Innovation Lab – na styku mediów i technologii. Nowa struktura w ramach Havas Media Group.

Innovation Lab to nowa komórka stworzona w strukturach Havas Media Group w Polsce. Powstała jako odpowiedź na zmiany w świecie, w którym internet i technologia stają się niewidzialnymi, naturalnymi towarzyszami życia konsumentów. Na czele Innovation Lab stoi Dominik Komar, Digital Communication Manager Havas Media Group, którego wspiera 8-osobowy zespół specjalistów. „Zatarcie pomiędzy tym, co fizyczne i tym, [...]

Czytaj więcej

Red Bull startuje z promocją tegorocznej edycji festiwalu Red Bull Music Academy Weekender

Red Bull Music Academy Weekender to podróżujący po miastach świata festiwal, który gromadzi najświeższe muzyczne zjawiska, unikalne kolaboracje oraz premierowe występy artystów, kształtujących współczesne brzmienie muzyki. Tegoroczna edycja jest już drugą odbywającą się Warszawie. Festiwal jest wsparty kampanią zaplanowaną i zakupioną przez Havas Media. W ramach użytych mediów zostaną wykorzystane kanały online,lokalnie outdoor oraz prasa. Kampania online [...]

Czytaj więcej

5. edycja Konkursu Lotów Red Bulla w Polsce

16 sierpnia w Gdyni odbędzie się 5. Konkurs Lotów Red Bull, gdzie konstruktorzy i piloci własnoręcznie zbudowanych machin latających, zmierzą się ze sobą na oczach publiczności i jury. O zwycięstwie w Gdyni zadecyduje długość lotu oraz ocena jury dotycząca: oryginalności maszyny latającej oraz indywidualnej prezentacji każdego zespołu przed publicznością. W połowie marca startuje kampania wspierająca rekrutację [...]

Czytaj więcej

Wiosenna kampania biżuterii PANDORA

PANDORA wprowadza wiosenną kolekcję ręcznie wykańczanej biżuterii, obejmującą m.in. nowe wzory pierścionków, kolczyków oraz charmsów. Produkty inspirowane budzącą się do życia naturą dostępne będą w salonach PANDORA od 12 marca. Do prasowej kampanii reklamowej, która rozpoczęła się 9 marca, wybrane zostały magazyny z segmentów: lifestyle (Twój Styl, Pani), shopping (Avanti), moda (Glamour, Harper’s Bazaar), people (Viva, [...]

Czytaj więcej

Hyundai z kampanią promującą nową generację samochodów i20

Z początkiem marca Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię wprowadzającą nową generację samochodów z segmentu B – model i20. W kampanii komunikowany jest projekt Hyundaia w duchu „Fluidic Sculpture 2.0″, który wzmocniony został dynamicznie rozciągniętymi reflektorami oraz precyzyjnym poprowadzeniem konturów powierzchni. Całość zaprojektowana została w europejskim centrum designu Hyundaia. Nowy i20 jest większy od poprzednika, a [...]

Czytaj więcej

Innovation Lab – nowa komórka w Havas Media Group

Czytaj więcej

Druga część kampanii „PKP. Zapowiada się dobra podróż”

23 lutego ruszyła druga część kampanii „PKP. Zapowiada się dobra podróż”. W tej części kampanii ma miejsce koncentracja się na produkcie i konkretnych argumentach stojących za jego wyborem – będą komunikowane nowe, atrakcyjne czasy przejazdu oraz pule biletów Superpromo w cenach już od 49 złotych. Kampania zachęcać ma „nie użytkowników” kolei do rozważenia wyboru pociągu jako [...]

Czytaj więcej

Wystartował konkurs dla polskich fanów Arsenalu i linii Emirates

Od ponad 10 lat Emirates sponsoruje drużynę piłkarską Arsenal FC. Z tej okazji specjalnie dla polskich fanów przygotowano konkurs, w którym wygraną jest wyjątkowa bluza bramkarska Wojciecha Szczęsnego oraz koszulka z autografami zawodników Arsanalu. Konkurs zorganizowany jest na fanpage’u Emirates. Do wzięcia udziału zachęca Wojciech Szczęsny, bramkarz Arsenalu, wraz z drużyną. Aby wziąć udział wystarczy do [...]

Czytaj więcej

Polskie Koleje Państwowe ruszają z kampanią wizerunkową

Spora część podróżnych wciąż nie wie, że nie wszystkie pociągi na polskich torach należą do PKP. Spółki kolejowe grupy – PKP S.A. i PKP Intercity S.A. ruszają z kampanią wizerunkowo-produktową, która ma zmienić to przekonanie wśród pasażerów i przełamać stereotypy dotyczące kolei. Pierwsze spoty reklamowe będzie można zobaczyć już w przyszłym tygodniu. Od 2,5 roku Grupa [...]

Czytaj więcej

Walentynki w Pandorze

Z okazji zbliżających się Walentynek Pandora przygotowała nową kolekcję biżuterii i rozpoczęła kampanię reklamową. Wśród wykorzystanych mediów znalazła się Telewizja oraz Prasa. Emisja spotów zaplanowana została w stacjach ogólnopolskich (wśród nich TVP, Polsat, TVN) i kanałach tematycznych (m.in. TVN Syle, AXN, BBC Lifestyle, Polsat Cafe, Polsat News, Eska TV, TCM). W prasie oprócz klasycznej reklamy [...]

Czytaj więcej