Warning: session_start() [function.session-start]: The session id is too long or contains illegal characters, valid characters are a-z, A-Z, 0-9 and '-,' in /home/havasmg/www/havasmedia/wp-content/plugins/custom-contact-forms/classes/class-ccf-form-handler.php on line 587
Prasa - Havas Media

Credit Agricole reklamuje konto dla obywateli Ukrainy

Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią kont dla obcokrajowców – promocja kierowana jest przede wszystkim do obywateli Ukrainy i dotyczy konta osobistego za 0 zł. Media wykorzystywane w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group. Rozpoczęła się kampania banku Credit Agricole promująca konta dla obywateli Ukrainy za 0 złotych. [...]

Czytaj więcej

Wystartowała kampania VOD marki Sanytol

W tym tygodniu wystartowała kampania VOD promująca markę środków czystości – Sanytol. Media w kampanii, która po raz pierwszy jest prowadzona również na platformach VOD, zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Rozpoczęła się jesienna kampania promująca markę Sanytol, która na polskim rynku oferuje serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Marka Sanytol to gama [...]

Czytaj więcej

Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona

Rozpoczęła się kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai – KONA. Launch modelu wspiera kampania promująca w kinie oraz mediach online. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. W połowie listopada wystartowała kampania marki Hyundai, która ma na celu reklamę nowego modelu KONA  reprezentującego segment B-SUV. W ramach promocji zaplanowane są [...]

Czytaj więcej

Sponsoring sportu wart ponad 800 mln zł

Według szacunków zawartych w raporcie „Rynek sponsoringu sportowego 2017”, wydatki przedsiębiorstw w 2016 roku związane z zakupem praw sponsoringowych wyraźnie przekroczyły pułap 800 mln zł. Partnerem raportu jest Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group). Według szacunkowych danych, w 2016 roku rynek sponsoringu sportowego w Polsce osiągnął wartość 832 400 000 złotych. Prognozy zakładają, że jego [...]

Czytaj więcej

Credit Agricole startuje z kampanią „Ulubione raty Polaków”

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa Credit Agricole, której celem jest promocja systemu ratalnego banku – Credit Agricole Raty. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group. Kampania ma na celu promocję wizerunkową banku, który otrzymał nagrodę Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2017 w kategorii systemy ratalne za: niskie [...]

Czytaj więcej

Havas Media wygrywa przetarg mediowy Perfetti Van Melle

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową dwóch marek z portfolio Perfetti Van Melle. Współpraca rozpocznie się od listopada 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów. W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos [...]

Czytaj więcej

Hyundai promuje model Tucson

W październiku rozpoczęła się kampania Hyundai Motor Poland, której celem jest wsparcie sprzedaży i wyprzedaży modelu z rocznika 2017. Za zakup mediów i kreację digital odpowiada dom mediowy Havas Media. Nowy Tucson łączy znakomite właściwości jezdne z funkcjonalnością i stylem. Swoją odważną i muskularną sylwetkę zawdzięcza płynnym liniom nadwozia oraz zrównoważonym proporcjom. Jego przestronne, bogate wnętrze [...]

Czytaj więcej

Hyundai Sellout 2017

W październiku Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2017, która potrwa do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Wyprzedaż obejmuje większość modeli producenta, w tym Tucson, Santa Fe, i30, i20 oraz Elantra. W zależności od modelu i jego wersji wyposażeniowej, ta niezwykle interesująca oferta może zawierać m.in. [...]

Czytaj więcej

Havas Media promuje drugi sezon BELFER

Trwa kampania promująca drugi sezon serialu BELFER, oryginalnej produkcji CANAL+. Media do kampanii częściowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. 22 października o godzinie 21:30 startuje drugi sezon najchętniej oglądanego serialu emitowanego na antenie CANAL+, BELFER. Pierwsza część produkcji, emitowana w ubiegłym roku zgromadziła przed telewizorami rekordową widownię, a finał serii oglądało blisko 462 000 widzów. [...]

Czytaj więcej

Havas Media partnerem mediowym LOT-u

  LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika. FullSix Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa polski przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii [...]

Czytaj więcej