanych przez Red Bulla: Red Bull Bieg Zbójników, cykl imprez Red Bull Thre3Style [...]

Czytaj więcej

Ruszyła II część kampanii medialnej VIFON – tym razem VIFON Lunch Box

W telewizji oraz w internecie rozpoczęła się II część kampanii medialnej promująca dania błyskawiczne VIFON Lunch Box. Drugi z serii spot „Neandertalczycy OGIEŃ”, w zabawny sposób pokazuje, że zamiast krzesać iskry do rozpalenia ogniska i przygotowania posiłku, lepiej zjeść VIFON Lunch Box prosto z pudełka, po przecież #prostszejestlepsze. Dodatkowo w internecie będzie pojawiał się również [...]

Czytaj więcej

GRUPA HAVAS I UNIVERSAL MUSIC GROUP tworzą wspólnie GLOBAL MUSIC DATA ALLIANCE

Dzięki innowacyjnemu partnerskiemu projektowi tworzymy nowe możliwości marketingowe i finansowe dla artystów, wytwórni muzycznych, reklamodawców i marek. Zarządy Grupy Havas, jednej z największych na świecie grup zajmujących się komunikacją marketingową i Universal Music Group (UMG), wiodącej firmy fonograficznej na świecie, ogłosiły utworzenie Global Music Data Alliance (GMDA). To unikalny projekt partnerski, który umożliwi światowej klasy analitykom [...]

Czytaj więcej

Nowe produkty marki VIFON w kampanii medialnej

Na początku stycznia ruszyła kampania nowych produktów z portfolio marki VIFON. W pierwszej części kampanii telewizyjnej i internetowej promowane będą zupy błyskawiczne w saszetkach „KUBEK VIFONA”, w kolejnej części dania błyskawiczne VIFON Lunch Box, które można zjeść prosto z pudełka. Na potrzeby kampanii Agencja H zrealizowała dwa spoty reklamowe z Neandertalczykami zmagającymi się z naturą [...]

Czytaj więcej

Havas Media rozbudowuje zespół digital

Wraz z początkiem 2015 r. Stefan Sawicki jako Digital Communication Manager dołaczył do zespołu Havas Media. Będzie odpowiedzialny za wsparcie strategiczne kluczowych klientów agencji, oparte na wykorzystaniu specjalistycznych jednostek Havas Media Group: Mobext, Socialyse, Affiperf i Ecselis oraz działania new business. Poprzednio od 2010 r. związany z domem mediowym Mediacom. Stefan jest absolwentem University of Wales [...]

Czytaj więcej

Havas Media globalnym domem mediowym DEMB

Od 1 stycznia 2015 roku Havas Media będzie odpowiadał za globalną obsługę mediową D.E MASTER BLENDERS 1753. Zakres obsługi obejmie szeroki wachlarz marek DEMB na świecie, do których zalicza się Douwe Egberts, Senseo, L’OR, Merrild, Marcillia, Moccona and Pickwick. Na rynku polskim Havas Media będzie współpracować z Prima Poland Sp. z o.o., która jest spółką [...]

Czytaj więcej

Blogerki ambasadorkami konkursu marki Clarks

Ruszają działania promocyjne konkursu pod nazwą „Clarks shoesie” W tym roku marka Clarks po raz pierwszy zaprosiła do współpracy przy promocji swojego konkursu wybrane blogerki modowe. Jego ambasadorkami zostały: Paulina Jagodzińska (www.beauty-fashion-shopping.pl), Karolina Baszak (www.karolinabaszak.com) oraz Katarzyna Szymków (www.jestemkasia.com). Przygotowane przez nie stylizacje mają inspirować oraz zachęcać fanów do pokazania swojego stylu i wzięcia udziału w [...]

Czytaj więcej

Sephora wspiera Mikołajki i Gwiazdkę

Od połowy listopada Sephora Polska prowadzi działania reklamowe wspierające kluczowy okres sprzedażowy dla rynku perfumerii: Mikołajki oraz Gwiazdkę. Aktywności reklamowe realizowane są w prasie poprzez reklamy i inserty w tytułach kobiecych, męskich oraz opiniotwórczych. Prowadzona jest także kampania outdoorowa wykorzystująca aż 4 różne kreacje dla wzmocnienia kluczowych regionów Polski. Akcja ma również silne wsparcie w [...]

Czytaj więcej

Kampania informacyjna „Unia Europejska: Pracujemy dla Ciebie”

Ruszyła polska edycja kampanii informacyjnej „Unia Europejska: Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest przybliżenie Polakom unijnych działań na rzecz pobudzenia wzrostu gospodarczego oraz tworzenia miejsc pracy. Gościem specjalnym uroczystej inauguracji była Elżbieta Bieńkowska, komisarz UE ds. rynku wewnętrznego, przemysłu, przedsiębiorczości i MŚP. Za aktywności związane z komunikacją inauguracji kampanii i organizację wydarzenia odpowiada agencja Havas [...]

Czytaj więcej

Havas Media, Hand Made i FleishmanHillard zwyciężają w przetargu KUPS

Konsorcjum w składzie Havas Media i Hand Made we współpracy z FleishmanHillard zwyciężyło w otwartym konkursie Krajowej Unii Producentów Soków i przeprowadzi kampanię „Soki i musy – witaminy w wygodnej formie” na 5 rynkach europejskich (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa i Rumunia). Projekt otrzymał akceptację Komisji Europejskiej i otrzymał dofinansowanie z budżetu unijnego. Całość projektu obejmuje [...]

Czytaj więcej