Havas Media dla Skrzypovity

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna produktów Natur Produkt Zdrovit – Skrzypovita PRO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Natur Produkt Zdrovit poszerza portfolio produktowe marki Skrzypovita o nową serię Skrzypovita PRO, w której skład wchodzą szampon oraz serum przeciw wypadaniu włosów oparte na innowacyjnej formule BAICAPIL. Równocześnie w mediach startuje kampania promocyjna produktów, którą [...]

Czytaj więcej

Havas Media i Interactive Partners dla Kia Motors Polska

W marcu wystartowała kampania reklamowa modelu Kia Rio czwartej generacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Nowa Kia Rio, której światowy debiut miał miejsce podczas zeszłorocznego salonu samochodowego w Paryżu, od I kwartału 2017r. jest dostępna również w Polsce. Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Nowa Kia Rio. Twój czas. Twoje zasady”. Za zaplanowanie i [...]

Czytaj więcej

Awanse w Havas Media Group

W pierwszym kwartale 2017 r. nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w zespole client service agencji mediowej Havas Media Group. Nowe stanowiska objęli: Marcin Błoński, Aleksandra Grzędzińska i Krzysztof Sukiennik. Zmiany nastąpiły również w zespole Middle Office, gdzie awanse otrzymali Paula Iwaniuk, Paweł Kusiak i Ewelina Pawlicka. Marcin Błoński awansował na stanowisko Client Service Directora. Marcin ma [...]

Czytaj więcej

Karolina Kucharska-Sieniła dołącza do zespołu marketingu Havas Media Group

Wraz z początkiem marca do zespołu marketingu w Havas Media Group dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła obejmując stanowisko Marketing Managera. Karolina Kucharska-Sieniła objęła stanowisko Marketing Managera w Havas Media Group, dołączając do zespołu kierowanego przez Annę Wodzyńską. Karolina swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w wydawnictwach Grüner+Jahr Polska (obecnie Grupa Burda), Stroer Media oraz Zwierciadło, a ostatnio w Fundacji DKMS. [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group partnerem konkursu Innovation 2017

Havas Media Group jest partnerem konkursu Innovation 2017, do którego zgłoszenia ruszyły 16 stycznia br. Agencja mediowa wspiera SAR przy komunikacji konkursu oraz jest współorganizatorem debaty Forum Innovation. Trwa tegoroczna edycja konkursu Innovation, której partnerem jest agencja mediowa Havas Media Group. W tym roku w ramach przedsięwzięcia została uruchomiona nowa kategoria konkursowa: Innowacyjny Biznes, do której [...]

Czytaj więcej

Havas Sports & Entertainment i Saatchi & Saatchi IS niestandardowo dla marki Jacobs w programie „Idol”

Po 12 latach przerwy program „Idol” wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs. Współpraca producenta kawy wpisuje się w nową strategię komunikacji marki opartej na pobudzaniu do realizacji marzeń. Mowa o kampanii „Kawa za marzenie”. Agencja Havas Sports & Entertainment wspiera markę w działaniach związanych z lokowaniem produktu, a także ogółem działań sponsoringowych przy [...]

Czytaj więcej

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji

Wystartowała kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do kierowców, którzy stanowią grupę szczególnie potrzebującą energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie. Komunikacja zaplanowana jest na cały okres ferii, kiedy ruch samochodowy jest wzmożony. Ze względu na grupę [...]

Czytaj więcej

Nowa edycja badania Meaningful Brands w Polsce

Wartość rynkowa marek Meaningful Brands jest wyższa o 206% Wg Meaningful Brands 2017 najbardziej cenionymi w Polsce markami są Nivea, Google i Rossman Globalnie w rankingu prowadzą Google, PayPal i WhatsApp Nawet 74% marek mogłoby zniknąć z rynku bez poczucia straty ze strony konsumentów Marki o wysokim Meaningful Brands Index osiągają wyniki biznesowe lepsze o 206% 60% contentu [...]

Czytaj więcej

Havas Media Group stawia na dane i 100% Programmatic

Sieć Havas Media stawia obecnie na dwa filary przyszłości branży komunikacyjnej, czyli programmatic i dane. Globalnie, Grupa rozpoczyna nowy rok z ponad 5000 talentów (spośród 20 000 pracowników) przeszkolonych w ramach autorskiego programu 100% Programmatic. 100% Programmatic to wewnętrzny program certyfikacji, który umożliwia wszystkim pracownikom wzmocnienie kompetencji w zakresie reklamy programatycznej. Uczestnictwo w programie – dzięki autorskiej platformie [...]

Czytaj więcej

Arena Media zwycięża w przetargu Tikkurila

Dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group, zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marek Tikkurila Polska SA. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów. W wyniku wygranego przetargu wraz z początkiem roku dom mediowy Arena Media (Havas Media Group) będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów trzy [...]

Czytaj więcej