Red Bull znów dodaje skrzydeł

Trwa kampania Out-of-Home promująca 5. Konkurs Lotów Red Bull, który odbędzie się w najbliższą niedzielę w Gdyni. Za zakup mediów w ramach prowadzonej akcji reklamowej odpowiada Havas Media, agencja mediowa należąca do Havas Media Group. W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, w organizowanym przez markę Red Bull konkursie wezmą udział uzdolnieni konstruktorzy i piloci, [...]

Czytaj więcej

Launch kampanii UCANDO – nowego sklepu online z autoczęściami

Wystartowała kampania UCANDO, nowego sklepu internetowego z częściami samochodowymi, który w Polsce uruchomiony został w tym roku. Oferta sklepu skierowana jest do klientów indywidualnych, użytkowników i właścicieli aut osobowych. Zarówno do tych, którzy naprawiają samochody samodzielnie, jak i do tych, którzy kupują części sami, a potem jeżdżą z nimi do mechanika lub warsztatu. UCANDO charakteryzuje się intuicyjną [...]

Czytaj więcej

Preferencje wakacyjne Polaków

Wypoczynek nad polskim morzem w towarzystwie najbliższej rodziny, to najpopularniejsza forma spędzania urlopu przez Polaków, wynika z badania przeprowadzonego przez zespół HMG Data&Insights odpowiedzialny w Havas Media Group za badania i analizy. Na przełomie lipca i sierpnia HMG Data&Insights zapytał Polaków o ich tegoroczne plany urlopowe. Wyniki badania pokazały, że w kwestii planowania wolnego czasu większość [...]

Czytaj więcej

Wybierz zawód naukowca

Ruszył kolejny etap kampanii „Zawód naukowiec” prowadzonej na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, która ma promować znaczenie nauki dla gospodarki i społeczeństwa. Za kreację i realizację kampanii odpowiada konsorcjum – dom mediowy Havas Media, należący do Havas Media Group oraz Grupa Eskadra. Celem kampanii jest zachęcenie młodych ludzi do podejmowania kariery naukowej, zwiększenie świadomości na temat [...]

Czytaj więcej

Hyundai nakręca Tour de Pologne

Hyundai Motor Poland, będący Oficjalnym Partner 72. edycji największej imprezy kolarskiej w Polsce – Tour de Pologne, przygotował limitowaną edycję nowego modelu SUV. Premierze nowego SUVa towarzyszy kampania pod hasłem ” Hyundai. Nakręcamy Tour de Pologne”. Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, należący do Havas Media Group.   Hyundai [...]

Czytaj więcej

Digital na Carnavalu Sztukmistrzów

Dzięki dedykowanym platformom komunikacyjnym firma Philips przeniosła relację z Carnavalu Sztukmistrzów i emocje uczestników festiwalu do Internetu, docierając z informacją o wydarzeniu do miliona internautów.   Podczas trwającego od 23. do 26. lipca br. Carnavalu Sztukmistrzów w Lublinie, firma Philips, globalny lider rozwiązań oświetleniowych i partner wydarzenia, zmieniła Plac Po Farze i Rynek Starego Miasta w dynamiczną [...]

Czytaj więcej

Hyundai z niestandardowymi działaniami na 72 Rajdzie Polski w Mikołajkach

Marka Hyundai od zeszłego roku powróciła do WRC z zespołem Hyundai Shell World Really Team, z którym odnosi coraz większe sukcesy. W ramach Rajdu Polski, a więc kolejnego etapu Rajdowych Mistrzostw Świata, Hyundai aktywuje niestandardowy projekt organic marketingu. W dniach od 2 do 5 lipca powstanie specjalnie dedykowany Social Newsroom, który posłuży do relacjonowania wydarzeń [...]

Czytaj więcej

Sephora wspiera Ultra Shine

W dniu 8 czerwca br wystartowała kampania TV wspierająca nowe produkty marki Sephora – żelowe błyszczyki do ust – Ultra Shine. Kolekcja składająca się z 18 soczystych odcieni błyszczyków, zapewnia ustom efekt 3D, połysk i ich większą objętość. Wsparcie mediowe produkt będzie mieć miejsce w kanałach TV skierowanych do kobiet oraz młodzieży przy wykorzystaniu 20s [...]

Czytaj więcej

Havas Media planuje i kupuje media dla kampanii PKP Intercity „Bilet Taniomiastowy”

PKP Intercity wprowadza obniżki cen w pociągach kat. TLK oraz IC na 13 popularnych trasach. „Bilet Taniomiastowy” to obniżki cen biletów przekraczające 30% na 13 popularnych trasach a dodatkowo ofertę można łączyć z ulgami ustawowymi. Dzięki temu m.in. student podróżujący np. z Kielc do Krakowa zapłaci za bilet ok. 15 zł. W poniedziałek 8 czerwca br. [...]

Czytaj więcej

Havas Media i Interactive Partners dla Kia Motors Polska w kampanii dla firm

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Kia skierowana do właścicieli mikro, małych i średnich firm. Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Idealnie dopasowane do Twojej firmy” i potrwają do końca czerwca. Głównym celem kampanii jest przedstawienie oferty leasingowej dla firm modeli: Rio, Sportage, cee’d i Sorento. W zależności od modelu, producent oferuje rabat już na pierwszy samochód [...]

Czytaj więcej